Pokyčių vadyba verslo įmonėje


Įvadas. Verslo planavimas. Verslo idėja. Verslo idėjos plėtotės svarba. Kūrybiškumas verslo idėju plėtotės procese. (Verslo įmonės vizijа, misijа, tikslаi, vertybės). Individuali užduotis. Pokyčių vadyba verslo įmonėje. Pokyčių samprata. Pokyčių priežastys. Pokyčių procesas. Pokyčių valdymas organizacijoje. Išvados. Informacijos šaltiniai.


Pagrindinis verslo pradžios pamatas – unikali verslo idėja. Idėjų kyla įvairiausių, didelių ir mažų, susijusių su skirtingomis verslo sritimis, su gamyba, prekyba ar paslaugomis. Dažnai pabrėžiama, jog gera verslo idėja visada sulauks palaikymo, net ir blogais laikais. Tačiau vienas dalykas yra turėti gerą verslo idėją, kitas – sugebėti ją pristatyti. Aiškaus verslo plano parengimas yra labai svarbus tiek verslininkui, tiek investuotojui. Investuotojai stengiasi atsirinkti vertus dėmesio verslo projektus nuo projektų, kurie neatneštų jokios naudos. Siekdami įtikinti investuotojus, kad verslo idėja yra puiki, verslininkai investuoja daug laiko ir energijos į verslo plano rengimą. Verslo planas nėra tik priemonė gauti finansavimą. Jis taip pat padeda verslininkui aiškiau strategiškai mąstyti ankstyvojoje verslo fazėje ir numato gaires verslo ateičiai.

Pagrinde šiame darbe analizuojamas verslo planavimas – verslo idėjų plėtojimas bei jų svarba, verslo įdėjų įgyvendinimo planavimas, įmonės vizijos, misijos, tikslo bei vertybių formavimas, sėkmingo verslo plano kūrimas. Antroje dalyje pasirinkau išanalizuoti literatūrą tema: pokyčių vadyba verslo įmonėje. Darbui atlikti teko pasinaudoti ne tik paskaitų metu gauta informacija, tačiau ir literatūros šaltiniais, iš kurių gaunama daug naudingos informacijos – kas yra verslas, kaip plėtoti idėją, parengti verslo planą ir apie kitus aspektus verslo tema.

Verslas prasideda nuo idėjos. Pirmiausia, idėją gali diktuoti asmeniniai gebėjimai, profesija ar pomėgiai. Kitas idėjų šaltinis - tam tikras rinkos trūkumas, potencialai ar noras išspręsti tam tikrą problemą. Tačiau vien turėdami gerą verslo idėją verslininku netapsite. Reikia pasitikrinti, ar tai duos realios naudos klientams, ar klientų bus pakankamai ir kokio dydžio numatoma rinka. Tik sėkmingai įgyvendinta rinkoje, verslo idėja įgauna ekonominę vertę. Pasak Andrew Bragg bei Mary Bragg (2007), idėjų plėtotės procesas susideda iš 4 žingsnių. 1 paveiksle nurodyti žingsniai plėtojant idėją ir jų eiga iki verslo plano pradžios.

Pirmasis žingsnis – galimybių ieškojimas ir formavimas. Pirmo žingsnio pagrindinis principas rinkti faktus iš visų įmanomų šaltinių. Tai apima vartotojų stebėjimą, jų poreikių suvokimą, naujovių bei įkvėpimo ieškojimą. Pirmame žingsnyje pabrėžiami konkretūs kūrybiški metodai, kurie padeda tyrinėti ir svarstyti pradines esmines prielaidas apie verslo galimybes. Viso to rezultatas padeda kur kas išsamiau suprasti tiriamą rinką bei galimybes, kuriomis galima pasinaudoti. Šio žingsnio esmė – suvokimas, kad tie, kurie dabar aptarnauja rinką, paliko spragų, kurios galėtų būti potencialios galimybės.

  • Microsoft Word 179 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 38 puslapiai (9260 žodžiai)
  • Universitetas
  • Aistė
  • Pokyčių vadyba verslo įmonėje
    10 - 3 balsai (-ų)
Pokyčių vadyba verslo įmonėje. (2018 m. Balandžio 10 d.). https://www.mokslobaze.lt/pokyciu-vadyba-verslo-imoneje.html Peržiūrėta 2020 m. Liepos 14 d. 03:43
×
127 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo