Praktikos ataskaita Geležinkelių transportas


Gamybinės praktikos ataskaita. Kelias ir kelio ūkis. Bendrosios nuostatos. Techninė riedmenų priežiūra ir remontas. Bendrosios nuostatos. Techninė lokomotyvų, dyzelinių ir elektrinių traukinių priežiūra ir remontas. Techninė vagonų priežiūra ir remontas. Vagonų ūkis stotyje. Techninė vagonų priežiūra ir remontas. Komercinė sąstatų apžiūra. Traukinių priėmimas. Traukinių išleidimas. Draudžiama į tarpstotį išleisti traukinį be traukinių tvarkdario leidimo, išskyrus atvejus, kai su traukinių tvarkdariu nėra ryšio. Krovinių ūkio logistikos baras. Automatinė ir pusiau automatinė kelio blokuotė. Automatinė lokomotyvo signalizacija ir autostopai. Is „Krovinys“. Vilniaus geležinkelio stoties schema. Vilniaus geležinkelio stoties valdymo schema.


Bėgių kelio priežiūra – tai kelio darbai, kurie atliekami siekiant užtikrinti viršutinės kelio konstrukcijos tinkamas eksploatacines sąlygas bei saugų traukinių eismą.

Kapitalinis remontas – kai keičiami naujais visi susidėvėję bėgių kelio konstrukcijos elementai, nekeičiant geometrinių konstrukcijos parametrų. Atlikus kapitalinį bėgių kelio remontą, traukinių greitis turi būti ne mažesnis, nei buvo nustatytas iki kapitalinio remonto.

Rekonstrukcija atliekama siekiant padidinti nustatytą keleivinių ir krovininių traukinių greitį, taip pat užtikrinti keleivių vežimą tarp atskirų rajonų ar miestų tuo atveju, kai automobilių transportas ar kitos susisiekimo priemonės neatitinka vežimų poreikio.

Dvikeliuose Vilniaus – N.Vilnios ir Vilniaus – Panerių tarpstočiuose įrengta kintamos srovės abipusė autoblokuotė, leidžianti tarpstočiuose lyginius traukinius važiuoti vienu keliu, nelyginius – kitu, kai kiekvienas iš jų yra taisyklingas tos krypties traukiniams.

Vienkeliame Vilniaus – Kirtimų tarpstotyje įrengta kintamos srovės vienkelė kodinė automatinė blokuotė.

Vilniaus stotis – vienpusė išilginė stotis. Stotyje yra keleivinis ir prekinis kelynai, Krovinių terminalas, “Skubos” kelynas.

šeši keliai (Nr. 1, 3, 5, 7, 9, 12) visų krypčių keleiviniams traukiniams priimti ir išleisti;

kelias (Nr. 6) lyginiams keleiviniams traukiniams priimti, nelyginiams keleiviniams traukiniams išleisti;

Keliai Nr. X ir 12 skirti lyginiams ir nelyginiams tranzitiniams keleiviniams traukiniams priimt ir išleisti. Prekiniai traukiniai (lyginiai ir nelyginiai) praleidžiami 3, IV, 5, 7, 9, X, 12 keliais. Kelias Nr. 19 skirtas lyginiams keleiviniams traukiniams priimti ir išleisti, nelyginiams traukiniams priimti. Keliai Nr. 1, 3, IV, 5, 6, 7, 9, 12 elektrifikuoti. „Skubos“ kelyno keliai Nr. 2S, 3S, 4S, 5S.

atvykimo ir išvykimo, lyginiams prekiniams traukiniams priimti ir išleisti, kelias (Nr. 42);

keturi atvykimo ir išvykimo keliai lyginiams ir nelyginiams prekiniams traukiniams priimti ir išleisti (Nr. 21, 22, 23, 24);

Prekinio kelyno keliuose Nr. 25, 26, 27, 28, 31 įrengta po vieną ratstabdžių mestuvą, keliuose Nr. 29, 30 įrengti po du ratstabdžių mestuvus.

Lokomotyvai pagal paskirtį skirtomi į traukinius ir manevrinius. Traukiniaia būna keleiviniai ir prekiniai. „LG“ keleiviniam eismui naudojami šilumvežiai serijos TEP60,TEP70, o krovininiam eismui naudojami M62, 2M62, SIEMENS bei CATARPILLER. Manevriniam darbui atlikti skirti TEM2, CME3 – jie naudojamitraukinių formavimui, išformavimui, nuvarimui, atvarimui į privažiuojamus kelius irkitiems darbams. Taip pat lokomotyvai skirtomi pagal trauką į šilumines, elektrines ir garvežių. Šilumvežio veikimo naudingumo koficiantas yra apie 28%, o elektrovežio apie 80%. Elektrovežis elektros energiją gauna iš kontaktinio tinklo per pantografą.

Vagonai yra taip pat skirtomi pagal tam tikrus tipus ir paskirtį:

Dengtieji vagonai yra skirti vežti krovinius bijančius atmosferos poveikio. Jis sudarytas iš kėbulo, važiuoklės, rėmo, automatinių sankabų bei stabdžių sistemos. Kėbule iš priešingų pusių yra įrengtos durys.

Pusvagoniai skirti mąsiniui krovinių pervežimui. Jų kėbulas neturi stogo, o vagono galuose yra atidaromos į vidų durys. Grindyse įrengtos angos birių krovinių iškrovimui.

Cisternos skirtos skysčiams ir dujiniams kroviniams vežti. Vagono kėbulas - tai specialus rezervuaras (katilas) turintis pilamąsias angas ir įrenginius kroviniui išpilti.

Pagal darbo pobūdį lokomotyvai skirstomi į prekinius, keliaivinius ir manevrinius. Vilniaus stotyje dirba vienas manevrinis lokomotyvas, kuriam priskirtas darbas - manevrai keleiviniame kelyne, tačiau esant būtinumui manevrus gali atlikti prekiniame kelyne ir privažiuojamuosiuose keliuose. Lokomotyvų mašinistas turi radijo ryšį su stoties budėtoju, manevrų tvarkdariu, traukinių derintoju. Traukinių derintojo ryšiui su manevrinių lokomotyvų mašinistais naudojamos nešiojamos radijo stoty.

  • Microsoft Word 142 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 35 puslapiai (5094 žodžiai)
  • Kolegija
  • Alvydas
  • Praktikos ataskaita Geležinkelių transportas
    10 - 3 balsai (-ų)
Praktikos ataskaita Geležinkelių transportas . (2018 m. Sausio 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/praktikos-ataskaita-gelezinkeliu-transportas.html Peržiūrėta 2018 m. Lapkričio 15 d. 23:46
×