Pedagoginė praktika progimnazijoje


Pedagoginė praktika progimnazijoje.


Pedagoginę praktiką, globojant mentoriui, aš atlikau Vilniaus šv. Kristoforo progimnazijoje. Atlikdama praktiką rėmiausi asmenine patirtimi, kurią sukaupiau besimokydama visus dvylika metų, siekiant įgyti vidurinį išsilavinimą. Taip pat rėmiausi universitete įgytomis žiniomis bei gebėjimais - įvairiais mokymo metodais (sužadinimo, aktyvinimo, sudominimo ir pan.). Į praktiką ėjau nusiteikusi dirbti atsakingai ir rimtai. Ši praktika man buvo nebe pirma, praeitais metais atlikau asistento praktiką, kitoje mokykloje. Džiugu, kad ši praktika buvo įdomesnė, nes buvo palikta didesnė erdvė laisvei, saviraiškai ir savarankiškumui. Juk šįkart turėjome galimybę pačios vesti pamokas, rengti pamokų planus, organizuoti klasės veiklą, ugdymo procesą bei parengti įvairias užduotis. Praktika vyko nuo vasario iki balandžio. Per šiuos du mėnesius turėjome galimybę susipažinti su mokytojo darbo specifika, įvairių amžiaus grupių mokiniais, mokymosi aplinka.

Man buvo labai naudinga stebėti mentoriaus vedamas pamokas, juk stebint kitus, ypač autoritetingus asmenis, galima išmokti naujų dalykų, suprasti, kokios priemonės mokinių motyvacijai gerinti, valdyti klasę ir organizuoti ugdymo procesą yra efektyviausios, o kurios ne itin pasiteisina. Stebėdama mokinius supratau, kad visų vaikų/paauglių mokymosi motyvacija yra itin skirtinga. Vieni labai atidžiai klausosi mokytojos vedamų pamokų, aktyviai dalyvauja mokymo procese, laiku atlieka duotas užduotis, yra kūrybiški ir novatoriški. Deja, bet tikrai ne visos klasės gali pasigirti tokių mokinių gausa/dauguma. Dažniausiai klasėse vyrauja vidutiniškai besimokantys, pakankamai drausmingi vaikai. Pastebėjau ir tai, kad kiekvienoje klasėje yra bent po vieną, o kartais ir kelis, mokinius, kurie nesusikaupia pamokai ir nesukoncentruoja dėmesio, jų mokymosi motyvacija yra itin žema, dažnai per pamokas jie neatlieka paskirtų užduočių ar atlieka ne visas. Tai yra didelė problema, nes jie ne tik patys nesimoko, bet trukdo ir kitiems. Mokytoja šiems bei apskritai visiems mokiniams sudrausminti/sudominti/motyvuoti naudoja įvairias priemones, pavyzdžiui, vertina balu teisingą atsakymą į klausimą, surinkus dešimt balų, mokinys gauna dešimtuką, tai mokinius labai motyvuoja. Pastebėjau, kad mokiniai kiekvienos pamokos pabaigoje įsivertina, reflektuoja savo veiklą, išsiaiškina/pasidalina mintimis, ką suprato, kas liko neaišku.

  • Microsoft Word 23 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 6 puslapiai (1673 žodžiai)
  • Universitetas
  • Joana
  • Pedagoginė praktika progimnazijoje
    10 - 2 balsai (-ų)
Pedagoginė praktika progimnazijoje . (2019 m. Balandžio 27 d.). https://www.mokslobaze.lt/pedagogine-praktika-progimnazijoje.html Peržiūrėta 2019 m. Gruodžio 06 d. 12:18
×
Nežinai kaip atlikti užduotį? Klausk!