Pasiekimų vertinimas mokykloje


Pasiekimų vertinimas mokykloje.


2sk.TEMOS AKTUALUMAS:Todėl,...pasiekimų vertinimas yra neatsiejama ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo proceso dalis, kuri padeda pedagogui geriau pažinti vaiką, išsiaiškinti jo ugdymosi poreikius užtikrinti mokslo pažangą, orientuotą..3.Vienas iš aktualiausių uždavinių yra, kad pedagogai atsižvelgtų į kiekvieno vaiko savitumą ir jo poreikius, kad jis galėtų išsireikšti savo kūrybiškumu, bendravimu, dalyvautų įvairiuose užsiėmimuose ir mokytųsi pažinti.

7sk..Ugdymo procesas yra neatsiejamas nuo vertinimo – tai yra būtina kokybiško ugdymo(si) proceso dalis.. 2. Taip pat, vertinimas padeda pedagogams analizuoti vaiko pasiekimų kaitą. 3.padėti išgyventi sėkmės jausmą, įveikti kliūtis ir motyvuoti ugdytis .

8sk.1.Čia pavaizduotas ikimokyklinio amžiaus vaikų pasiekimų vertinimo ciklas, kurį sudaro šie etapai: Vaiko pažinimas, Vertinimo planavimas, Duomenų dokumentavimas, informavimas apie ugdymo(si) pasiekimus. 2.Tai viena svarbiausių veiklos sąlygų siekiant išugdyti asmenybę.

  • Microsoft Word 13 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 1 puslapis (310 žodžiai)
  • Universitetas
  • Karolina
  • Pasiekimų vertinimas mokykloje
    10 - 3 balsai (-ų)
Pasiekimų vertinimas mokykloje. (2020 m. Sausio 16 d.). https://www.mokslobaze.lt/pasiekimu-vertinimas-mokykloje.html Peržiūrėta 2020 m. Vasario 22 d. 09:10
×