Pardavimų procesai įmonėje



Pardavimų, arba kitaip tariant, pajamų už produkcijos bei paslaugų pardavimą, apimties pasikeitimas – vienas aktualiausių kiekvienos siekiančios ar nesiekiančios pelno įmonės finansinės atskaitomybės rodiklių. Jam ypatingą dėmesį skiria tiek įmonės valdytojai, tiek ir išoriniai informacijos vartotojai - esantys bei potencialūs akcininkai, kreditoriai. Tai visiškai suprantama, kadangi nesuradus rinkoje savo produkcijos ar paslaugų pirkėjų, nepavyktų parduoti prekių, taigi ir uždirbti pajamų bei pelno. Be abejonės, pardavimų apskaita aktuali ir mokesčių institucijoms. Prekybos įmonių pagrindinės pajamos yra pardavimai. Nuo tikslaus pardavimo apimties registravimo praktikoje priklauso, kokios bus apskaičiuotos pardavimo pridėtines vertės, pelno ar kelių mokesčių sumos.
Savo kursiniui projektui pasirinkau Lietuvos alaus rinkos lyderį, turintį šiuolaikinę alaus gamybos įrangą bei technologiją, - UAB švyturys – utenos alus . Šiame darbe pabandysiu išnagrinėti, kaip vykdomi aprašomos temos teoriniai ir kiti reikalavimai šioje uždarojoje akcinėje bendrovėje. Taip pat apskaičiuosi kai kuriuos statistinius rodiklius.
šio darbo tikslas - išsiaiškinti pardavimų apskaitos ir audito esmę, reikšmę, būtinumą, tikslus bei išnagrinėti, kaip vykdomi aprašomos temos teoriniai ir kiti reikalavimai praktikoje, šiuotrumpai apibūdinti pasirinktos įmonės statusą, veiklos pobūdį ir temai svarbesnius finansinius rodiklius.
Išnagrinėti kaip vykdomi aprašomos temos teoriniai ir kiti reikalavimai praktikoje. Nurodyti pastebėtus nukrypimus ir siūlyti būdus padėčiai gerinti.
Teorinį bei praktinį temos dėstymą sieti su vadyb prekybinė veikla - tai ūkinė veikla, susijusi su prekių pirkimu ir pardavimu. Prekybos įmonių veikla ypatinga tuo, kad jos įsigytų prekių neperdirba ir neapdoroja, tačiau atlieka tokias prekybai būdingas operacijas kaip prekių sandėliavimas, įpakavimas ir pan. Gamybos įmonės vartotojams parduoda savo sukurtas prekes kartu su paslaugomis.
Prekės pardavimo momentu gali būti laikomas paprasčiausias prekių pakeitimas į pinigus. Jeigu prekės į pinigus tiesiogiai nekeičiamos, pardavimo momentu gali būti laikomas prekių pakrovimo, išsiuntimo arba pristatymo į sutartą vietą momentas. Su prekėmis susijusios atsakomybės perdavimo momentas tiksliai apibūdinamas pirkimo - pardavimo sutartyje. Remiantis atitinkamu prekių perdavimo faktą patvirtinanč mažmeninė prekyba. Tokiu atveju prekės parduodamos galutiniam vartotojui. Mažmeninei prekybai būdinga didžiulė prekybos įmonių rūšių įvairovė.
- Microsoft Word 150 KB
- 2011 m.
- 23 puslapiai (5343 žodžiai)
- Universitetas
- Sima
-