Pigių oro linijų paslaugos


Paveikslėlių sąrašas. Lentelių sąrašas. Įvadas. Analitinė dalis. Pigių oro linijų rinkos situacijos apžvalga. Pigių oro linijų plėtros tendencijos ir konkurencija Europos rinkoje. Pigių oro linijų plėtros tendencijos Lietuvoje. „Ryanair“ ir „WizzAir“ teikiamų paslaugų palyginimas. „Ryanair“ ir „WizzAir“ kainų politika skrydžiams. Pigių oro linijų bendrovių „Ryanair“ ir „WizzAir“ reklamų analizė. “Ryanair“ televizinė reklaminė kampanija ir naujos paslaugos klientams. „Wizz Air“ pigiu oro linijų marketingo veiksmų apžvalga. Tiriamoji dalis. Pigių oro linijų "Ryanair" ir "Wizzair" paslaugų vartotojų patenkintų/nepatenkintų poreikių analizė remiantis antriniais duomenimis. „Ryanair“ ir „Wizzair“ tinklapių kokybės vertinimas, palyginimas bei tinklapių tobulinimo galimybių identifikavimas. „Ryanair“ tinklapio kokybės tyrimas. Wizzair. com tinklapio kokybės tyrimas. Gerosios “Ryanair” ir “Wizzair” praktikos identifikavimas ir palyginimas. Išvados. Literatūros ir šaltinių sąrašas. Paveikslėlis 1 - žemų kaštų aviakompanijų verslo modelis. Paveikslėlis.


Tikslas: Apžvelgti pigių oro linijų „Ryanair“ ir „Wizzair“ paslaugų rinkos padėtį pasaulyje ir Europoje atliekant tyrimus ir naudojant antrinius informacijos šaltinius.

Pigių oro linijų bendrovės , tai bendrovės skraidinančios keleivius už santykinai mažą kainą. Pigios oro linijos išsiskiria tuo, jog neteikia daugelio paprastai teikiamų aptarnavimų paslaugų. Žemų kaštų avialinijos taiko verslo modelį, kuris išsiskiria šiomis savybėmis:

Pozicionavimas rinkoje reiškia, jog šios kompanijos yra orentuotos į kainai jautrius turizmo ir verslo klientus. Paprastai avialinijos rengia skrydžius nedideliais atstumais kurių trukmė į vieną pusę neviršija 2 valandų, tokiu būdu siekiama, kad vienas lėktuvas atliktų iki 3 reisų per dieną. Taip pat skrydžiai yra parrenkami į antrinius, mažesnio apkrovimo oro uostus, kad oro uoste keleiviai sugaištų kuo mažiau laiko. Intensyviai reklamuoja naujai atidaromus maršrutus, o naujių maršrutų bilietams yra siūlomos itin didelės nuolaidos.

Paprastas produktas reiškia, jog pigių skrydžių aviakompanijos nevykdo jungiančių skrydžių, jų siūlomi reisai apsiriboja keleivių pervežimu tik iš vieno miesto į kitą. Siekdamos sumažinti veiklos kaštų bazę šios aviakompanijos kelionės metu neteikia nemokamo maitinimo ir kitų papildomų paslaugų skrydžio metu. Neteikia klientų lojalumo politikos – klientams nesiūlomos tam tikros nuolaidos, priklausomai nuo kelionių skaičiaus. Taip pat nėra vietų rezervavimo lėktuvose, jas keleiviai pasirenka patys lėktuve.

Žemi veiklos kaštai – pigių skrydžių aviakompanijos, siekdamos iki minimumo sumažinti oro uostų ir oro uostų navigacijos mokesčius, aktyvias derasi su oro uostų operatoriais. Į žemus veikos kaštus įeina ir antriniai oro uostai, kuriems būdingas žemas apkrovimas. Didelis įmonės darbuotojų ir orlaivių panaudojimo efektyvumas, kuris leidžia sumažinti veiklos kaštus. O bilietams platinti yra įdiegti užsakymo internetu centrai. Tokiu būdu išvengiama komisinių mokesčių už bilietų pardavimą. Taip pat užsakyti bilietai yra negražinami.

„WizzAir“ yra viena iš lyderiaujančių Vengrijos pigių oros linijų bendrovių, susikūrusi 2003 metais. Euromonitor duomenimis, ji siekia išlaikyti savo poziciją plečiantis Europoje bei atidarant platesnį maršrutų kiekį už Europos ribų. Iki 2017 metų kompanija planuoja padidinti savo turimų orlaivių kiekį nuo 52 i 82. Bendrovė plečia savo servisą, siūlydama keleiviams pigaus apgyvendinimo, draudimo, transporto nuomos galimybių variantus. Taip pat, ši kompanija 2013 metais buvo pripažinta pirmaujanti pigių oro linijų bendrovių kategorijoje. Kaip svarbią šio plėtimosi dalį, „WizzAir“ 2013 metais pristatė savo naują internetinę kelionių paslaugą „Wizz Tours Online“, kuriame siūlomi kelionių paketai kartu su skrydžių bilietais. Taigi, perkant internetu klientui suteikiamas patogumas ir laiko taupymas. "WizzAir“ tinklo siūloma neaukšta kaina turėtų suteikti bendrovei galimybę toliau augti ir plėstis. Vienas pagrindinių jų konkurentų yra "Ryanair", kuri taip pat 2013 metais išlaikė savo poziciją kaip pirmaujanti pigių oro linijų bendrovė Europoje.

„Ryanair“ aviakompanijos paslaugomis 2013 m pasinaudojo daugiau nei 81 milijonas keleivių. Aviakompanija dažniausiai renkasi antrinius oro uostus, siekdama dar labiau sumažinti išlaidas. „Ryanair“ aviakompanijos misija yra būti pripažinta pagrindine Europos aviakompanija tarptautiniame tinkle, kuri užtikrintų pigiausius ir patikimiausius skrydžius, kurie ne tik atitiktų, bet ir pranoktų klientų lūkesčius pasitelkus savo efektyvų ir draugišką personalą. Svarbu paminėti tai, jog 2000 metais ši kompanija buvo plačiai matoma internetinėje erdvėje, kur žmonės galėjo užsisakyti, rezervuoti ir pirkti bilietus internetu. Ši inovacija smarkiai padidino gaunamą pelną. Dar vienas patogumas, kurį „Ryanair“ aviakompanija pirmoji pasiūlė savo klientams yra galimybė naudotis mobiliaisiais telefonais skrydžio metu. „Ryanair“ kompanijos tikslas yra į savo vartotojų tarpą įtraukti ne tik dažnai įvairiais tikslais keliaujančius vartotojus, bet taip pat ir tuos, kurie neretai renkasi kitą transporto rūšį (pvz. traukinį ar automobilį). „Ryanair“ savo paklausą plečia suteikdama vartotojui žemiausią kainą, užtikrindama tikslų atvykimo/ išvykimo laiką taip skatindama savo paslaugomis naudotis tiek verslo klientus, tiek laisvalaikio ar turizmo tikslais skrendančius keleivius.

  • Microsoft Word 761 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 35 puslapiai (6586 žodžiai)
  • Universitetas
  • Mantas
  • Pigių oro linijų paslaugos
    10 - 1 balsai (-ų)
Pigių oro linijų paslaugos. (2018 m. Sausio 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/pigiu-oro-liniju-paslaugos.html Peržiūrėta 2019 m. Birželio 16 d. 09:45
×
Nesuprantate kaip atlikti užduotį? Klauskite eksperto!