Paslaugos Lietuvos technikos bibliotekoje tyrimo analizė


Paslaugos Lietuvos technikos bibliotekoje. Vartotojų teminiai prioritetai informaciniai poreikiai ir bibliotekos paslaugų vertinimas.


net 34,6 proc. respondentų ir 21,4 proc. nurodė „kita“ atsakymo variantą. Rengiant tokio pobūdžio anketą kitais metais, būtų galima lankymosi intensyvumą išmatuoti smulkesniais intervalais, t.y. pateikti daugiau pasirinkimo variantų.

Vartotojų aktyvus lankymasis susijęs su bibliotekos fondu ir užtikrinta reikiamos informacijos prieiga. Į klausimą „Ar randate reikalingos informacijos bibliotekoje?“, atsižvelgiant į sumažėjusį bibliotekos finansavimą ir dėl to kylančius komplektavimo sunkumus, net 23,0 proc. respondentų atsakė, kad jie visada randa reikalingos informacijos. 52,2 proc. atsakiusiųjų nurodė, kad reikalingos informacijos randa „dažnai“. Pozityvūs atsiliepimai apie informacijos pateikimą bibliotekoje sudaro net 75,2 proc. visų atsakymų. 19,7 proc. respondentų nurodė, kad „kartais“ randa reikalingos informacijos, 3,9 proc. „retai“, 0,6 proc. „niekada“ ir 0,6 proc. neatsakė į klausimą.

  • Microsoft Word 716 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (1765 žodžiai)
  • Kolegija
  • Kaminas
  • Paslaugos Lietuvos technikos bibliotekoje tyrimo analizė
    10 - 1 balsai (-ų)
Paslaugos Lietuvos technikos bibliotekoje tyrimo analizė. (2017 m. Gruodžio 01 d.). https://www.mokslobaze.lt/paslaugos-lietuvos-technikos-bibliotekoje-tyrimo-analize.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 20 d. 16:20
×
142 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo