Paveldimo turto mokestis ir fiskalinė reikšmė


Darbo tikslas. Paveldint pagal įstatymą įpėdiniai lygiomis dalimis yra. Testamentai yra dviejų rūšių. Paveldimo turto mokestis. Paveldimo turto mokesčiu neapmokestinama. Paveldimo turto mokesčio surinkimo analizė 2015 2017 metais. Tiesioginiai ir netiesioginiai mokesčiai. Paveldimo turto mokesčio plano įvykdymo analizė. Mokesčių ir kitų įmokų į biudžetus apyskaita. Iš viso įplaukė. Per iždo sąskaitą. Pajamų ir pelno mokesčiai , iš viso. Darbo jėgos ir atlyginimo mokesčiai. Turto mokesčiai , iš viso. Nekilnojamo turto mokestis , iš viso. Prekių ir paslaugų mokesčiai. Pridėtinės vertės mokestis , iš viso. Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymą. Akcizai , iš viso. Cukraus sektoriaus mokesčiai. Loterijų ir azartinių lošimų mokestis. Transporto priemonių mokesčiai. Mokesčiai už aplinkos teršimą. Rinkliavos , iš viso. Mokesčiai už pramoninės nuosavybės objektų registravimą. Tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčiai. Turto pajamos , iš viso. Pajamos už prekes ir paslaugas , iš viso. Pajamos iš baudų ir konfiskacijos. Kitos neišvardytos pajamos , iš viso. Darbo jėgos ir atlyginimo mokesčiai , iš viso. Nekilnojamojo turto mokestis , iš viso. Prekių ir paslaugų mokesčiai , iš viso. Pajamos iš baudų ir konfiskacijos , iš viso.


Darbo tikslas – Išanalizuoti paveldimo turto mokesčio praktinį taikymą ir fiskalinę reikšmę.

Turtas pagal savo pobūdį gali būti skirstomas į kilnojamąjį ir nekilnojamąjį.

1. Jeigu turto apmokestinamoji vertė iki 150 000 Eur - 5 procentai.

2. Jeigu turto apmokestinamoji vertė viršija 150 000 Eur - 10 procentų.

Galima pastebėti, kad valstybės tiesioginiai ir netiesioginiai mokesčiai su lyg kiekvienais metais vis didėjo. 2016 metais netiesioginiai mokesčiai pakilo 187 894 tūkst. Eur., o 2017 metais pakilo 611 700 tūkst. Eur. Iš viso netiesioginiai mokesčiai nuo 2015 metų iki 2017 metų padidėjo 15 procentų. 2016 metais tiesioginiai mokesčiai pakilo 125 688 tūkst. Eur., o 2017 metais pakilo 151 279 tūkst. Eur. Iš viso tiesioginiai mokesčiai nuo 2015 metų iki 2017 metų padidėjo 12 procentų.

Galima pastebėti, kad 2016 metais gyventojų pajamų mokesčiai pakilo 7,5 procento, o 2017 metai pakilo 5 procentais. 2016 metais pelno mokesčiai pakilo 1 procentu, o 2017 metais pakilo 8,88 procento. 2016 metais turto mokesčiai pakilo 0,80 procento, o 2017 metais pakilo 1,28 procento. 2016 metais aplinkosauginiai mokesčiai sumažėjo 3,26 procento, o 2017 metais pakilo 19,5 procento. 2016 metais rinkliavos mokesčiai pakilo 4,72 procento, o 2017 metais pakilo 6,18 procento. 2016 metais turto mokesčiai pakilo 0,80 procento, o 2017 metais pakilo 1,28 procento. Likę kiti mokesčiai 2016 metais pakilo 5,30 procento, o 2017 metais pakilo 8,84 procento.

Galima pastebėti, kad 2016 metais pridėtinės vertės mokesčiai pakilo 4,74 procento, o 2017 pakilo 10,29 procento. 2016 metais muito mokesčiai sumažėjo 3,46 procento, o 2017 metais sumažėjo 2,03 procento. 2016 metais cukraus mokesčiai visiškai nepakito, o 2017 metai sumažėjo 6,65 procento. 2016 metais akcizo mokesčiai padidėjo 5,07 procento, o 2017 metais padidėjo 10,21 procento.

Planas tai yra tikslų nustatymas ir priemonių tiems tikslams pasiekti pasirinkimas. Jis reikalingas tam, kad būtų efektyvus organizavimas. Tinkamai parengtas planas padeda siekti ilgalaikės ekonominės sėkmės. Planas padeda tinkamai apmąstyti idėją, numatyti galimas kliūtis ateityje, bei pagalvoti apie galimus sprendimo būdus. Be plano galima susidurti su problemomis ir nežinoti kaip su jomis susidoroti, tai gali atsiliepti valstybei. Neturint plano yra labai mažai galimybių pasiekti tikslą. Didžioji dalis valstybės lėšų yra mokesčiai. Neįvykdžius plano, valstybė negali būti gyvybinga, vykdyti procedūras ir teikti būtinas paslaugas jos gyventojams. Todėl stengiamasi numatytą planą įvykdyti.

Matome, kad 2015-2017 metais planas įvykdytas. 2015 metais plano vykdymas yra 125,3 procento, tai yra 288 tūkst. Eurų daugiau. 2016 metais plano vykdymas yra 130,6 procento, tai yra 344 tūkst. Eurų daugiau. O 2017 metais plano vykdymas siekia net 144,7 procento, tai yra 515 tūkst. Eurų daugiau. Valstybei pavyko įvykdyti planą ir net surinkti daugiau pajamų, nei buvo planuojama.

  • Microsoft Word 200 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 41 puslapis (7127 žodžiai)
  • Kolegija
  • Bernadeta
  • Paveldimo turto mokestis ir fiskalinė reikšmė
    10 - 1 balsai (-ų)
Paveldimo turto mokestis ir fiskalinė reikšmė. (2019 m. Rugsėjo 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/paveldimo-turto-mokestis-ir-fiskaline-reiksme.html Peržiūrėta 2019 m. Spalio 18 d. 14:57
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema