Personalo motyvavimo švietimo organizacijose įvertinimas Vilniaus ikimokyklinio ugdymo įstaigų pavyzdžiu


Personalo motyvavimo švietimo organizacijose įvertinimas Vilniaus ikimokyklinio ugdymo įstaigų pavyzdžiu. Tyrimo metodologija. Tyrimo imtis ir eiga. Tyrimo rezultatai. Higieninių veiksnių analizė. Motyvacinių veiksnių analizė. Tyrimo rezultatų apibendrinimas.


Tyrimo tikslas yra ištirti švietimo organizacijų darbuotojų motyvavimo aspektus, tyrimas paremtas pirminių duomenų rinkimo metodu – apklausa. Kadangi tiriami sąmonės elementai (poreikiai, interesai, vertybės ir pan.), tai anketa šiuo atveju tinkamiausias metodas. Šį duomenų rinkimo metodas buvo pasirinktas dėl to, kad apklausa įgalina surinkti pakankamai objektyvią informaciją, be to, tokiu būdu užtikrinamas atsakymų tikslumas (kas palengvina tolesnį duomenų apdorojimą). Apklausos anketa susijusi su respondentų demografiniais duomenimis (lytis, amžius, darbo stažas, išsilavinimas, užimamos pareigos).

Pirmojoje anketos dalyje buvo pateikiami demografiniai klausimai, ši dalis skirta išsiaiškinti demografinėms respondentų charakteristikoms, kadangi jos gali turėti įtakos tyrime dalyvaujančių švietimo įstaigų darbuotojų motyvacijai bei poreikiams. Antrojoje dalyje pateikiami klausimai, kurių dėka tikimasi išpręsti tyrimo uždavinius. Anketos pagrįstumas. Tam, kad apklausos rezultatai būtų kuo tikslesni, svarbu apgalvoti klausimų svarbą, jų pateikimo eiliškumą. Anketa neturi būti per didelė, nes tuomet respondentai nebus suinteresuoti atsakyti, tačiau ir ne per maža, kad galima būtų pasiekti tyrimo tikslus. Atliekant tyrimą buvo pabrėžta, kad rezultatai bus konfidencialūs, taip pat klausimai suformuluoti taip, kad jie skambėtų labiau asmeniškai nei kaip galimybė atskleisti su įstaiga susijusią informaciją.

Anketą sudaro 13 uždarų klausimų. Tokio tyrimo vykdymas aktualus kalbant apie švietimo organizacijas, kadangi, darbo motyvacijos ypatumai dažniausiai nagrinėjami privataus sektoriaus įmonių pavyzdžiu, o tyrimų, kuriuose būtų nagrinėjami švietimo organizacijų darbuotojų motyvavimo aspektai, trūksta. Tyrimo poreikis egzistuoja, nes nėra tokio dokumento, kuriame būtų aptarta švietimo organizacijų personalo motyvavimo politika bei jos efektyvumo didinimo žingsniai ir priemonės perspektyvoje. Svarbiausia tyrimų paskirtis - padėti priimti efektyvesnius sprendimus, didinti jų patikimumą.

Atrankos modelių pasirinkimas. Atliekant tyrimą reikia nuspręsti, kiek respondentų reikia apklausti (tyrimo imtį) ir kokiu būdu juos atrinkti iš visumos (kriterijus). Respondentų apklausai pasirinktas atsitiktinės atrankos metodas. Tyrimo pradžioje, remiantis Vilniaus savivaldybės tinklapyje pateiktais duomenimis, sudarytas Vilniaus ikimokyklinių ugdymo įstaigų sąrašas. Generaline visuma buvo laikomas visos Lietuvos ikimokyklinėse įstaigose dirbančių pedagogų skaičius, kuris 2019 metų pabaigoje buvo 12 935. Padagogų apklausai raštu buvo pasirinkta ši formulė.

  • Microsoft Word 539 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 14 puslapių (1936 žodžiai)
  • Kolegija
  • Sipa
  • Personalo motyvavimo švietimo organizacijose įvertinimas Vilniaus ikimokyklinio ugdymo įstaigų pavyzdžiu
    10 - 1 balsai (-ų)
Personalo motyvavimo švietimo organizacijose įvertinimas Vilniaus ikimokyklinio ugdymo įstaigų pavyzdžiu. (2019 m. Liepos 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/personalo-motyvavimo-svietimo-organizacijose-ivertinimas-vilniaus-ikimokyklinio-ugdymo-istaigu-pavyzdziu.html Peržiūrėta 2019 m. Liepos 24 d. 01:15
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema