Praktikos ataskaita kelionių agentūroje UAB „Gaublija“


Įvadas. UAB ,,gaublija“ veiklos pristatymas. Bendra įmonės charakteristika. Įmonės paslaugų asortimentas. Įmonės veikla, vertybės ir tikslai. Pagrindinės kelionių agentūros funkcijos. Pagrindiniai veiklą reglamentuojantys dokumentai. Veiklos organizavimas ir valdymas. Valdymo struktūra. Įmonės kultūros apibūdinimas. Veiklos valdymo funkcijos. Planavimas. Veiklos organizavimas. Darbuotojų skatinimas ir kontrolė. Darbuotojų paieškos, atrankos ir priėmimo organizavimas. Dominuojantys vadovavimo stiliai. Dalykinė komunikacija. Personalo kvalifikacijos tobulinimas. UAB ,,Gaublija“ ryšiai. Biudžeto sudarymas. UAB ,,gaublija“ aplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Politinė-teisinė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Technologinė aplinka. Įmonės pozicionavimas ir pagrindinių klientų segmentų charakteristikos rinkoje. Išvados ir pasiūlymai. Informacijos šaltiniai.


Viena iš daugelių kelionių paslaugas teikiančių įmonių yra UAB ,,Gaublija”, kur atlikau savo baigiamąją praktiką nuo kovo 19 d. iki gegužės 11 d. Mane sužavėjo įmonės keliami ir siekiami paslaugų kokybės, profesionalumo, šiuolaikiškumo uždaviniai ir tikslai – kas sukėlė įspūdį ir padėjo pasirinkti būtent šią įmonę. Praktikos pradžioje šioje įmonėje praktikavausi turizmo vadybininko padėjėjos pareigose, o vėliau teko atlikti turizmo vadybininkės pareigas.

Praktikos ataskaitos objektas – UAB ,,Gaublija“, teikianti visas kelionių paslaugas, aviabilietų, keltų, autobusų bilietų rezervavimas, poilsinių ir pažintinių kelionių pardavimas, vizos, draudimai.

Kadangi praktikos ataskaita yra analitinio pobūdžio, pagrindinis praktikos tikslas - atlikti įmonės veiklos bendrą analizę. Praktikos metu siekiama susipažinti su įmonės veiklą, administravimu ir valdymu, pritaikyti įgytas žinias ir praktinio darbo įgūdžius, surinkti informaciją ataskaitai apiforminti. Tai darysiu remdamasi savo darbo patirtimi ir žinių, įgytų studijuojant bei vadovaudamasis informacija, kurią man suteikė įmonė praktikos metu.

Siekiant geriau susipažinti, analizuoti įmonės atliekamą veiklą ir daromus vadybinius sprendimus, vadovavausi šiais uždaviniais:

1. Susipažinti su įmonės steigimu, organizavimu ir administravimu, organizacine struktūra, veiklos valymo stiliais;

Taip pat praktikos metu turėjau atlikti kelionių agentūros vadovės paskirtas užduotis.

- Dirbdama tiesiogiai, arba pasinaudodama globalių konsolidatorių pagalba, rezervuoja vietas viso pasaulio šalių viešbučiuose;

- Atsižvelgiant į klientų pageidavimus, organizuoja visas įvairaus pobūdžio verslo ir poilsines keliones;

- Parduoda visų, Lietuvoje veikiančių kelionių operatorių - ,,Novaturas“ ir ,,Tez Tour“, rengiamas užsakomąsias keliones;

Efektyviai veikianti įmonės valdymo sistema grindžiama aiškiai suformuluota ir komunikuota veiklos strategija, į jos įgyvendinimą orientuotais veiklos procesais ir organizacine struktūra.

Įmonės kultūra – tai jos vertybės ir elgesio normos, istorija ir ritualai, žmonės ir jų santykiai. Ji daro stiprią įtaką darbinei veiklai, turi lemiamos reikšmės įmonės veiklos sėkmei. ,,Gaublija“ agentūroje įsikūrė tam tikra bendravimo sistema, tam tikras vadovavimo stilius, atsirado taisyklių, papročių, bendrų tradicijų ir simbolikų, taip pat darbuotojų įsitraukiami į bendrą, veiksmingą darbą ir sprendimų priėmimą, kas mažina santykių distancija. Agentūros vadovė siekiant gerų rezultatų, naudoja šias organizacines priemones:

* kolektyvas yra darnus ir draugiškas, kad viskas nuolatos taip būtų yra vedami asmeniniai pokalbiai;

Kelionių agentūra ,,Gaublija“ planuoja savo planus metams į priekį. Tačiau be šių strateginių planų yra ir operatyviniai planai, kurie yra mėnesio, savaitės ar dar trumpesni planai. Strateginius planus planuoja susirinkę atitinkami darbuotojai (priklausomai, nuo to, kokios krypties planai yra planuojami) ir vadovė.

Kelionių agentūroje veiklos planavimo procedūra prasideda nuo tikslo nustatymo, tai yra, kokį tikslą kelionių agentūra nori pasiekti. Pagrindinis organizacijos tikslas yra teikti kvalifikuotą pagalbą ir konsultacijas įvairiausiais turizmo klausimais.

Žinant organizacijos tikslus yra nustatomi uždaviniai, kuriuos paskirsto vadovė kiekvienam darbuotojui. Tačiau, planuojant kokią nors veiklą yra atsižvelgiama ir į alternatyvas. Kadangi rizika slypi bet kur ir gali atsirasti bet kada. Paskirsčius uždavinius vadovas prižiūri darbuotojus, kad jie atliktų savo darbą reikiama kryptimi ir efektingai siektų organizacijos tikslų.

  • Microsoft Word 81 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (3813 žodžiai)
  • Kolegija
  • Julija
  • Praktikos ataskaita kelionių agentūroje UAB „Gaublija“
    10 - 2 balsai (-ų)
Praktikos ataskaita kelionių agentūroje UAB „Gaublija“. (2020 m. Sausio 22 d.). https://www.mokslobaze.lt/praktikos-ataskaita-kelioniu-agenturoje-uab-gaublija.html Peržiūrėta 2020 m. Vasario 27 d. 15:44
×
24 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo