Personalo mokymas
Darbe yra suformuluotos personalo mokymo organizavimo tyrimo, vertinimo ir taikymo problemos, numatytas darbo tikslas – išanalizavus personalo mokymo teorijas, įvertinti įmonės „Lantana“ personalo mokymo organizavimą. Tikslui pasiekti iškelti uždaviniai, kuriuos įgyvendinant išnagrinėti ir susisteminti įvairių Lietuvos teoriniai bei praktiniai personalo mokymo organizavimo proceso teorijų tyrimai; pateikti motyvacijos tyrimo modeliai; išsamiai analizuojami probleminiai klausimai susiję su personalo mokymo organizavimo problemomis.
Teorinėje darbo dalyje, aptariant personalo mokymo organizavimą, panaudota mokslinės literatūros analizė. Tyriamojoje darbo dalyje, apklausiant įmonės darbuotojus ir vertinant jų mokymosi lygį įmonėje bei teikiant rekomendacijas dėl galimų personalo mokymo taikymo krypčių, panaudotas anketavimas ir duomenų analizė.
Ištyrus personalo mokymo organizavimo teorinę medžiagą, galima teigti, jog vadovai, rūpindamiesi, kad įmonė būtų konkurencinga, teiktų kokybiškas paslaugas, turi rūpintis įmonės darbuotojų mokymu, ugdymu ir kvalifikacijos kėlimu. Apibendrinus atliktą empirinį tyrimą, gali daryti nuomonę, jog įmonės „Lantana“ darbuotojai yra pakankamai patenkinti įmonės esama politika, personalo mokymo organizavimu, juo dažnumu ir metodais.
Darbo pabaigoje pateikiamos išvados, kurios apibendrina pateiktą teorinę medžiagą, empirinio tyrimo rezultatai ir pateikiami pasiūlymai.
- Microsoft Word 87 KB
- 2013 m.
- 26 puslapiai (5481 žodžiai)
- Universitetas
- Kristina
-