Pardavimo organizavimo praktikos ataskaita


Praktikos ataskaita kirpykloje. Ataskaita pardavimo. Pardavimo organizavimas praktikos ataskaita. Rimi praktikos ataskaita. Praktikos ataskaita parduotuveje. Parduotuves veiklos organizavimo ypatumai.

Įvadas. Pardavimo organizavimo ypatumai uab lakaja. Uab lakaja įrangos charakteristika. Išvados ir siūlymai. Darbo tikslas- remiantis praktiniais tyrimais, parodyti, kaip prekybos įmonėje yra vykdomas pardavimo organizavimas. Darbo objektas: uab “lakaja” pardavimo organizavimo ypatumai. Darbo dalykas: pardavimo organizavimas ir įrenginių charakteristika.

Mokomąją praktiką aš atlikau UAB lakaja . Pagrindinė įmonės veikla yra mažmeninė prekyba maisto ir kasdienės paklausos ne maisto prekėmis.

Praktikos metu aš susipažinau su pardavimo organizavimo ir įmonėje esančių įrenginių ypatumais, su parduotuvėje esančia įranga, išsiaiškinau jos paskirtį, konstrukciją.

Darbo tikslas- remiantis praktiniais tyrdarbo metodologija: nuoseklus teorinių ir praktinių klausimų nagrisusipažinimas su UAB lakaja tipu, teisiniu statusu, vieta, prekių asortimentu, kainomis, išplanavimu ir kt.

Uab lakaja yra universalaus asortimento maisto prekių ir kasdienės paklausos ne maisto prekių parduotuvė, turinti 350 m2 prekybos plotą ir dirbanti savitarnos principu, nes jis yra labai patogus, mėgiamas pirkėjų, šiuolaikinis ir nereikalaujantis daug išlaidų (pvz. : papildomo aptarnaujančio personalo).

Uždaroji akcinė bendrovė lakaja įregistruota 1997 metais rugpjūčio 26 d. Firmos akcijos padalytos į dalis. Pagrindinis bendrovės akcininkas yra fizinis asmuo (įmonės savininkas- direktorius). Įmonė lakaja yra ribotos turtinės atsakomybės juridinis asmuo.

švenčionių miesto centras yra patraukliausia vieta įmonėms, siūlančioms įvairias prekes ir paslaugas. Čia įsikūrusios kirpyklos, grožio salonai, buitinės technikos, gėlių, kvepalų parduotuvės, kavinės, kultūros namai, biblioteka, bankai, miesto parkas, viešbutis bei maisto ir kasdieninės paklausos ne maisto prekių parduotuvė, neturinti šioje vietoje konkurentų. Tai puiki vieta prekybai bei paslaugų teikimui. Miesto centras ypatingas tuo, kad čia yra didžiausias žmonių srautas.

Parduotuvės lakaja prekių asortimentas yra gana gilus ir platus, atitinka mažo miestelio gyventojų poreikius. Prekių asortimento struktūrą sudaro maisto ir kasdienės paklausos ne maisto prekės.

Maisto prekių asortimentas yra gana platus, nes pirkėjas gali rinktis, atsižvelgdamas į patrauklią kainą, žinomą firmą, įpročiu pasirinktą prekę, jos sudėtį, išvaizdą ir pan.

Ne maisto prekių asortimentas taip pat yra platus, pirkėjas gali rinktis, atsižvelgdamas į jam rūpimus parduotuvės lakaja siūlomas asortimentas puikiai atitinka savo vietą, nes jos siūlomų prekių pirkėjais tampa didesnė miestelio dalis, tai darbuotojai, dirbantys minėtose įstaigose, tų įmonių lankytojai, poilsiautojai ir miesto svečiai. Jiems yra patogu, nes viskas yra greta.

Parduotuvė yra mėgiama dėl vietos patrauklumo ir siūlomo prekių asortimento, arčiau darboviečių ir gyvenamųjų namų kvartalo.

  • Microsoft Word 23 KB
  • 2012 m.
  • 13 puslapių (2839 žodžiai)
  • Kolegija
  • Pardavimo organizavimo praktikos ataskaita
    10 - 1 balsai (-ų)
Pardavimo organizavimo praktikos ataskaita. (2011 m. Birželio 22 d.). https://www.mokslobaze.lt/pardavimo-organizavimo-praktikos-ataskaita.html Peržiūrėta 2020 m. Vasario 25 d. 15:06
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo