Pažintinės praktikos ataskaita gamybinėje įmonėje „Devold“ UAB


Pažintinės praktikos ataskaita gamybinėje įmonėje „Devold“ UAB. Turinys. Įvadas. Tarptautinės kompanijos veiklos pristatymas, jos specifika ir veiklos analizė. Organizacine valdymo struktūra. Įmonės darbuotojų pareigybių nuostatai. Tarptautinės kompanijos išoriniai ryšiai. Tarptautinės kompanijos vidaus ir darbo tvarkos analizė. Tarptautinės kompanijos komunikacinis procesas. Teisės aktų, reglamentuojančių tarptautinės organizacijos veiklą, analizė. Individuali užduotis. Išvados. Informacijos šaltinių sąrašas. Priedas. Studento praktikos dienynas.


Viskas prasideda nuo žaliavų sandėlio, po jo seka kojinių mezgimo cechas, toje pačioje patalpoje yra sukirpimo mašinos, kurios karpo audinius, o likusios atraižos yra perparduodamos. Kitoje patalpoje yra įrengta laboratorija, kurios funkcija tikrinti medžiagos elastingumą ir kokybę. Sekantis- pavyzdžių departamentas, kuriame laikoma 5-10 vnt. naujos kolekcijos, kol ji pasitvirtins arba ne (dalyvaujama mūgėse, parodose, vadovaujamasi žmonių nuomonėmis ir įvertinimais).

Po pavyzdžių departamento sekantis skyrius yra pakavimo departamentas. Kontrolė ir pakavimas. Pagamintas gaminys yra patikrinamas ar gerai pasiūtas ir tik tuomet pakuojamas. Čia labai svarbus dėmesys į pakuotes- jos keičiamos, maketuojamos, kuriamas naujas dizainas jei tik pastebima, kad mažėja pardavimų apimtys. Kadangi vilna atvažiuoja iš skirtingų fermų, todėl ant pakuočių yra parašyta būtent iš kurios fermos yra ši vilna. Fermos taip pat turi savo etikėtes. Po pakavimo cecho seka gatavos produkcijos sandėlys iš kurio produkcija pristatoma į firmines parduotuves. Paskutinis departamentas gamykloje yra užsakymų surinkimo departamentas. Čia dirbama su DHL logistikos firma. Internetiniai užsakymai išvežami tiesiai klientui pagal adresą, šviežiai iš gatavos produkcijos sandėlio. Įmonėje veikia dvi kompiuterines sistemas : „AutoStore“ ir „AX2012“.

„AX2012“ yra kompiuterinės programos apskaita. „AutoStore“ yra kompiuterizuotas,automatizuotas gaminių sandėlys. Jo veikimo principas yra toks : atsispausdinamas užsakymo lapas, jis nuskenuojamas ir po to atvažiuoja produkcijos dėžė su gaminiais, kurie nurodyti užsakymo lape, tada iš dėžės išimama tiek vienetų kiek nurodyta užsakymo lape. Šiuo metu „AutoStore“ yra apie 6000 dėžių su gatava produkcija.

Įmonėje taip pat veikia tvarkos palaikymo sistema „5S“, kurios paskirtis yra atskirti reikalingus daiktus nuo nereikalingų, sutvarkyti taip, kad būtų lengva rasti, paimti, pašalinti nešvarumus darbo vietoje, daiktus sužymėti „kas“, „kur“, „kiek“, laikytis disciplinos.

Įmonėje kurioje atlikau praktiką yra pakankamai didelė, dėl to neįmanoma tiksliai pasakyti kokia valdymo struktūra. Tačiau nubraižytoje valdymo struktūros schemoje galime įžvelgti klasikinę valdymo struktūrą.

Kaip iš schemos matyti, kad įmonė valdo akcininkai, bet įmonės veiklą prižiūri direktorius. Buhalterija atsakinga už buhalterinę apskaitą, vadovai atsakingi už produkcijos eksportą, naujų klientų paiešką, o gamybos meistrai privalo užtikrinti produkcijos kokybė, informuoti vadovus apie produkciją.

„Devold“ įmonėje veikia vienas iš griežčiausių kontrolės režimų. Svarbu, kad kiekvienas drabužis būtų aukščiausios kokybės. Labai vertinama klientų nuomonę, atsižvelgiama į jų atsiliepimus. Jei kažkuris iš gaminių nepateisina pirkėjo lūkesčių, priimami atitinkami sprendimai, visada stengiamasi pagerinti gaminamą produkciją. Siekiama, kad pirkėjai galėtų dėvėti „Devold“ drabužius ilgai. Vartotojų pasitenkinimas ir įmonės pelningumas yra labai glaudžiai susijęs su produkto ir paslaugų kokybe, kuriais suteikia visa vertės grandinė. Kuo geresnė produkto grandinė, tuo didesnis bus vartotojų pasitenkinimas, o kartu didesnės kainos ir dažnai mažesnės sąnaudos. Todėl kokybės programos didina įmonės pelningumą. Gerinti produkto ir paslaugų kokybę yra viena iš svarbiausių įmonės užduočių. Greitai prasta ar vidutinė produktų ar paslaugų kokybė nebetenkins vartotojų. Labai kreipiamas dėmesys į pakavimą, marketingą, kad pritrauktų ko daugiau klientų, sandėlį yra didelė kontrolė, kad brokuotos prekės nepatektų i parduotuves, tai pat yra laboratorija kurioje tikrina medžiagos kokybe, elastingumą. Produkcija iš sandėlio keliauja tiesiai į parduotuve, dėl to klientai gauna visada tik patikrintos ir geros kokybės produkcija, taip pat įmonė pristato kiekviena sezoną nauja kolekcija, kurį būtent būna atsižvelgiant į klientų norus, tai pat klientai gali produkcija užsisakyti internetu ir jau kitą dieną gauti prekė į namus.

  • Microsoft Word 519 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (2855 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ramunas
  • Pažintinės praktikos ataskaita gamybinėje įmonėje „Devold“ UAB
    10 - 2 balsai (-ų)
Pažintinės praktikos ataskaita gamybinėje įmonėje „Devold“ UAB. (2019 m. Gegužės 22 d.). https://www.mokslobaze.lt/pazintines-praktikos-ataskaita-gamybineje-imoneje-devold-uab.html Peržiūrėta 2019 m. Birželio 16 d. 15:47
×
Nesuprantate kaip atlikti užduotį? Klauskite eksperto!