Praktikos ataskaita kelionių agentūroje (2)


Įvadas. Įmonės veiklos sritis , pobūdis (rūšis), teikiamos paslaugos ir įmonės veiklą reglamentuojantys dokumentai. Veiklos sritis ir teikiamos paslaugos. Įmonės rūšis, mokami mokesčiai, apskaitos sistema. Įmonės apskaita. Įmonės veiklą reglamentuojantys teisiniai dokumentai. Įmonės veiklos organizavimas, pategybių specifika ir darbuotojų motyvavimo priemonės. Įmonės organizacinė ir valdymo struktūra. Pareigybių specifika ir pareigybiniai nuostatai. Pareigybių nuostatai. Pareigybių specifika. Darbuotojų materialinės ir nematerialinės motyvavimo priemonės. Renkami, apdorojami ir analizuojami duomenys įmonės veikloje. Taikomi tyrimo metodai įmonėje „West Express“. Statistiniai duomenys aktualūs įmonės veikloje. Tyrimo metu surinktų duomenų panaudojimas. Įmonės informaciniai šaltiniai, technologijos ir naudojama įranga. Informaciniai šaltiniai ir technologijos. Įmonėje naudojama įranga. Dokumentų rengimo ir įforminimo tvarka. Dokumentų tvarkymo etapai. Dokumentų rengimas ir įforminimas. Naudojami teisės aktai ir tvirtinamieji dokumentai. Fizinių asmenų rengiami dokumentai. Prašymas. Pasiaiškinimas. Gyvenimo aprašymas. Motyvacinis laiškas. Dokumentų tvarkymo etapai ir apskaita. Darbo saugos reikalavimai. Įmonės aplinka. Darbo saugos dokumetai kuriais vadovaujasi įmonė „West Express“. Privalomi darbo saugos instruktažai darbuotojams ir saugos žurnalai, kuriuose privaloma pasirašyti. Įmonės rinkodaros aplinka ir rinkodaros kompleksas. UAB „West Express“ verslo aplinkos. UAB „West Express“ rinkodaros kompleksas. UAB „West express“ veikla susijusi su pasaulio , Europos ar Lietuvos regioais. Įmonės klientai. Įmonės paslaugos siejasi su skirtingais pasaulio, Europos, Lietuvos turizmo regionais. Turizmo logistikos įtaka įmonės veiklai. Dalyvavimas praktikos veikloje. Išvados ir pasiūlymai. Literatūros sąrašas.


Aprašyti su įmonės veikla susijusius Pasaulio, Europos ar Lietuvos turistinius regionus (kur vyksta arba iš kur atvyksta įmonės klientai).

Darbo metodai: surinktos informacijos analizė ir internetinių šaltinių nagrinėjimas, stebėjimas, informacijos rinkimas, duomenų sisteminimas.

Įgytos kompetencijos: praktikos metu susipažinta su rezervavimo sistemomis. Rengiami lydraščiai, gaunamų dokumentų registras, išrašomos PVM sąskaitos faktūros.

ĮMONĖS VEIKLOS SRITIS , POBŪDIS (RŪŠIS), TEIKIAMOS PASLAUGOS IR ĮMONĖS VEIKLĄ REGLAMENTUOJANTYS DOKUMENTAI.

Sveikatingumo kelionės – kai vykstama medicininiais tikslais atstatyti sveikatą (sanatorinis / SPA turizmas).

Teminės kelionės – tai būtų kulinarinės, vestuvinės, renginių ir pramogų parkų.

Užsakomos automobilio parkavimo vieta prie oro uostą už tam tikrą kainą

Kelionių agentūros “West Express” vadybininkai, baigiantis darbo dienai, peržiūri visus parduotus lėktuvų bilietus, keliones ir viską suveda į pirminius apskaitos dokumentus. UAB “West Express” vedama darbo užmokesčio apskaita. Kiekvienam darbuotojui nustatomas pastovus mėnesinis atlyginimas. Bendrovėje taikoma 5 darbo dienų savaitė. Visi darbuotojai dirba pilnu etatu. Įmonėje dirbanti finansininkė kas pusmetį apskaičiuoja ir pateikia įmonės pelno (nuostolių) ataskaitą.

Taip pat naudojamas dvejybinis įrašas buhalterinės apskaitos sąskaitose, kur žymimas debetas ir kreditas, kuris naudojamas visoms kelionių agentūros ūkinėms operacijoms įregistruoti.

UAB “West Express” vadovauja direktorius, taip pat dirba finansininkai, konsultantai, pardavimų vadovai, rezervacijų skyriaus vadovai ir kelionių vadovai.

Pardavimų vadovai: Bendradarbiauja su partneriais, nustato kainas, veda derybas, planuoja rinkodaros priemones, bendrauja su esamais klientais ir vykdo aktyvią naujų klientų paiešką. Sudarinėja pardavimo planus, įgyvendina ir pateikia ataskaitas. Taip pat rengia pasiūlymus ir sutartis, veda derybas. Stebi konkurencinę aplinką, reprezentuoja įmonę įvairiose derybose, seminaruose, konferencijose. Rūpinasi įmonės įvaizdžiu, rengia ir leidžia informacinius-reklaminius leidinius, įvertindama esamą įmonės veiklą įgyvendina reklaminę kampaniją bei užtikrina verslo veiklos kokybę. Taip pat bendrauja su kitų šalių partneriais.

Rezervacijų skyriaus vadovai: Priima rezervacijas iš kelionių agentūrų ir kontaktuoja su partneriais, sprendžia iškilusius klausimus, susijusius su rezervacijomis.

Kelionių vadovai: pasitinka turistus oro uoste, patikrina jų kelionės dokumentus, suteikia turistams visą reikiamą informaciją apie kelionės maršrutą, važiavimo grafiką, tvarką autobuse. Supažindina turistus su šalies bendra informacija (laikas, valiuta, kultūra, religija, elgesio normos) ir lankomais objektais, aptaria elgesio etikos klausimus šalyje, atvykstant į viešbutį ir kt. Taip pat teikia vertėjavimo paslaugas, sukuria ir palaiko teigiamą psichologinį klimatą visos kelionės metu. Esant būtinybei, turi suteikti pirmąją medicinos pagalbą, nuvežti turistą į gydymo įstaigą, sutvarkyti draudimo dokumentus. Privalo atsižvelgti į turistų pageidavimus ir pasiūlymus, neatidėliojant spręsti konfliktines situacijas, laikytis profesinės etikos. Tvarko kelionės dokumentus bei finansus.

Konsultantai: bendrauja su klientais, teikia jiems informaciją, atsako į internetines užklausas, dirba su kasos aparatu ir pildo kasos žurnalą.

UAB “West Express” naudoja motyvavimo sistemą, skatindama darbuotojus gerai atlikti savo pareigas, parengia juos efektyviai aptarnauti klientus, nes pagrindiniai organizacijos ištekliai – jų darbuotojai, kurie aptarnauja klientus, tiesiogiai su jais bendradarbiauja. Tad organizacijos vadovas suinteresuotas nuolat stebėti darbuotojų darbą, juos motyvuoti ir skatinti.

Darbuotojai dirba su kompiuteriais, kuriuose yra įdiegtos naujausios kompiuterinės programos, taip pat biure yra geros kokybės įranga, tokia kaip spausdintuvai, fakso aparatai, fiksuoto ir mobilaus ryšio telefonai, palengvinantys darbuotojų darbą, sutaupantys jų laiką.

  • Microsoft Word 479 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 33 puslapiai (7772 žodžiai)
  • Kolegija
  • Evelina
  • Praktikos ataskaita kelionių agentūroje (2)
    10 - 2 balsai (-ų)
Praktikos ataskaita kelionių agentūroje (2). (2017 m. Lapkričio 11 d.). https://www.mokslobaze.lt/praktikos-ataskaita-kelioniu-agenturoje-2.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 25 d. 13:54
×