Paslaugų kokybė


Įvadas. Paslaugos kokybės valdymas teorinis aspektas. Paslaugos samprata. Paslaugų kokybės apibrėžtis. Paslaugų kokybės modeliai. Logistikos paslaugos specifika. Logistikos paslaugos samprata. Krovinių pervežimo įmonės paslaugų kokybės valdymas. Uab „Iksija“ teikiamų paslaugų kokybės tyrimo metodologija ir organizavimas. Uab „IKSIJA“ charakteristika. Tyrimo instrumento pagrindimas. Transporto įmonės Uab „Iksija“ respondentų imties apibūdinimas. Uab „Iksija“ paslaugų kokybės valdymo darbuotojų. Nuomonės tyrimo rezultatai. Transporto įmonės Uab „Iksija“ klientų paieškos valdymo vertinimas. Transporto įmonės Uab „Iksija“ užsakymų valdymo vertinimas. Transporto įmonės Uab „Iksija“ transporto valdymo kokybės analizė. Uab „Iksija“ klientų aptarnavimo priemonių analizė. Uab „Iksija“ teikiamų paslaugų kokybės vertinimas. Uab „Iksija“ krovinių pervežimo paslaugų kokybės vertinimas. Uab „Iksija“ darbuotojų kvalifikacijos kėlimas. Uab „Iksija“ darbuotojų požiūris ir elgsena aptarnaujant klientus. Uab „Iksija“ darbuotojų teikiamų paslaugų patikimumas. Išvados ir rekomendacijos. Priedai.

Darbo tikslas – Pateikti paslaugos kokybės valdymo esminius teorinius aspektus, atlikti UAB „Iksija“ paslaugų kokybės valdymo analizę, remiantis darbuotojų nuomone.

Tyrimo uždaviniai:

1.Atskleisti teorinę paslaugos ir jos kokybės sampratas.

2.Nustatyti pagrindinius paslaugos kokybės valdymo aspektus.

3.Išanalizuoti UAB „Iksija“ darbuotojų nuomonę apie įmonės paslaugų kokybės valdymą.

4.Pateikti UAB „Iksija“ darbuotojams paslaugų kokybės valdymo stipriąsias ir tobulintinas sritis.

  • Microsoft Word 665 KB
  • 2014 m.
  • 65 puslapiai (13488 žodžiai)
  • Universitetas
  • Juste
  • Paslaugų kokybė
    10 - 3 balsai (-ų)
Paslaugų kokybė. (2014 m. Gegužės 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/paslaugu-kokybe.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 13 d. 17:28
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema