Praktika kūrybos namuose „Exter“


Įvadas. Institucijos pristatymas. Tikslas. Problema. Praktikos tikslai. Praktikos užduotys. Projektinė ataskaitos dalis. Teorinė dalis. Socialinių medijų rūšys. Socialinių medijų statistika. Projektine- analitinė dalis. Kūrybos namai “Exter“. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros šaltiniai. Praktikos dienoraštis. Įvadas.


Šiais laikas labai stipriai veikiantis žmogų dalykas yra medijos, socialiniai tinklai, televizija, kinas, radijas. Šiomis dienomis didžiausią kiekį informacijos gauname iš interneto. Todėl įmonių, organizacijų užsiimančių šia sritimi vis daugėja. Studentai vis labiau renkasi studijuoti specialybes susijusias su informacinėmis technologijomis, reklama ir panašiomis industrijomis. Šou versle vienas iš svarbiausių žmonių yra prodiuseris.

Prodiuserių pareigos atsirado apie 1910m. Holivude, ėmus sparčiai vystytis kino pramonei. Prodiuseriai padėjo užtikrinti organizacinį kūrybinį procesą: asmeninę personalo atsakomybę, efektyvesnį lėšų naudojimą, greitesnį kūrybinių sumanymų įgyvendinimą. Prodiuserių veiklos kine efektyvumas lėmė, kad laikui bėgant prodiuserio pareigybės išaugo ir įsitvirtino kitose tampriai su medijomis bei verslu persipynusiomis kultūros sritimis: televizija, radiju, kinu, muzika, teatru, reklama, informacinėmis technologijomis, programomis.

Taigi, literatūroje pateikta daug skirtingų prekės ženklo apibrėžimų, tačiau dauguma autorių sutaria, kad prekės ženklas nėra tik fizinę funkcija atliekantis objektas, šiais laikais prekės ženklas funkcionuoja labiau emociškai ir skatina prisirišimą ir palaikymą, taip pat labai svarbu tai, kad prekės ženklas ir jo veikla formuoja įmonės įvaizdį.

Tikslas- susipažinti su praktikos įstaiga, pritaikyti teorines žinias praktikoje, kurti prekės ženklo įvaizdį socialiniuose tinkluose, koordinuoti įmonės renginius, stebėti įmonės veiklą.

Sąlyginai naujos įmonės, prekės ženklo įvaizdžio kūrimas socialiniuose tinkluose yra labai atsakinga ir svarbi dalis, siekiant suformuoti stiprų ir teigiamą kompanijos įvaizdį. Šiomis dienomis kompanijos veidas socialiniuose tinkluose yra ypatingai svarbus, statistikos duomenys patvirtina šį faktą. Taigi, norima rasti tinkamiausias strategijas, planus ir idėjas formuojant prekės ženklą socialinėse medijose.

Darbe remtasi teorine literatūra, taip pat naudoti moksliniai straipsniai, kuriuose nagrinėjami socialiniai tinklai, jų atsiradimas, kitimas. Taip pat remtasi panašių temų magistro darbais.

Naudoti tyrimo metodai: aprašomasis analizės metodas, kokybinio tyrimo metodas, stebėjimas.

1. 1. Susipažinti su įmonės veikla ir jos vykdomais projektais.

1. 5. Remiantis nustatytais trūkumais suformuluoti galimus įmonės projektų valdymo patobulinimus.

2. 1. Išanalizuoti rėmėjų atsiliepimus, ieškant galimų komunikacijos problemų su rėmėjais.

2. 2. Išanalizuoti kūrybinių projektų pristatymus rėmėjams, ieškant galimų problemų ar trūkumų.

2. 3. Išanalizuoti kūrybinių projektų komunikacijos strategiją, ieškant galimų problemų ar trūkumų.

4.2. Įvertinti kūrybinio projekto darbuotojų komandos pagal užduotis paskirstymą. Įvertinti užduočių atlikimo kokybę pagal nustatytą laiką.

6. 3. Išanalizuoti pasirinktos kūrybinės koncepcijos įgyvendinimą, išsiaiškinant, koks jo sėkmingumas, ir kiek nutolta nuo pradinės koncepcijos.

Tinklaraščiai (angl. blog) – internetiniai dienoraštiai arba automatiškai formatuojami naujienų puslapiai. Tinklaraščiuose talpinama publikacijos, aprašomi aktualūs ivykiai, pastebėjimai, idėjos ir pažiūros.

Socialinių medijų įtaka auga kasdien. Pavyzdžiui, socialiniu tinklu Facebook kiekvieną mėnesį naudojasi bent 2 milijardai vartotojų. Toks didžiulis vartotojų skaičius dar kartą įrodo, kad socialiniai tinklai yra labai veiksminga priemonė, padedanti komunikuoti su įmonės tiksline auditorija.

  • Microsoft Word 27 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (2734 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ieva
  • Praktika kūrybos namuose „Exter“
    10 - 3 balsai (-ų)
Praktika kūrybos namuose „Exter“. (2019 m. Gegužės 06 d.). https://www.mokslobaze.lt/praktika-kurybos-namuose-exter.html Peržiūrėta 2019 m. Liepos 23 d. 10:26
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema