Pažintinė pedagoginė praktika


PAŽINTINĖ PEDAGOGINĖ PRAKTIKA Pažintinės pedagoginės praktikos savarankiškas rašto darbas. SAVAITĖ Marijampolės mokykla – darželis „ Želmenėliai “ 2019 03 29 09 00 val. Įstaigos tipas. Mokymo kalba. Pagrindinės veiklos sritys. Įstaigoje dirba 28 darbuotojai. Marijampolės mokyklą – darželį „ Želmenėliai “. Mokslo metų tikslai ir uždaviniai ir tikslas. Bendradarbiavimo su tėvais formos klausimynas kokių tikslų siekia darželis bendraudamas su šeima? Kokie pirmieji darželio ryšiai su šeima? Koks bendravimas vyksta su šeima vaikui lankant darželį. Kokia pedagogų teikiama pagalba tėvams? Kokia tėvų pagalba darželiui? Darželio mokyklos pedagogų funkcijos , jų lyginamoji analizė vaikų darželio pedagogų funkcijos. Marijampolės vaikų lopšelis darželis „ šaltinėlis “ 2019 03 29 10 30 val. Įstaigos teisinė forma. Pagrindinės veiklos sritys. Įstaigoje dirba 56 darbuotojai. Įstaigos tikslai ir pedagogo funkcijos ikimokyklinės įstaigos tikslai. Lopšelyje darželyje „ Šaltinėlis “ taikomos šios metodikos ir programos. Todėl pedagogo funkcijos šioje grupėje kitokios. Šioje grupėje erdvės suskirstytos. Lopšelis darželis „ vaivorykštė “ 2019 04 05 09 00 val. ĮSTAIGOS SAVITUMAS Prioritetas – sveikatos stiprinimas ir saugojimas. Lopšelis darželis „ Vaivorykštė “ teikia. Sveikos gyvensenos programos ypatumai. Stendinė informacija , bukletai. Marijampolės ,, žiburėlio " mokykla daugiafunkcis centras 2019 04 05 10 30 val.


2019-01-10 duomenimis Marijampolės mokyklą – darželį „Želmenėliai“ lanko 233 vaikai. Suformuota 7 grupės (2 priešmokyklinės gr. ir 5 ikimokyklinės gr.) ir 4 klasės (1, 2, 3 ir 4 klasės).

Kokie pirmieji darželio ryšiai su šeima? Pirmieji darželio ryšiai su tėvais yra įgyvendinami tada, kai tėveliai ateina pasirašyti darželio lankymo sutarties, o vėliau tęsiasi tol, kol vaikas lanko darželį..

Kokia tėvų pagalba darželiui? Tėveliai siekia, kad vaikas turėtų viską, kad jam nieko netrūktų. Savo vaiką jie aprūpina reikiamomis priemonėmis. O darželiui dažniausiai skiria 2%, stengiasi padaryti tai, ko prašo darželio atstovybė.

Ugdyti tvirtas mokinių dorovės, nuostatas, pagarbą tėvams, suprantamai ir aiškiai perteikti ugdymo turinį;

Ikimokyklinės įstaigos teritorija yra didelė, jos neužgožia aplinkiniai namai, nes šis darželis įsikūręs pietinėje Marijampolės dalyje, K. Griniaus gatvėje. Kurioje vyrauja nuosavi namai, todėl čia labai ramu. Tinkama erdvė vaikams, kuri sutvarkyta labai prasta, bet išpuoselėta ir tvarkinga: yra sūpynės, pavėsinės, smėlio dėžės. Pakankamai erdvės įvairiems judriems žaidimams lauke. Augalija gana įvairi, todėl galima sudaryti įvairius pažintinius – ekologinius takelius.

Darželio bendro naudojimo patalpos erdvios, išpuoselėtos darbščių bendruomenės rankų. Visose įstaigos grupėse erdvės suskirstytos kampeliais ir turi savo pavadinimus. Dėl didelių erdvių ir senos statybos pastato visose grupėse yra miegamieji. Visur gausu kūrybiškų idėjų, vaikų darbelių.

Siekiama sudaryti sąlygas kokybiškam vaikų ugdymuisi, socialiniam, fiziniams ir psichologiniam saugumui, įstaigos ir ugdymosi aplinkos modernizavimui ir atnaujinimui, pedagogų kvalifikacijai pabrėžti.

Organizuoti ir vykdyti ugdomąjį procesą, ugdyti ir dalyvauti vaikų ugdymo(si) procese.

Taigi, pedagogo vaidmenys ir funkcijos pastato pamatus ugdytinio socialiniams santykiams ateityje ir sėkmingam mokymuisi mokykloje, sukuria bendruomenę, pozityvų grupės klimatą, kuris sukuria geriausią vaiko ugdymo aplinką.

Atsižvelgiant į tai, kad ikimokykliniame amžiuje vaiko pažintinė, socialinė ir emocinė raida yra labai sparti, ir ikimokyklinio ugdymo pedagogas siekdamas tinkamai ugdyti vaikus atlieka daugybę vaidmenų: Viskuo aprūpina, skatina, padeda, numato ir planuoja veiklas, stebi, tyrinėja, analizuoja ir vertina, būna įdomių sumanymų ir informacijos šaltinių, būna partnerių, bendradarbiauja, būna pavyzdžiu, patarėju, vadovu, būna tarpininku tarp aplinkos, sprendžia iškilusius klausimus ir konfliktus, atstovauja ir gina.

Taip pat lopšelyje-darželyje „Šaltinėlis“ labai paplitęs „Geros pradžios“ metodas, kuris remiasi humanizmu, demokratija, filosofija, atvirumu. „Geros pradžios“ metodikos pagrindiniai bruožai:

Taigi „Geros pradžios“ metodas yra labai geras, nes jos pagrindą sudaro individualūs vaiko interesai ir poreikiai, bei bendradarbiavimas su šeima.

Lopšelį-darželį „Vaivorykštė“ šiuo metu lanko 207 vaikai. Yra įkurta 11 grupių.

Šis lopšelis-darželis yra renovuotas 2011 m., todėl labai šiuolaikiškas ir modernus.

Šioje įstaigoje dirba daug specialistų: logopedas, psichologas, kūno kultūros pedagogas, kineziterapeutas, judesio korekcijos pedagogas, muzikos pedagogas.

Stendinėje informacijoje yra viskas kas aktualu tėvams, tiek būreliai, tiek kita informacija. Visa reikalinga informacija yra publikuojama ne tik darželio stenduose ar bukletuose, bet ir internetinėje erdvėje. Aš manyčiau, kad internete viską rasti lengviau ir patogiau.

  • Microsoft Word 1076 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 26 puslapiai (4978 žodžiai)
  • Kolegija
  • Greta
  • Pažintinė pedagoginė praktika
    10 - 2 balsai (-ų)
Pažintinė pedagoginė praktika . (2019 m. Rugpjūčio 04 d.). https://www.mokslobaze.lt/pazintine-pedagogine-praktika.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 23 d. 03:18
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema