Pedagoginė psichologija


Pedagoginė psichologija. Sąvokos, dėsniai. Pedagoginės psichologijos tyrimo metodai. Mokymo(si) teorijos. Bihevioristinė mokymo(si) teorija. Kognityvinė mokymo(si) teorija. Humanistinė mokymo(si) teorija. Mokymo(si) metodai. Mokymo(si) motyvacija. Motyvacijos rūšys. Vertinimas. Vertinimo uždaviniai. Vertinimo nuostatos ir principai.

Pedagoginės psichologijos pagrindinis tikslas - suteikti informaciją, kuri padėtų mokytojams jų darbe.

Bihevioristinė mokymosi samprata (I.Pavlovas, E.L.Thorndike, J.B.Watson, B.F.Skinneris ir kt.) Kognityvinė mokymosi samprata (J.Piaget, L.S.Vygotskis ir kt.) Humanistinė mokymosi samprata (A.Maslow, C.Rogers ir kt.).

Dabartinės didaktikos tendencijos reikalauja taikyti aktyvius mokymo metodus. Tačiau L.Šiaučiukėnienė ir N.Stankevičienė nurodo, kad renkantis mokymo metodą taip pat svarbu žinoti: 1. Nėra absoliučiai gerų ar tobulų metodų. 2. Netikslinga kai kuriems metodams ar jų grupėms teikti prioritetą. 3. Mokymo procesui būtini įvairūs mokymo metodai. 4. Svarbios tam tikros klausytojų grupės ypatybės. 5. Lemiamą vaidmenį vaidina pats mokytojas, jo asmenybė.

  • Psichologija Skaidrės
  • MS PowerPoint 167 KB
  • 2014 m.
  • 24 puslapiai (1155 žodžiai)
  • Kamilee
  • Pedagoginė psichologija
    10 - 4 balsai (-ų)
Pedagoginė psichologija. (2014 m. Sausio 31 d.). https://www.mokslobaze.lt/pedagogine-psichologija.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 24 d. 14:23
×