Pardavimai ir derybos: Pardavimai ir jų vieta marketinge


Pardavimai ir derybos Pardavimai ir jų vieta marketinge Pardavimų funkcijos vaidmuo Gamybos orientacija iki 1920 Pardavimo orientacija nuo Marketingo orientacija apie Socialinio etinio marketingo orientacija – BBŽ Asmeninis pardavimas Pardavimų technika. Pardavėjo tipai Vakarykštis pardavėjas. Pirkėjų tipai Asia Baryševa 2009 skiria šiuos pirkėjų tipus. Temperamento tipai Cholerikas. Ką pabrėžti siūlant prekę? Komunikacijos barjerai kliūtys. Teleologinė etika Teleologinė etika. Socialinis darvizmas Socialinis darvizmas. Verslo etika Verslo etika. Derybų teorija ir praktika Tarpkultūriniai skirtumai. Kultūros pagal požiūrį į laiką. Individualizmo / kolektyvizmo kultūros. Vyriškumo / moteriškumo kultūros. Ilgalaikė / trumpalaikė orientacija. Pardavimų planavimas Kokią strategiją turėtų taikyti įmonė , kuri siekia įeiti į naują rinką. Apie kiekybinius prognozavimo metodus naivųjį , vidurkio , eksponentinio išlyginimo Naivusis požiūris. Slankiųjų vidurkių metodu. Išplėstas slankiųjų vidurkių metodas Eksponentinio išlyginimo metodas. Kokybinių ir kiekybinių prognozavimo metodų esmė (? ? Pardavimų vadybininkų schema (? ? Pardavimų biudžeto sudarymo metodai. Biudžeto ir pardavimo prognozavimas.


Gamybos orientacija (iki 1920-1930 m.) - pardavimų funkcija suprantama kaip prekių pristatymas galutiniams vartotojams ar tarpininkams bei dokumentų sutvarkymas.

Marketingo orientacija (apie 1950 m.) - pardavimo funkcija ne sumenksta, o įgauna naujų bruožų, akcentuojant etiškus verslo sprendimus. Akcentuojama orientacija į vartotojų išlaikymą bei jų poreikių tenkinimą, jų lojalumo ugdymą.

Pardavimų technika – Pardavimo teorijos stengiasi paaiškinti, kodėl pirkėjai perka prekes, ir į tai atsižvelgus, parinkti atitinkamus pardavėjų veiksmus, kurie leidžia įtikinti pirkėją pirkti prekę.

Tai žmogus visą dėmesį nukreipęs į savo vidinį pasaulį, mintis, jausmus, patyrimą. Tai greičiau mąstantis ir jaučiantis, nei veikiantis žmogus.

Cholerikas - tai žmogus, kuris yra labai aktyvus, ir jo energingumas liejasi per kraštus:

Sangvinikas - tai aktyvus, bet labiau save kontroliuojantis nei cholerikas žmogus:

Melancholikas - tai jautrus, pasyvus žmogus, linkęs nuolat nerimauti dėl pavojų, kuriuos jis įžvelgia aplinkoje:

Flegmatikas – tai žmogus, kuris galvoja ramiai, nuosekliai ir veikia viską gerai pasvėręs. Tai pasyvaus temperamento tipas.

Kantrus, ištvermingas, gali ištverti daugiau išbandymų ir sunkumų nei kitų temperamentų žmonės.

Teleologinė etika – akcentuoja etiško sprendimo priėmimo pasekmes. Išskiriami du teleologinių įsitikinimų tipai:

Socialinis darvizmas - Socialinio darvinizmo koncepcija. Socialinio darvinizmo koncepcija remiasi Charles Darwin idėjomis ir jo evoliucijos teorija, iškelta 19 amžiaus antroje pusėje. Natūralioji atranka sąlygoja stipresnių augalų ir gyvūnų rūšių išlikimą, o laisva verslo firmų konkurencija – stipriausių išlikimą.

  • Microsoft Word 567 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 10 puslapių (1243 žodžiai)
  • Universitetas
  • Saulius
  • Pardavimai ir derybos: Pardavimai ir jų vieta marketinge
    10 - 2 balsai (-ų)
Pardavimai ir derybos: Pardavimai ir jų vieta marketinge. (2020 m. Balandžio 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/pardavimai-ir-derybos-pardavimai-ir-ju-vieta-marketinge.html Peržiūrėta 2020 m. Birželio 06 d. 01:20
×
116 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo