Pardavimų ir marketingo (rinkodaros) skyriaus veikla


Pardavimų ir marketingo (rinkodaros) skyriaus veikla. Šio skyriaus tikslas-parduoti prekes. Rinkodaros funkcijas galima skirstyti į 7 dalis. Įmonės aplinkos analizė. Rinkodara, kaip įmonės sudėtinė dalis. Vartotojų analizė. Marketingo specialistas atsakingas už tai. Prekės planavimo funkcija. Rinkodaros specialistai yra atsakingi už naujų prekių sukūrimą. Kainos planavimas. Kainos planavimas. Marketingo specialistai nustato kainas prekėms. Paskirstymo planavimas. Paskirstymo planavimas. Ši funkcija apima sprendimus susijusius su didmenininkų ir mažmenininkų pasirinkimu. Rėmimo planavimas. Šiai funkcijai priklauso visi sprendimai susiję su reklama. Rinkodaros funkcijų valdymas ir kontrolė.

  • MS PowerPoint 1355 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (312 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Martyna
  • Pardavimų ir marketingo (rinkodaros) skyriaus veikla
    10 - 2 balsai (-ų)
Pardavimų ir marketingo (rinkodaros) skyriaus veikla . (2019 m. Sausio 29 d.). https://www.mokslobaze.lt/pardavimu-ir-marketingo-rinkodaros-skyriaus-veikla.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 22 d. 16:40
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema