Plakato analizė


Įvadas. Užduotis. Kūrybos proceso aprašymas. Auditorija ir koncepcijos. Kompozicija. Meninės raiškos priemonės. Išvados.

Šiandienos plakatų kūrėjai labiau mėgsta atkartoti 6-ojo deš. elementus, plakatas nebe toks griežtas, o kiek jausmingesnis. Skiriamas dėmesys net ir dizaino nebuvimui, estetiniams protrūkiams ir viskam, kas pažeidžia taisykles.

Dominuoja šriftas, nes iš jo susideda žodžiai, kurie išreiškia idėjas ir įgyja sunkiai apčiuopiamą ypatybę - prasmę. Ji gali būti išreikšta įvairiomis tipografinėmis priemonėmis: raidžių dydžiu, storiu, garnitūra, vieta puslapyje ar raidžių retinimais. Iliustracija atvaizduoja išreikšta idėja.

  • Dailė Analizė
  • Microsoft Word 3206 KB
  • 2013 m.
  • 5 puslapiai (826 žodžiai)
  • Sigita
  • Plakato analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Plakato analizė. (2013 m. Spalio 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/plakato-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 25 d. 06:10
×