Pilnavertė mityba ir aminorūgštys


Pilnavertė mityba ir aminorūgštys. Įvadas. Mityba. Teisinga mityba. Angliavandenių šaltiniai. Baltymų šaltiniai. Riebalų šaltiniai. Vitaminai ir mineralinės medžiagos. Mityba ir sveikata. Tinkamas kūno svoris. Mažesnės porcijos. Vandens vartojimas. Kavos ir arbatos vartojimas. Mažinkite druskos vartojimą. Aminorūgštys. Išvada. Panaudota literatūra.

Sveika ir pilnavertė mityba svarbi kiekvienam. Kiekvienas žmogus turėtų skirti ypatingą dėmesį savo mitybai, su maistu gauti aminorūgščių, tai padės išspręsti tam tikras sveikatos problemas ir negalavimus.

Tam tikrų maistinių medžiagų trūkumas organizme gali sukelti įvairias ligas (pvz., geležies trūkumas – mažakraujystę). Kai kurių vitaminų perdozavimas vartojant vitaminus papildomai, gali sukelti laikinus virškinimo sutrikimus.

Valgant mažesnes porcijas turi įtakos fiziniam aktyvumui, bendrai savijautai. Svarbu valgyti reguliariai, mažiausiai tris kartus per dieną. Sveika ir teisinga mityba turi įtakos ir dantų sveikatai.

  • MS PowerPoint 3677 KB
  • 2016 m.
  • 24 puslapiai (741 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ingrida
  • Pilnavertė mityba ir aminorūgštys
    10 - 3 balsai (-ų)
Pilnavertė mityba ir aminorūgštys. (2014 m. Birželio 20 d.). https://www.mokslobaze.lt/pilnaverte-mityba-ir-aminorugstys.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 25 d. 04:13
×