Pilateso pratimai


Raumenys , apkraunami pratimo metu. Ė dėti skeliai. Jjjjjjmkkkdėtinga , tai suteikia treniruotei intensyvumo ir didina giliųjų raumenų dapradinė padėtis. Keliai ant kamuolio , korpusas tiesus , rankos plačiai , delnais į grindis. delnai pakreiptikjjjjjj 45 laipsniai į šalis. Raumenys , apkraunami pratimo metu  . Stiprinami visi gilieji raumenys , pilvo nugaros , rankų , krūtinės raumenys.  . Keliai ant kamuolio , korpusas tiesus , rankos plačiai , delnais į grindis. delnai pakreipti45 laipsniaIĮ šalis.  . Pradinė padėtis – kvėpavimas. Judesys – kvėpavimas. Vienodas , tolygus , nesulaikyki.

  • Microsoft Word 939 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 5 puslapiai (836 žodžiai)
  • Kolegija
  • Daiva
  • Pilateso pratimai
    10 - 1 balsai (-ų)
Pilateso pratimai. (2017 m. Lapkričio 15 d.). https://www.mokslobaze.lt/pilateso-pratimai.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 25 d. 21:23
×
145 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo