Praktika viešbutyje ir restorane


Įvadas. Apie viešbutį. Praktika svečių priėmimo ir apgyvendinimo tarnybuoje (skyriuje). Praktika viešbučio kambarių ūkio tarnyboje (skyriuje). Praktika restorano aptarnavimo padalinyje. Išvados ir siūlymai. Literatūros sąrašas.


Viešbutis taip pat siūlo 3 konferencijų – pobūvių sales, kuriose vienu metu gali tilpti 80, 20 ir 30 žmonių.

Profesinės praktikos metu teko dirbti apgyvendinimo tarnyboje, susipažinau su ūkio tarnyba bei dirbau barmenu ir padavėju, ruošiau sales vestuvėms, įvairiems pokyliams, konferencijoms jas aptarnau, pildydavau ataskaitų knygą dienos pabaigoje ir skaičiuodavau restorano apyvartą.

Praktikos apimtis – 20 kreditų. Profesinė praktika prasidėjo kovo 26 d. ir baigėsi birželio 15 d.

susipažinti ir išnagrinėti svečių priėmimo ir apgyvendinimo skyriaus (tarnybos) darbą;

Lokacija. Viešbutis įsikūręs Vilniaus priemiestyje, ant Gilužio ežero kranto. Jis yra atokiau nuo pagrindinio kelio, todėl svečių netrikdo pravažiuojančių automobilių keliamas garsas. Viešbutis yra sujungtas su daugiabučiu gyvenamuoju namu. Iki miesto rotušės 8km., todėl nepatogu svečiams, kurie nori pažinti miestą.

Viešbučio kambariai. Šiuo metu viešbutyje yra 25 erdvūs kambariai, kuriuose vienu metu gali gyventi iki 50 žmonių. Visuose kambariuose yra:

Pasak knygos ,,Viešbučio valdymas“, - nuo priėmimo skyriaus priklauso svečių nuomonė apie apgyvendinimo paslaugas teikiančią įmonę. „Svečių priėmimo skyrius rezervuoja vietas, skirsto kambarius, fiksuoja pajamas, teikia informaciją, ir t.t.“ (R.Miknius, 2017m., 70 p.). Praktikos metu turėjau galimybę susipažinti su priėmimo skyriaus veikla. Iš viso viešbutyje dirba 4 administratoriai. Administratoriai dirba po parą ir po to turi tris išeigines. Jų pareiga aptarnauti svečius, tai yra priimti rezervacijas, pasirūpinti, kad svečias rastų savo kambarį, užsakyti taxi arba nupirkti bilietus į renginį bei, žinoma, suteikti reikiamą informaciją. Taip pat stengtis įgyvendinti svečių poreikius, pavyzdžiui, iškviesti taksi, užsakyti maistą iš restorano bei kt. Be visa to, tarpininkauti tarp kliento bei kitų padalinių iškilus nesklandumams. Aš, ptaktikos metu galėjau pabendrauti su administratoriais ir matyti jų darbą iš arti. Taip pat turėjau galimybę pabendrauti su viešbučio svečiais, padėti rasti kambarį ar atsakyti į jiems rūpimus klausimus. Mačiau visą procesą, kaip daromos rezervacijos bei kaip išrezervuojami žmonės iš viešbučio, kaip atliekami atsiskaitymai.

  • Microsoft Word 42 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (2039 žodžiai)
  • Kolegija
  • Nerijus
  • Praktika viešbutyje ir restorane
    10 - 1 balsai (-ų)
Praktika viešbutyje ir restorane. (2019 m. Kovo 15 d.). https://www.mokslobaze.lt/praktika-viesbutyje-ir-restorane.html Peržiūrėta 2019 m. Rugpjūčio 19 d. 21:15
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema