Parduotuvės marketingo tyrimas


Įvadas. Tyrimo metodologija. Tyrimo planas. Tyrimo metodika. Atlikto tyrimo rezultatų pristatymas. Duomenų analizavimas. Rezultatai. Išvados ir rekomendacijos. Literatūra. Priedai.

Tyrimo problema. Parduotuvė ,,Svajonė”. Tai – mažmeninės prekybos įmonė, kurioje prekiaujama pradedant maisto produktais ir baigiantis ūkinėmis prekėmis. Pastaruoju metu pastebėtam, kad parduotuvė susilaukia mažesnio pirkėjų srauto. Reikia pažymėti, kad parduotuvė senai nekeitė savo veiklos marketingo plano, kuriame būtų atspindėtas marketingo komplekso priemonių naudojimas. Todėl problemą galime suformuluoti klausimu: kokios marketingo komplekso priemonės ir kaip turi būti tobulinamos, kad padidėtų parduotuvės „Svajonė“ klientų srautas ir parduotuvės pardavimai?

Tyrimo objektas: Parduotuvės „Svajonė“ marketingo kompleksas.

Tyrimo tikslas: Pateikti rekomendacijas parduotuvės „Svajonė“ marketingo programos tobulinimui.

Tyrimo uždaviniai:

1.Atlikti parduotuvės „Svajonė“ veiklos ir marketingo komplekso analizę.

2.Atlikti tyrimą, leidžiantį nustatyti parduotuvės „Svajonė“ marketingo komplekso kokybė.

3.Pateikti rekomendacijas parduotuvės „Svajonė“ marketingo komplekso tobulinimui.

  • Microsoft Word 741 KB
  • 2014 m.
  • 27 puslapiai (3798 žodžiai)
  • Kolegija
  • Sabina
  • Parduotuvės marketingo tyrimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Parduotuvės marketingo tyrimas. (2014 m. Sausio 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/parduotuves-marketingo-tyrimas.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 20 d. 12:04
×