Paslaugos teikimo proceso valdymas


Įvadas. Produktas. Produkto gavinys. Produkto darymo technologinis procesas. Dirbantieji asmenys bei darbo priemonės. Organizacijos valdymo struktūra. Darbuotojų skaičius pagal profesijas. Teorinis paslaugos teikimo proceso valdymo modelis. Praktinis paslaugos teikimo proceso valdymo modelis.

Išanalizavus kompanijos „VSA“ produkto darymo proceso valdymo praktinį modelį, galima teigti, jog:

Planavimas yra būtina organizacijos vadovų veikla;

Strateginis planavimas ir veiklos strategija – būtina visoms be išimties organizacijoms;

Planuojant bendresnius dalykus ir ilgesniems laikotarpiams, būtina prognozuoti;

Įmonėje egzistuoja du skatinimo būdai – materialinis ir moralinis;

Organizavimas – vienas iš būtiniausių organizacijos sudarymo elementų, nes be organizacijos neįmanoma pradėti jokios veiklos;

Įmonė turi pasirinkusi sau priimtiną darbo apmokėjimo sistemą, kuria sėkmingai ir vadovaujasi;

Ne visada, teorijoje aprašyti dalykai yra realiai įgyvendinami įmonėje;

Ne visada teorijoje aprašytas paslaugos/produkto teikimo proceso valdymo modelis gali būti įgyvendinamas realioje įmonėje, bet nukrypimai yra tikėtini, nes neįmanoma įvairių įmonių valdyti visiškai vienodai arba būtent taip, kaip yra aprašyta teorijoje.

  • Microsoft Word 101 KB
  • 2015 m.
  • 12 puslapių (2040 žodžiai)
  • Universitetas
  • Eva
  • Paslaugos teikimo proceso valdymas
    10 - 5 balsai (-ų)
Paslaugos teikimo proceso valdymas. (2015 m. Kovo 13 d.). https://www.mokslobaze.lt/paslaugos-teikimo-proceso-valdymas.html Peržiūrėta 2018 m. Rugsėjo 23 d. 21:26
×