Patrauklaus darbdavio įvaizdžio kūrimas


Įžanga. Pagrindinė dalis. Išvados. Naudoti šaltiniai.

Žinoma labai svarbus bendrovės įvaizdis, bei žinomumas visuomenėje. Tačiau norint suformuoti patrauklaus darbdavio įvaizdį įmonė turi įdėti labai daug darbo, bei pastangų. Jai ji tikrai nori būti patraukli darbuotojams. Kaip teigė Davies įvaizdis yra simbolis.(Davies, 2008, cituojant Gardner ir Levy, 1955). Tad kiekviena įmonė turėtu sugebėti ta simbolį išpuoselėti ir išvaikyti, nes didžiąja dalim nuo to priklauso organizacijos gyvavimas.

Tiriamasis klausimas:

Kas įtakoja darbuotoją pasirenkant X įmonę kaip darbdavį?

  • Vadyba Kursinis darbas
  • Microsoft Word 41 KB
  • 2014 m.
  • 8 puslapiai (952 žodžiai)
  • Universitetas
  • Erika
  • Patrauklaus darbdavio įvaizdžio kūrimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Patrauklaus darbdavio įvaizdžio kūrimas. (2014 m. Balandžio 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/patrauklaus-darbdavio-ivaizdzio-kurimas.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 22 d. 07:07
×