Klientų aptarnavimo

300 įrašai
Klientų aptarnavimo tobulinimas bakalauro darbas
8,8( 4 atsiliepimai )
Klientų aptarnavimo samprata teoriniu aspektu. Klientų aptarnavimo poreikių nustatymas. Klientų aptarnavimo elementai. Klientų aptarnavimo strategijos. Klientų aptarnavimo klaidos ir tobulinimo galimybės. Uab „Tempus trans“ klientų ...
Logistikos bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 45 puslapiai
2016 05 17
Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas
8,5( 2 atsiliepimai )
Įvadas. Klientų aptarnavimo kokybės teoriniai aspektai. Paslaugų kokybės samprata. Klientų aptarnavimo sistemos elementai. Klientų aptarnavimo kokybės vertinimo kriterijai ir stabilizavimo priemonės. Įmonės „X“ klientų aptarnavimo ...
Vadybos bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 52 puslapiai
2014 11 10
Klientų aptarnavimo tobulinimas
Įvadas. Klientų aptarnavimas teoriniu aspektu. Klientų aptarnavimas. Klientų logistinio aptarnavimo poreikio nustatymas. Klientų aptarnavimo išlaidos. Klientų aptarnavimo rodikliai. Klientų aptarnavimo tobulinimo kryptys. Įmonės klientų ...
Vadybos diplominiai darbai, Diplominis darbas, 51 puslapis
2013 12 17
Klientų aptarnavimo mokomoji praktika
9,7( 3 atsiliepimai )
Įvadas. Kosmetinių priemonių analizė. Kosmetinių procedūrų aprašas ir analizė. Išvados.
Kosmetologijos praktikos ataskaitos, Praktikos ataskaita, 27 puslapiai
2014 05 16
Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas ir tobulinimo galimybės kursinis
Santrauka. Summary. Lentelių sąrašas. Paveikslėlių sąrašas. Įvadas. Klientų aptarnavimo kokybės analizė teoriniu aspektu. Klientų aptarnavimo kokybės samprata. Pagrindiniai klientų aptarnavimo kokybės vertinimo kriterijai ir ...
Vadybos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 37 puslapiai
2016 06 06
Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas ir tobulinimo galimybės AB DNB banke
Santrauka. Summary. Lentelių sąrašas. Paveikslų sąrašas. Įvadas. Klientų aptarnavimo kokybės analizė teoriniu aspektu. Klientų aptarnavimo kokybės samprata. Pagrindiniai klientų aptarnavimo kokybės vertinimo kriterijai. Kokybės ...
Vadybos bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 61 puslapis
2016 06 06
Klientų aptarnavimo problemos ir jų šalinimo kryptys
Įvadas. Klientų aptarnavimo svarba. Klientų aptarnavimo standartas. Klientų logistinio aptarnavimo poreikių nustatymas. Klientų aptarnavimo problemos. Klientų aptarnavimo gerinimas. Išvados. Literatūros sąrašas.
Logistikos analizės, Analizė, 10 puslapių
2016 03 21
Klientų aptarnavimo analizė Maxima
9( 3 atsiliepimai )
Įvadas. Vartotojų elgsenos analizė. Vartotojo elgsenos samprata. Pirkėjo elgesio analizė. Pirkėjų aptarnavimas. Įmonės marketingo samprata ir reikšmė. Marketingo orentacija. Klientųaptarnavimo uab "maxima"tyrimas. Prekybos centro ...
Vadybos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 29 puslapiai
2012 04 24
Klientų aptarnavimo logistika
Įvadas. Klienų aptarnavimas. Klientų aptarnavimo svarba. Klientų logistinio aptrnavimo poreikių nustatymas. Klientų aptarnavimo įvertinimo rodikliai ir standartų tobulinimas. Svarbiausių dalykų bendraujant su klientais. Ko tikisi klientai. ...
Logistikos referatai, Referatas, 10 puslapių
2015 03 25
Transporto įmonės klientų aptarnavimo proceso (kokybės) analizė
Santrauka lietuvių kalba. Santrauka anglų kalba. Įvadas. Mokslinės literatūros analizė. Bendravimo funkcijos ir lygmenys. Klientų aptarnavimas ir išsaugojimas. Klientų aptarnavimo problemos, reikalavimai bei reakcija į prekių ...
Logistikos bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 45 puslapiai
2016 05 11
Kelionių organizatoriaus teikiamų paslaugų kokybės ir klientų aptarnavimo gerinimas
Įvadas. Turizmo paslaugų ir klientų aptarnavimas teoriniu aspektu. Turizmo paslaugos samprata ir rūšys. Paslaugų kokybė. Turizmo produktas. Turizmo paslaugų paketas. Klientų aptarnavimo turizmo įmonėje veiksniai, metodai, priemonės. ...
Turizmo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 57 puslapiai
2017 06 04
Klientų aptarnavimo standartai
Klientų aptarnavimo standartai. Klientų aptarnavimo standartas (KAS) - tai raštiškai suformuluotos standartizuotos klientų aptarnavimo taisyklės. Klientų aptarnavimo standartas – leidžia palyginti esamą klientų aptarnavimo lygį ...
Logistikos skaidrės, Skaidrės, 16 puslapių
2016 11 10
Klientų aptarnavimo standartai ir vaidmuo logistikoje
Klientų aptarnavimo standartai ir vaidmuo logistikoje. Literatūros sąrašas.
Logistikos namų darbai, Namų darbas, 6 puslapiai
2015 09 23
Klientų aptarnavimo kokybės vertinimas įmonėje
Mokslinės literatūros analizė. Tyrimo rezultatai ir jų aptarimas. Išvados rekomendacijos literatūros sąrašas. literatūros sąrašas. 32 priedai. ĮVADAS Temos aktualumas. Kursinio darbo problema. Kursinio darbo objektas. Kursinio darbo ...
Vadybos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 16 puslapių
2017 05 09
„MacDonald‘s“ restoranų tinklo klientų aptarnavimo kokybės vertinimas
Įvadas. Charakteristika. Klientų aptarnavimo kokybės kriterijai. Komunikacijos vaidmuo aptarnaujant. Praktinė dalis. Restoranų duomenų analizė. Restoranų lankomumas per mėnesį. Svarbiausi aptarnavimo kokybės aspektai. Respondentų ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 16 puslapių
2015 03 24
Klientų aptarnavimo ir pardavimų psichologija
Įvadas. Klientų rūšys. Svarbiausių dalykų bendraujant su klientais. Koks turi būti geras pardavėjas? Pagrindinės efektyvaus pirkėjų aptarnavimo rekomendacijos. Pardavimo fazės. Bendravimo su klientais svarba. Patarimai sėkmingam ...
Vadybos savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 23 puslapiai
2018 04 24
Klientų aptarnavimas Klientų aptarnavimo kokybė
Praktikoje klientų aptarnavimo sąvoka suprantama kaip. Gero aptarnavimo pavyzdys Darbo vieta. Aptarnaujančių darbuotojų išvaizda. Darbuotojo profesinės savybės. Elgesio būdas ir požiūris į klientą. Produkto pateikimas klientui. ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 5 puslapiai
2017 02 23
Restoranų tinklo klientų aptarnavimo kokybės vertinimas Charlie Pica
Paveikslų sąrašas. Lentelių sąrašas. Įvadas. Teorinė dalis. Bendri klientų aptarnavimo kokybės kriterijai. Verbalinės komunikacijos vaidmuo aptarnaujant klientus. Neverbalinės komunikacijos vaidmuo aptarnaujant klientus. Praktinė dalis. ...
Verslo analizės, Analizė, 17 puslapių
2014 12 31
Darbuotojų motyvavimas kaip klientų aptarnavimo kokybės užtikrinimo prielaida
Įvadas. Informacijos šaltinių apžvalga. Personalo valdymo samprata. Personalo motyvavimas:. Personalo motyvavimo samprata. Personalo motyvavimo teorijos. Personalo motyvavimo priemonės. Visuotinės kokybės vadybos samprata. Kokybės samprata. ...
Vadybos diplominiai darbai, Diplominis darbas, 55 puslapiai
2012 12 03
Turizmas klientų aptarnavimo kokybė
Įvadas. Klientų aptarnavimo kokybės svarba įmonės veiklai. Turizmo informacijos centro teikiamų paslaugų kokybė. -Pagrindiniai klientų aptarnavimo aspektai. Kas yra geras aptarnavimas? -Pagrindinės efektyvaus pirkėjų aptarnavimo ...
Turizmo praktikos ataskaitos, Praktikos ataskaita, 23 puslapiai
2015 01 29
Klientų aptarnavimo įgūdžiai
Įvadas. Tirymo problema. Tyrimo aktualumas. Tyrimo uždaviniai. Hipotezė. Rezultatų naujumas. Darbo struktūra. Įmonės išorinė aplinka. Įmonės vidinė aplinka. Klientų aptarnavimo kultūros formavimas ir valdymas. Organizacijos kultūros ...
Sociologijos projektai, Projektas, 15 puslapių
2014 01 22
Klientų aptarnavimo standartai referatas
Įvadas. Klientų aptarnavimo teoriniai aspektai. Klientų aptarnavimo standartas. Kliento aptarnavimo problemų sprendimai. Išvados. Literatūra.
Vadybos referatai, Referatas, 12 puslapių
2019 04 30
Viešbučio klientų aptarnavimo standartai
Viešbučio klientų aptarnavimo standartai. Viešbučių verslo apžvalga. Pirmieji viešbučiai. Viešbučių rinkos atsiradimas ir pasidalijimas. Viešbučio darbuotojų struktūra ir atliekamų funkcijų standartai. Registratūra. Ryšių su ...
Turizmo referatai, Referatas, 12 puslapių
2017 04 29
Klientų aptarnavimo tobulinimas UAB „Kosmelitoje”
Klientų aptarnavimo kokybės samprata. Paslaugų vartotojas paslaugų kokybę vertina kitais būdais nei paslaugų teikėjas. Manau, kad įmonei geriau seksis aptarnauti klientus, jeigu ji nuolatos vertins, koreguos ir tobulins klientų ...
Vadybos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 16 puslapių
2017 05 18
Įmonės klientų aptarnavimo politikos gerinimas
Įvadas. Faktų apie klientus. Darbas su klientais logistikoje. Klientų aptarnavimo kokybės tobulinimo būdai. „Vau“ jausmas arba vartotojo lūkesčių pranokimas. Išvados. Literatūros sąrašas.
Logistikos referatai, Referatas, 9 puslapiai
2014 05 08
įmonės tarptautinių reisų klientų aptarnavimo ypatumai Ecolines
Įvadas. Teorinė dalis. Tarptautinio susisiekimo organizavimas, reguliavimas ir reglamentavimas. Darbo organizavimas. Eismo organizavimas. Autobusų stočių veikla. Reguliavimas ir reglamentavimas. Klientų aptarnavimo svarba ir ypatumai. Puikus ...
Logistikos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 40 puslapių
2016 01 12
Klientų aptarnavimo kokybės tobulinimas
Klientų aptarnavimo kokybės tobulinimas vardas pavardė mokslinė vadovė – lektorė nijolė kašėtienė. Kliento aptarnavimo kokybės samprata. Svarbiausi klientų aptarnavimo kokybės kriterijai. Paslaugos suteikimas laiku. Klientų ...
Vadybos savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 7 puslapiai
2020 03 24
Klientų aptarnavimo kokybės sprendimai Omnitel
Įvadas. Situacijos analizė ir problemos identifikavimas. UAB „Omnitel“ bendrovė. UAB „Omnitel“ mikroaplinkos ir makroaplinkos analizė. „Omnitel“ marketingo komplekso sudarymas. Tyrimų dizainas. Kokybinio tyrimo problema, tikslas, ...
Marketingo referatai, Referatas, 34 puslapiai
2013 10 28
Klientų aptarnavimo ypatumai turizmo ir rekreacijos organizacijose.
Įvadas. Rekreacijos ir turizmo paslaugas teikiančios organizacijos. Klientų aptarnavimo reikalavimai ir paslaugų kokybės standartai turizmo ir rekreacijos įstaigose. Klientų elgsenos, poreikių, motyvų įtaka turizmo ir rekreacijos ...
Turizmo referatai, Referatas, 28 puslapiai
2014 04 09
„Novaturas“ klientų aptarnavimo tobulinimo projektas
Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Paslaugų kokybės vertinimo parametrai bei metodai. Klientų pagrindinės aptarnavimo klaidos bei jų tobulinimo galimybės turizmo srityje. Išvados. Literatūros sąrašas.
Vadybos projektai, Projektas, 9 puslapiai
2016 12 09
Klientų aptarnavimo spragos
Įvadas. Klientų aptarnavimo samprata. UAB „Eurokos“ ssgg (swot) analizė. Klientų aptarnavimo spragos UAB “Eurokos. Išvados. Literatūros sąrašas.
Komunikacijų savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 11 puslapių
2017 05 13
„Eurokos“ parduotuvių teikiamų paslaugų, bei klientų aptarnavimo kokybės tyrimas
Įvadas. Eurokos“ parduotuvių charakteristika. Paslaugų kokybės poveikio pelningumui valdymas paslaugų industrijos procese. Paslaugų kokybės vertinimo modeliai. Eurokos“ parduotuvių teikiamos paslaugos, bei aptarnavimas. Aptarnavimas, ...
Vadybos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 38 puslapiai
2019 03 02
Klientų aptarnavimo kokybė turizmo informacijos centre
Įvadas. Darbo uždaviniai. -klientų aptarnavimo kokybės svarba įmonės veiklai. -pagrindiniai klientų aptarnavimo aspektai. -turizmo informacijos centro klientų lūkesčiais. Išvados. Liteartūros sarašas.
Vadybos referatai, Referatas, 14 puslapių
2017 04 04
Klientų aptarnavimo politikos gerinimas
Klientų aptarnavimo politikos gerinimas. Darbo tikslas ir uždaviniai. Klientų aptarnavimo komponentai. Su sandoriu susiję logistinio aptarnavimo elementai skirstomi į tris kategorijas. Klientų aptarnavimo politika. Tinkama kliento ...
Logistikos skaidrės, Skaidrės, 25 puslapiai
2017 10 18
Transporto paslaugų įmonės klientų aptarnavimo analizės pristatymas
Transporto paslaugų įmonės klientų aptarnavimo analizė. Kursinis darbas. Tyrimo problema ir objektas. Įvadas. Transporto įmonės klientų aptarnavimo svarba. Klientų aptarnavimo funkcijos. Klientų aptarnavimo ypatumai. Problemos ir jų ...
Logistikos skaidrės, Skaidrės, 9 puslapiai
2019 03 03
Įmonės klientų aptarnavimo politikos tobulinimas
Įvadas. Įmonės Teisinės formos pasirinkimas, pagrindiniai steigimo žingsniai, išorinė aplinka. Teisinė įmonės forma. Steigimo žingsniai. Įmonės išoriniai veiksniai. Įmonės misija, vystymo strateginis planas. Įmonės misija. Vystymo ...
Logistikos referatai, Referatas, 35 puslapiai
2014 05 08
×
40 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo