Paslaugų kokybės vertinimas


Įvadas. Rėmimo komplekso teoriniai aspektai. Rėmimo samprata. Rėmimo komplekso elementai. Reklamos samprata ir jos sudedamosios dalys. Pardavimų skatinimas, jo priemonės ir funkcijos. Ryšiai su visuomene, jo tikslai ir uždaviniai. Asmeninis pardavimas, jo etapai ir uždaviniai. Rėmimo tikslai ir funkcijos. Uab ,, flopo informacinės sistemos“ rėmimo priemonių vertinimas. UAB ,, Flopo informacinės sistemos“ charakteristika. UAB ,, Flopo informacinės sistemos“ rėmimo priemonių tyrimo metodika. UAB ,, Flopo informacinės sistemos“ rėmimo priemonės. UAB ,,Flopo informacinės sistemos“ reklamos vertinimas. UAB ,,Flopo informacinės sistemos“ pardavimų skatinimo vertinimas. UAB ,,Flopo informacinės sistemos“ ryšių su visuomene vertinimas. UAB ,,Flopo informacinės sistemos" asmeninio pardavimo vertinimas. Rėmimo priemonių tobulinimas UAB ,, Flopo informacinės sistemos“. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra. Priedai.

Darbo problema: rėmimo priemonės turi didelę įtaką įmonės prestižui didinti ir pelnui gauti, taigi norint neprarasti savo klientų ar net pritraukti naujų, įmonė privalo išanalizuoti rėmimo priemones įmonėje, sužinoti klientų nuomonę apie parduodamas prekes, paslaugų teikimą, kuri garantuotų teikiamų paslaugų, parduodamų prekių kokybę. Todėl reikia ištirti ir įvertinti kokios rėmimo priemonės naudojamos UAB „Flopo informacinės sistemos“, ar jos tenkina ir skatina vartotojus pirkti.

Darbo tikslas- įvertinti UAB ,,Flopo informacinės sistemos“ rėmimo priemones ir pateikti pasiūlymus rėmimo priemonių tobulinimui.

Mano atliktas UAB ,,Flopo informacinės sistemos“ rėmimo priemonių tyrimas padėjo įvertinti rėmimo priemonių tobulinimo galimybes. Tuo tikslu pasiūliau tobulinimo gaires taikant tam tikrus rėmimo priemonių būdus.

Tyrimo metodika. Teoriniai daliai paruošti naudojau įvairių mokslinių literatūrinių, leidinių, internetinių šaltinių analizę. Tyrimo analizei atlikti buvo naudojamas vienas metodas apklausa raštu. Klausimyną sudarė iš viso 19 klausimų, buvo apklausta 100 respondentų, klausimai buvo sudaryti tiksliai apibrėžti.

Atlikus tyrimą galima teigti, kad rėmimo priemonės įmonėje yra vienas svarbiausių veiksnių palaikant senus klientus, pritraukiant naujus, gerinant įmonės įvaizdį bei prestižą.

  • Microsoft Word 156 KB
  • 2014 m.
  • 60 puslapių (12638 žodžiai)
  • Kolegija
  • Brigita
  • Paslaugų kokybės vertinimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Paslaugų kokybės vertinimas. (2014 m. Sausio 04 d.). https://www.mokslobaze.lt/paslaugu-kokybes-vertinimas.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 23 d. 23:57
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema