Pažintinė praktika AB „Lietuvos geležinkeliai“ : valdymo struktūra, funkcijos, ryšiai


Pažintinė praktika AB „Lietuvos geležinkeliai“ valdymo struktūra, funkcijos, ryšiai. Pažintinės praktikos užduotys. Susipažinti su AB „Lietuvos geležinkeliai“ veikla ir tikslais. Pateikti AB „Lietuvos geležinkeliai“ organizacinę valdymo struktūrą. Išanalizuoti AB „Lietuvos geležinkeliai“ teikiamas paslaugas, turimus pajėgumus. Struktūros. Matricinė valdymo struktūra. Divizinė valdymo struktūra. Projektinė valdymo struktūra.


5.Atlikti savarankišką užduotį – supažindinti su krovinių pervežimo geležinkelių transportu ypatumais.

Bendrovės teises įgyvendina valstybės institucija – Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija. Įmonės personalą sudaro apie 10.650 žmonių. AB „ Lietuvos geležinkeliai“ vykdo tiek keleivių, tiek krovinių pervežimą Lietuvos teritorijoje ir ne tik. Bendrovė atsako už savalaikį keleivių/krovinių pristatymą, jo tinkamą techninę būklę, nepažeidžiant jo, už kokybišką ir komfortišką keleivių gabenimą.

Vizija: Perėjimas nuo vidutinių nuotolių transportavimo operacijos atlikimo prie globalių

Veiklos prioritetai: Krovinių pristatymas klientams tiesiogiai į namus, krovinių pervežimas oro transportu, jūromis bei keliais, geležinkelių infrastruktūros valdytojo funkcijų atlikimas.

Visus darbuotojus sieja bendrai sprendžiami uždaviniai ir visi, parodyti valdymo schemoje, dalyvauja priimant sprendimus.

Horizontalus pavaldumas - hierarchija, kuriame darbas atliekamas pagal funkcijos arba veikos sritis.

Įmonės, transporto parke šiandien net 323 lokomotyvai. Iš jų 72 keleiviniai, likę 251 – krovininiai ir manevriniai. Taip pat, AB „Lietuvos geležinkeliai“ turi apie 8600 vagonų, 2 logistikos centrus (Vilniuje ir Kaune), konteineriniai terminalai (Vilniuje, Kaune ir Šeštokuose), bei vagonų ir lokomotyvų depus Vilniuje ir Radviliškyje. Įmonėje dirba net 10323 darbuotojai. AB „Lietuvos geležinkeliai“ pripažinta populiariausiu darbdaviu transporto srityje.

Prie prastų krovininio geležinkelių transporto veiklos rezultatų apyvartos ir transporto dalies atžvilgiu Europos Sąjungoje prisidėjo mažas vidutinis krovininių traukinių komercinis greitis. Paprastai sakant, krovininiai traukiniai važiuoja lėtai ir greitis reikšmingai nepadidėjo per pastaruosius dešimt metų. Kai kuriuose tarptautiniuose maršrutuose krovininiai traukiniai važiuoja vidutiniu tik apie 18 km/h greičiu. Tai taip pat sąlygojo prastas nacionalinės infrastruktūros valdytojų bendradarbiavimas.

R. Minalgos knygoje „Krovinių transporto sistema“ teigiama : „Krovinių gabenimą geležinkeliu Lietuvoje reglamentuoja Lietuvos Respublikos geležinkelio transporto kodeksas. Kroviniams gabenti krovinio siuntėjas su geležinkelio įmone sudaro organizacinę ir gabenimo sutartis. Kroviniai geležinkelio transportu yra gabenami smulkiomis siuntomis, siuntomis (mažomis ir vagoninėmis), transportiniais paketais ir konteineriuose.

1.Vežimų reguliarumas – galima stebėti kaip traukinys važiuoja iki tam tikro taško, jeigu yra problema galima keisti traukinio kriptį.

2. Maža priklausomybė nuo oro sąlygų – nesvarbu kokiu oru yra vežamas krovinys.

  • Microsoft Word 249 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (1978 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ovidijus
  • Pažintinė praktika AB „Lietuvos geležinkeliai“ : valdymo struktūra, funkcijos, ryšiai
    10 - 2 balsai (-ų)
Pažintinė praktika AB „Lietuvos geležinkeliai“ : valdymo struktūra, funkcijos, ryšiai . (2018 m. Lapkričio 27 d.). https://www.mokslobaze.lt/pazintine-praktika-ab-lietuvos-gelezinkeliai-valdymo-struktura-funkcijos-rysiai.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 14 d. 20:38
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema