Viesbucio x paslaugu kokybes gerinimas

300 dokumentų
Viešbučių kokybė
Įvadas. Paslaugų kokybės vertinimo modeliai. Paslaugų kokybės vertinimas ir valdymas. Turizmo paslaugų kokybės sudedamosios dalys. Paslaugų kokybės vertinimas Klaipėdos miesto viešbučiuose Kompleksinis viešbučio paslaugų kokybės ...
Vadybos skaidrės, Skaidrės, 16 puslapių
2016 12 06
Paslaugų kokybės analizė
Įvadas. Įstaigos veiklos organizavimo ypatybės. Pagrindinės organizacijos valdymo funkcijos. Planavimas. Organizavimas. Vadovavimas. Kontrolė. Specialiosios valdymo funkcijos. Kokybės vadyba. Paslaugų kokybės vertinimo kriterijai. Personalo ...
Vadybos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 33 puslapiai
2012 11 19
Viešbučio – restorano teikiamų paslaugų kokybės vertinimas
Santrauka. Summary. Įvadas. Viešbučių paslaugų ypatumai teoriniu aspektu. Paslaugos samprata, esmė ir savybės. Viešbučių teikiamų paslaugų ypatumai. Paslaugų kokybės teoriniai aspektai. Paslaugų kokybės samprata. Paslaugų ...
Vadybos bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 62 puslapiai
2018 03 10
Kokybės aktualumas viešbučių verslo vadyboje
Įvadas. Kokybės esmė teoriniu aspektu. Kokybės samprata ir reikšmė. Verslo vadybos metodai. Kokybės reikšmė verslo vadyboje. Kokybės galimybės verslo vadyboje. Kokybės gerinimo galimybės Uab „Laimoza“ viešbučio ...
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 16 puslapių
2016 02 17
Viešbučio paslaugų kokybė
Įvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Paslaugų kokybės, veiklos samprata, klasifikavimas ir grupės. Paslaugų kokybės modeliai. Kokybės valdymas paslaugų įmonėse. Viešbučių teikiamos paslaugos. Tyrimo dizainas. Tyrimo eigos ...
Turizmo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 32 puslapiai
2016 12 05
Viešbučio apgyvendinimo paslaugų kokybės analizė
8( 2 atsiliepimai )
Įvadas. Pagrindinės sąvokos. Apgyvendinimo sektoriaus struktūriniai moduliai. Pagrindinės apgyvendinimo formos. Apgyvendinimo įstaigų klasifikavimas. Apgyvendinimo įstaigų svečių poreikių ypatumai. Viešbutis ,,europa stay vilnius“. ...
Turizmo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 18 puslapių
2012 04 24
Viešbučio – restorano paslaugų kokybės tyrimas
Santrauka. Summary. Lentelių sąrašas. Paveikslų sąrašas. Įvadas. Turizmo paslaugų kokybė. Paslaugos ir kokybės samprata ir savybės. Turizmo paslaugos. Viešbučių paslaugos ir jų kokybė. Viešbučių vertinimo kriterijai kokybės ...
Turizmo bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 54 puslapiai
2015 10 14
Automobilių remonto paslaugų analizė ir paslaugų kokybės gerinimas
Paslaugos teoriniai aspektai. Paslaugos samprata ir rūšys. Paslaugų kokybė. Automobilių remonto paslaugų analizė ir paslaugų kokybės gerinimas. Išvados. Literatūra. Priedai.
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 44 puslapiai
2017 06 20
Kokybės gerinimas
Darbuotojų dalyvavimo kokybės gerinimo procese „Ukmergės keliai“ įmonės įvertinimas. Įvadas. Kokybės vadybos sistemos ir darbuotojų vaidmuo įmonėse. Kokybės samprata. Kokybės vadybos samprata. Kokybės vadybos sistemos samprata. ...
Ekonomikos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 52 puslapiai
2013 01 16
Apgyvendinimo organizavimas
Įvadas. Viebučio „Astrum Palace“ charakteristika. Viešbučio paslaugos. Viešbučio paslaugų kokybės vertinimo kriterijai. Kokybės kontrolės planas. Išvados. Bibliografinių nuorodų sąrašas.
Turizmo referatai, Referatas, 10 puslapių
2016 03 21
Darželio paslaugų kokybės gerinimas
Įvadas. Paslaugų kokybės teoriniai aspektai. Paslaugų esmė ir savybės. Paslaugų paketo esmė ir jo elementai. Paslaugų grupės pagal jų rezultato pobūdį. Paslaugų kokybės samprata ir vertinimo modeliai. Ikimokyklinio ugdymo įstaigų ...
Pedagogikos diplominiai darbai, Diplominis darbas, 59 puslapiai
2017 05 25
Turizmo paslaugų kokybės įvertinimas
Įvadas. Paslaugų kokybės teoriniai aspektai. Paslaugų samprata ir jų rūšys. Kokybės samprata, pagrindinių terminų apibūdinimas. Paslaugų kokybės sistemos ir standartai. Turizmo paslaugos ir jų kokybės valdymas. Atvykstamojo turizmo ...
Turizmo diplominiai darbai, Diplominis darbas, 49 puslapiai
2012 01 09
Viešbučio “The savoy hotel” apgyvendinimo paslaugų kokybės analizė
Viešbučio “The savoy hotel” apgyvendinimo paslaugų kokybės analizė. Viešbutis yra Bournmuto pietų pakrantėje. Anketos analizė. Klientų pasiskirstymas pagal lytį. Amžiaus grupės. Kokiu tikslu lankėtės viešbutyje? Viešbučio ...
Turizmo skaidrės, Skaidrės, 24 puslapiai
2016 06 30
Socialinių paslaugų tobulinimas
Socialinių paslaugų tobulinimo uždaviniai. Įvadas. Socialinė politika lietuvoje. Socialinės apsaugos sistema. Socialinių paslaugų samprata. Socialinių paslaugų klasifikacija. Socialinių paslaugų organizavimo principai. Socialinių ...
Viešojo administravimo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 21 puslapis
2013 04 18
Paslaugų kokybės valdymo įpatumai
Įvadas. Paslaugų kokybės valdymo ypatumai. Paslaugos samprata. Paslaugų kokybės sampratas. Paslaugų kokybės valdymas. Organizacijos struktūra. Įmonės charakteristika. Valdymas. Valdymo schema. Įmonės darbuotojų paregybės ir ...
Vadybos namų darbai, Namų darbas, 14 puslapių
2011 04 08
Organizacijos veiklos kokybės gerinimas ir kokybės kaštų mažinimas
Įvadas. Visuotinės kokybės vadybos samprata. Organizacijos veiklos kokybės gerinimas. Kokybės vadybos veiklos įmonėje organizavimas. Kokybės gerinimo strategija. Kokybės matavimas. Kokybės sistema. Kokybės kaštai. Kokybės kaštų ...
Vadybos referatai, Referatas, 20 puslapių
2013 12 10
Viešbučio „Radisson blu hotel Lietuva“ teikiamų paslaugų kokybės analizė
Viešbučio „Radisson blu hotel Lietuva“ teikiamų paslaugų kokybės analizė. Kambariai ir apartamentai. Standartiniai kambariai. Šeimos kambariai. Apartamentai. Prezidentiniai apartamentai. Restoranas ir baras. Pakrantės restoranas ...
Verslo skaidrės, Skaidrės, 31 puslapis
2016 07 07
Viešbučio verslo paslaugų plėtra
Viešbučio paslaugų verslo plėtra viešbutyje žuvėdra. Santrauka. Summary. Įvadas. Viešbučių paslaugų ir jų plėtros analizė teoriniu aspektu. Viešbučių rinkos įvairovė. Viešbučių teikiamos paslaugos ir jų organizavimas. ...
Turizmo diplominiai darbai, Diplominis darbas, 49 puslapiai
2015 04 28
Viešbučio praktikos atskaita
Įvadas. Uab „Paspara“ viešbutis „E-guesthouse“. Viešbučio „E-guesthouse“ valdymo forma. Viešbučio „E-euesthouse“ veikla, teikiamos paslaugos. Viešbučio „E-guesthouse“ aplinkos savybės. Viešbučio „E-guesthouse“ ...
Turizmo praktikos ataskaitos, Praktikos ataskaita, 17 puslapių
2015 03 27
Paslaugų kokybės vertinimo modeliai
Įvadas. Paslaugų kokybės teoriniai aspektai. Paslaugos esmė, samprata, savybės. Paslaugų kokybės samprata. Paslaugų kokybės vertinimas kliento požiūriu. Paslaugų kokybės vertinimo modeliai. Parasuraman, Zeithaml, Berry (1985) ...
Vadybos kursiniai darbai, Kursinis darbas, 29 puslapiai
2017 03 31
Sezoniškumo įtaka viešbučio turizmo paslaugų paklausai
Sezoniškumo įtaka viešbučio „X turizmo paslaugų pasiūlai teoriniu aspektu. Turizmo paslaugų rūšys ir jų ypatumai. Sezoniškumas ir jo reikšmės. Sezoniškumo mažinimo būdai. Tyrimo metodų apžvalga. Teorinių šaltinių analizės ...
Turizmo diplominiai darbai, Diplominis darbas, 44 puslapiai
2018 03 21
Turizmo paslaugų kokybė referatas
Kaunas. Turizmo paslaugų problematika Lietuvoje. Kokybės bei VKV sampratos. ISO ir pridėtoji vertė. Turizmo paslaugų standartizavimas. Paslaugų kokybės matavimo kriterijai. Paslaugų kokybės modelis. Turizmo paslaugų kokybės vertinimo ...
Turizmo referatai, Referatas, 15 puslapių
2013 06 18
Personalo valdymas viešbutyje
Įvadas. Įmonės personalo valdymo teorinis aspektas. Personalo valdymo teorijos. Personalo valdymo problemos. Viešbučio „jūratė” įmonės charakteristika. Viešbučio „jūratė“ pristatymas. Teikiamų paslaugų kokybės kontrolė. ...
Viešojo administravimo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 19 puslapių
2013 04 02
Klientų kokybės gerinimas UAB „Omnitel“ įmonėje teikiant paslaugas
Įvadas. Teorinė dalis. Paslaugų teoriniai aspektai. Paslaugų teikimo kokybės teoriniai aspektai. Praktinė dalis. Responentų dalyvaujančių apklausoje duomenų analizė. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedas (anketa).
Marketingo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 23 puslapiai
2017 01 25
Servqual metodika
Įvadas Temos aktuolumas Paslaugų kokybė. Paslaugų kokybės vertinimas. Kokybės vertinimo kriterijai vartotojų požiūriu. Paslaugų kokybės metodai. Kokybės spragų modelis. Mažmeninių paslaugų ir suvoktos kokybės modelis. Paslaugų ...
Ekonomikos savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 9 puslapiai
2016 11 20
Transporto paslaugų kokybė pervežant keleivius
Įvadas. Transporto paslaugų kokybės samprata. Įvairių transporto priemonių paslaugų kokybės vertinimo kriterijai. Keliavimo traukiniu privalumai ir trūkumai transporto paslaugų kokybės atžvilgiu. Pagrindiniai transporto paslaugų ...
Transporto referatai, Referatas, 16 puslapių
2016 03 30
Paslaugų kokybės vertinimas viešbučių versle
Paslaugų kokybės vertinimas viešbučių versle. Viešbučiai, kaip svetingumo verslo sudėtinė dalis. Viešbučio vadybininkas yra svetingumo industrijos ambasadorius, todėl privalo nepamiršti šių tikslų. Svetingumo kalbos ypatumai. ...
Turizmo skaidrės, Skaidrės, 11 puslapių
2017 01 02
Paslaugų kokybės valdymo ypatumai reglamentuotoje aplinkoje
Įvadas. Paslaugų kokybės valdymas. Paslaugos samprata ir bruožai. Paslaugų kokybės samprata. Paslaugų kokybės valdymo ypatumai. Paslaugų kokybės valdymo modeliai. Servqual metodika. Paslaugų kokybės valdymo ypatumai civilinės ...
Viešojo administravimo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 21 puslapis
2015 04 27
Viešbučio paslaugos Sutarties sąlygos Pavyzdys
Uždarosios akcinės bendrovės „ kopa “ direktorius. Dėl viešbučio paslaugų. Viešbučio teikiamos apgyvendinimo paslaugos. Kitos teikiamos viešbučio apgyvendinimo paslaugos. Paslaugų teikėjas įsipareigoja. Atsakomybė ir daiktų ...
Teisės pavyzdžiai, Pavyzdys, 4 puslapiai
2017 03 05
Sveikatos priežiūros įstaigų darbo kokybė
Sveikatos priežiūros įstaigų darbo kokybė. Kokybės reikšmė. Tinkamiausias kokybė pibūdinimas? Paslaugų darbo kokybė – svarbi pacientų požiūriu. Komunikacija- medicinos paslaugų kokybės sudedamoji dalis. Kokybės gerinimas ...
Vadybos skaidrės, Skaidrės, 22 puslapiai
2016 06 28
Profesinės praktikos atasikaita viešbutyje
Įvadas. Viešbutis „Algiro hotel“. Viešbučio charakteristika. Apgyvendinimas. Maitinimas. Masažas. Konferencijų salė. Viešbučio „Algiro hotel“ valdymo struktūra. Viešbučio darbuotojų veiklos. Viešbučio paslaugų teikimo ...
Turizmo praktikos ataskaitos, Praktikos ataskaita, 18 puslapių
2015 11 24
Maxima paslaugų kokybės tyrimas
Uab „maxima“ paslaugų kokybės tyrimas. Įvadas. Paslaugų kokybės teoriniai aspektai. Paslaugų esmė. Paslaugų kokybės aspektai, kuriems pirmumą teikia vartotojas. Uab „maxima“ teikiamų paslaugų kokybės analizė. Tyrimo metodika. ...
Statistikos savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 18 puslapių
2013 03 25
UAB ,,Kelmės vanduo‘‘ paslaugų kokybės tyrimas ir gerinimo sąlygos
Lentelių sąrašas. Įvadas. Įmonės paslaugų kokybės teoriniai aspektai. Paslaugų samprata. Paslaugų kokybės samprata. Paslaugų kokybės vertinimo metodai. UAB ,,kelmės vanduo‘‘ paslaugų kokybės vertinimas. Įmonės ...
Vadybos savarankiški darbai, Savarankiškas darbas, 25 puslapiai
2016 10 05
Knygyno paslaugų kokybės vertinimas: klientų nuomonės tyrimas
Įvadas. Paslaugų kokybės teoriniai aspektai. Paslaugos esmė, samprata, savybės. Paslaugų kokybės samprata. Paslaugų kokybės vertinimas kliento požiūriu. Paslaugų kokybės vertinimo modeliai. Paslaugų kokybės tyrimo metodologija. UAB ...
Vadybos bakalauro darbai, Bakalauro darbas, 74 puslapiai
2017 05 26
Socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo kokybės vertinimo uždaviniai
Įvadas. Socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo teoriniai aspektai. Socialinių paslaugų samprata. Socialinių paslaugų klasifikavimas. Socialinių paslaugų organizavimas ir teikimas. Socialinių paslaugų organizavimas. Socialinių ...
Viešojo administravimo kursiniai darbai, Kursinis darbas, 22 puslapiai
2014 02 13
Praktikos ataskaita Pėnkių žvaigždučių viešbutyje
Įvadas. Viešbučio charakteristika. Viešbučio vykdoma veikla. Viešbučio valdymo struktūra ir funkcijos. Registratūra. Kambarių priežiūros skyrius. Maitinimo organizavimo skyrius. Transporto skyrius. Viešbučio reklama ir konkurencija. ...
Turizmo praktikos ataskaitos, Praktikos ataskaita, 25 puslapiai
2017 01 25
×