Prekinio zenklo ivedimas i rinka

300 dokumentų
Naujo prekės ženklo pozicionavimas rinkoje
Įvadas. Prekinis ženklas versle teoriniai aspektai. Prekinio ženklo istorija. Prekinio ženklo sąvoka ir funkcijos. Prekinio ženklo strategija. Prekinio ženklo svarba. Prekinio ženklo kūrimas. Prekinio ženklo registravimas ir įvedimas į ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 16 puslapių
2016 01 15
Maxfactor prekinio ženklo vertinimas
Įvadas. Prekinio ženklo teoriniai ypatumai. „Max factor“ prekinio ženklo žinomumo Lietuvoje analizė klientų požiūriu. Išvados. Literatūra ir šaltiniai. Priedai.
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 21 puslapis
2016 03 30
Prekinio ženklo vystymo strategija
Prekinio ženklo vystymo strategija. Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Darbo metodai ir priemonės. Prekinis ženklas versle: teoriniai aspektai. Prekinio ženklo atsiradimo istorija. Prekinio ženklo reikšmė. Prekinio ženklo ...
Ekonomikos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 58 puslapiai
2012 01 12
Prekinio ženklo svarba
Įvadas. Prekės ženklo apibrėžimas ir reikšmė. Prekės ženklo tipai ir klasifikacija. Prekinio ženklo funkcijos. Prekės ženklo kūrimas. Prekės ženklo elementai. Prekės ženklo vardas. Prekės ženklo simbolis. Prekės ženklo ...
Marketingo referatai, Referatas, 14 puslapių
2018 11 29
„Nike“ prekinio ženklo pristatymas
“Nike” prekinio ženklo pristatymas. Tikslai. „ Nike“ prekinio ženklo istorija. Phill Knight - įkūrėjas. Jeff Johnson. Iš kur atsirado pavadinimas. Ženklo kūrimas. „Nike“. $. Prekės ženklo žinomumas. Pirkėjai. Projektas. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 19 puslapių
2019 10 09
Prekinio ženklo kūrimo strategijos ir jų įgyvendinimas
Prekinio ženklo kūrimo strategijos ir jų įgyvendinimas. Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Prekės ženklas: teoriniai aspektai. Prekinio ženklo atsiradimo istorija. Prekės ženklo kūrimo procesas. Prekinio ženklo strategija. ...
Ekonomikos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 25 puslapiai
2012 01 12
Įmonės prekės ženklo vystymo strategija
Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Darbo metodai ir priemonės. Darbo rezultatai ir jų aptarimas. Prekinis ženklas versle: teoriniai aspektai. Prekinio ženklo atsiradimo istorija. Prekinio ženklo reikšmė. Prekinio ženklo ...
Ekonomikos referatai, Referatas, 51 puslapis
2011 12 28
„Starbucks“ prekės ženklo įvedimas į Lietuvos rinką
Įvadas. „Starbucks“ prekės ženklo pristatymas. „Starbucks“ prekės ženklo ir konkrečios rinkos pasirinkimo priežastys. Konkurencinė analizė. Tikslinių vartotojų apibūdinimas. Prekės ženklo elementų apibūdinimas. Prekės ...
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 14 puslapių
2018 04 11
Prekinio ženklo koncepcija marketingo teorijos kontekste
Įvadas. Prekinio ženklo vaidmuo marketinge. Išvados. Literatūros sąrašas.
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 12 puslapių
2019 02 22
Prekės ženklo įtaka pardavimams
Įvadas. Ab banko snoras prekės ženklo pristatymas / analizė. Prekės ženklo teisinė apsauga. Prekės ženklo ryšių su vartotojais kūrimas ir puoselėjimas ab banke snore. Rekomendacijos bankui snoras. Išvados. Literatūros sąrašas. ...
Ekonomikos praktikos ataskaitos, Praktikos ataskaita, 9 puslapiai
2012 04 12
Muzikos prekinio ženklo kūrimo procesas: atlikėjo įvaizdžio formavimas
Įvadas. Muzikinio prekinio ženklo kūrimo etapai. Prekės ženklo vystymas. Prekės ženklo registravimas. Komunikacijos priemonių parinkimas. Atlikėjo įvaizdžio formavimo elementai. Atlikėjo elgesys bei asmeninės savybės. Atlikėjo ...
Vadybos savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 13 puslapių
2018 01 17
Prekinis ženklas
Įvadas. Prekės ženklų istorija. Kas tai yra prekinis ženklas? Prekinio ženklo strategija. Kodėl prekinis ženklas svarbus vartotojui ir pardavėjui? Prekinio ženklo vertė. Ar reikalingas prekinis ženklas? Prekinio ženklo sukūrimas. ...
Ekonomikos referatai, Referatas, 16 puslapių
2012 01 12
Naujos prekės įvedimas į rinką
Įvadas. Prekės (produkto ar paslaugos) aprašymas. Aplinkos ir rinkos analyze. Makroaplinkos veiksnių analyze. Segmentavimas ir tikslinio segmento pasirinkimas. Konkurentų analyze. SSGG analyze. Prekės pozicionavimas. Marketingo sprendimai. ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 17 puslapių
2014 06 18
X prekės ženklo vartotojų sprendimo priėmimo proceso modeliavimas
Įvadas. Aprašomoji dalis. Plastikinių langų rinkos apžvalga. Teorinė vartotojų sprendimo priėmimo proceso interpretacija plastikinių langų rinkos pavyzdžiu. Aiškinamoji dalis. Plastikinių langų prekinio ženklo "danijos langai" ...
Ekonomikos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 32 puslapiai
2012 02 28
Prekinio ženklo „Microsoft“ žinomumas: klientų nuomonės tyrimas
Įvadas. Apie „Microsoft“. „Microsoft“ Prekinio ženklo žinomumas ANALIZĖ. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai ir jų aptarimas. Išvados. Literatūros sąrašas.
Statistikos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 22 puslapiai
2015 11 24
4P analizė Sūrio užkandis Mildė
Lydyto rūkyto sūrio užkandis „Milde cheese snacks“ original. Įvedimas į rinką 2014 m. spalio mėn. 2013 m. Lietuvos pieno perdirbimo įmonėse buvo pagaminta 113 tūkst. Pagal prekybos tinklo Maxima duomenis. Produktas. Prekinio ženklo ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 13 puslapių
2016 06 28
Prekės ženklo "Kika Pet hotel" įvedimas į rinką
Prekės ženklo "Kika Pet hotel" įvedimas į rinką.
Verslo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 33 puslapiai
2015 10 07
Prekių ženklų palyginimas
Įvadas. Prekinio ženklo „Dvaro” analizė. Prekės ženklo koncepsija. Prekės ženklo vizualinis identitetas. Prekės ženklo vartotojai. Prekės ženklo komunikacija. Prekės ženklo „Vytautas“ analizė. Prekės ženklo koncepsija. ...
Vadybos referatai, Referatas, 20 puslapių
2015 04 06
Pasirinkto nacionalinio prekės ženklo vertinimo ir tobulinimo programos parengimas
Įvadas. Prekės ženklas „Eurokos“. Prekės ženklo aplinka. Prekės ženklo koncepcija. Vizualinis identitetas. Prekės ženklo komunikacija. Ženklo privalumai ir trūkumai. Prekės ženklas „Vilniaus pergalė“. Prekės ženklo ...
Marketingo referatai, Referatas, 15 puslapių
2016 10 30
Prekės ženklo žinomumas Norfa
Įvadas. Prekinis ženklas. Prekės ženklo apibrėžimas. Prekės ženklo funkcijos. UAB Norfa tinklas ir istorija. Anoniminės apklausos apie uab “ norfa “ prekinio ženklo žinomumą , analizė. Išvados. Literatūra ir šaltiniai. Priedai. ...
Statistikos namų darbai, Namų darbas, 18 puslapių
2014 01 18
Prekiniai ženklai
Įvadas. Prekės ženklo sąvoka. Prekės ženklo funkcijos ir nauda. Prekės ženklo kūrimas. Prekių identifikavimas ir ženklinimas. Prekės ženklo vardas. Prekės ženklo simbolis. Įmonės ,,kavinuko prekyba’’ prekinių ženklų ...
Marketingo analizės, Analizė, 10 puslapių
2015 12 02
Naujos pieno rūšies įvedimas į rinką
Pagrindas. Reklaminiai tikslai. Stiprybės ir silpnybės. Kampanijos reikalavimai. Tikslinė auditorija. Pagrindiniai konkurentai. Norimas prekės ženklo pozicionavimas. Kampanijos, prekės ženklai. Prekės ženklo įvaizdis.
Marketingo savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 3 puslapiai
2018 03 27
L'oreal prekinis ženklas
Lo’real prekinis ženklas. Šios įmonės istorija prasidėjo 1909m. Tai didžiausia pasaulyje kosmetikos ir grožio bendrovė. Prekinio ženklo vartotai. Moterys ir vyrai Amžius 18-55 Šio prekės ženklo vartotojai paprastai yra pasiturintys ...
Vadybos skaidrės, Skaidrės, 16 puslapių
2018 12 03
Planšetinių kompiuterių paslaugos įvedimas į rinką skaidrės
Tikslas. Paslauga – planšetiniai kompiuteriai viešbutyje. Planšetinių kompiuterių. funkcijos. Logotipas. Prekės ženklas. Kaina. Ar manote, kad tokia paslauga būtų naudinga ir patogi? Kokias paslaugas norėtumėte matyti planšetiniame ...
Vadybos skaidrės, Skaidrės, 16 puslapių
2016 07 05
Kūno priežiūros priemonių marketingo komplekso analizė
Įvadas. „rasos“ prekinio ženklo kūno priežiūros priemonių rinkos segmentavimas. Kainodara. Kainodaros metodų palyginimas. „rasos“ prekinio ženklo kūno priežiūros priemonių kainos nustatymas. Prekės įpakavimas. Prekės ...
Ekonomikos referatai, Referatas, 20 puslapių
2012 04 27
UAB Baltwood klijuoto skydo įvedimas į rinka.
Turinys. Įvadas. Analitinė dalis. Analizuojamo gaminio gamybos apibūdinimas, bei įmonių perspektyvos. Nagrinėjamo gaminio savikaina, situacija lietuvos ir užsienio rinkose. Tiriamoji dalis. Rinkos dalyviai ir konkurentai. Tėkėjai, įnonės ...
Vadybos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 22 puslapiai
2016 07 23
Prekinio Ženklo analizė
Įvadas. Prekės ženklo diki rinkodaros analizė. Išvados. Literatūra.
Marketingo projektai, Projektas, 17 puslapių
2016 04 20
Prekės ženklo „Magnetiniai padėklai“ įvedimas į rinką
Įvadas. Idėjos generavimas. Idėjos atrinkimas. Idėjos tikrinimas. Rinkodaros strategijos parengimas. Aplinkos veiksnių įvertinimas. Pest analizė. Ssgg analizė. Konkurentų analizavimas. Prekės gamybos/pirkimo, paslaugos teikimo galimybių ...
Verslo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 30 puslapių
2015 05 06
Nacionalinis prekės ženklas
Įvadas. Prekės ženklo aplinka. Pozicionavimas. Prekės ženklo koncepcija. Vizualinis identitetas. Prekinių ženklų privalumai ir trūkumai. Prekinių ženklų komunikacija. Prekinio ženklo „Eurokos“ tobulinimas. Išvados ir ...
Ekonomikos referatai, Referatas, 22 puslapiai
2017 02 24
Prekės ženklo analizė Uab “Baltika Lietuva”
Uab “Baltika Lietuva”. prekės ženklo analizė. Uab „Baltika Lietuva“. “Baltman”, “Monton”, “CHR/Evermen” pristatymas Lietuvos rinkai 1993 m. Klientui yra suteikiama galimybė rinktis tą prekės ženklą. „Monton“ – ...
Vadybos skaidrės, Skaidrės, 20 puslapių
2016 06 29
„Jonukas“ ir „Magija“ prekinių ženklų analizė ir žinomumo tyrimas
Įvadas. Prekinio ženklo samprata. Prekės ženklo apibrėžimai ir reikšmė. Prekės ženklų klasifikacija. Prekės ženklo funkcijos. Pagrindiniai prekės ženklo kūrimo sprendimai. Prekės ženklo elementai. Prekės ženklo vardas. Prekės ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 22 puslapiai
2018 11 19
Prekės ženklo kūrimas
Rinkodaros valdymo kursinis projektas. Įvadas. Situacijos analizė. AB "Šilutės baldai" situacijos rinkoje tyrimas. Įmonės prekės ženklo kūrimo strategijos formavimas. AB "Šilutės baldai" prekės ženklo išskyrimas iš kitų prekės ...
Vadybos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 16 puslapių
2012 03 10
Prekės ženklo įvedimas į rinką
Įvadas. Prekės ženklo pagrindimas. Makroaplinka ir mikroaplinka. Klientai. Konkurentai. SSGG analizė. Rinkos apibrėžimas. Prekės apibūdinimas. Prekės ženklas ir jo atributai. Reklamos strateginis planas. Reklamos strategija. Psichologinio ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 41 puslapis
2015 03 24
Sėkmingas prekės ženklas
Sėkmingo prekės ženklo formulė. Įvadas. Prekės identifikavimas ir identifikavimo strategija bendrovėje „kalnapilis". Prekės identifikavimas. Prekių identifikavimo strategijos. Prekės ženklas. Grupinis prekės ženklas. Individualus ...
Ekonomikos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 18 puslapių
2016 07 22
Prekės ženklo analizė skaidrės
Uab “Danbalt International”. prekės ženklo analizė. Nuo 1993 m. Lietuvoje veikianti įmonė Uab “Danbalt International” priklauso „Danbalt“ įmonių grupei. Plačiau pristatomi du prekiniai ženklai „Este“ „Danija“. Prekės ...
Vadybos skaidrės, Skaidrės, 14 puslapių
2016 07 02
Naujos paslaugos užkandinės ant ratų „MOW“ įvedimas į rinką
Naujos paslaugos Užkandinės ant ratų „MOW“ įvedimas į rinką. Įvadas. Nauja paslauga užkandinė ant ratų „MOW“. Logotipas. Rinkodaros strategijos planavimas. Konkurentai. Pest analizė. Politiniai veiksniai. Ekonominiai veiksniai. ...
Vadybos skaidrės, Skaidrės, 26 puslapiai
2016 07 01
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema