Pamokos planas: Muzikos kūrinio klausymas, muzikos kūrinio keliamos emocijos


„ žiemos orkestras “. Pamokos pradžia. Sužadinimas. Pamokos eiga Susipažinimas su sąvoka „ orkestras “. Muzikos klausymas ir judesys. Ritmavimas ir skandavimas. Savarankiškas darbas pratybų sąsiuvinyje. Įsivertinimas „ Šviesoforo “ metodu.


Mokyti įsiklausyti į muzikos kūrinį, apibūdinti muzikos garsų įvairovę, suvokti ir pajausti muzikos kūrinio keliamas emocijas.

Atlikę užduotis mokiniai pasakys, kas yra orkestras, išvardins instrumentus, kuriais jame grojama.

Prisimenamos sąvokos „solo“, „duetas“, „choras“. Aiškinamasi kuo panašus orkestras ir choras.

Klausoma Antonijo Vivaldžio Koncertų ciklo smuikui ir styginių orkestrui “Metų laikai“, Žiema, I d. Allegro non molto. Grojant muzikai įsivaizduojama ir vaidinama, kad grojama smuiku, fleita ar būgnu, diriguojama.

„Gros žiemos orkestras baltas“ (vadovėlis, p. 49). Dainuojama keliais būdais:

Mokiniai pasidaliję į dvi grupes: Viena grupė (choras) dainuoja, kita grupė (orkestras) groja įsivaizduojamais instrumentais. Vienas mokinys diriguoja. Vėliau pasikeičiama grupėmis.

  • Microsoft Word 37 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 4 puslapiai (452 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Julija
  • Pamokos planas: Muzikos kūrinio klausymas, muzikos kūrinio keliamos emocijos
    10 - 3 balsai (-ų)
Pamokos planas: Muzikos kūrinio klausymas, muzikos kūrinio keliamos emocijos . (2019 m. Gegužės 01 d.). https://www.mokslobaze.lt/pamokos-planas-muzikos-kurinio-klausymas-muzikos-kurinio-keliamos-emocijos.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 20 d. 23:42
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema