Praktikos ataskaita UAB „Raben Lietuva“


Įvadas. Įmonės informacijos ir dokumentų vadymas. Dažniausiai pasitaikančios veiklos dokumentų įforminimo klaidos organizacijoje. Susirinkimai, posėdžiai ir pasitarimai. Organizacijos direktoriaus įsakymai personalo ir veiklos klausimais. Dokumentų perdavimo į archyvą ir jų saugojimo tvarka. Kompiuterinės informacinės sistemos ir informacinės komunikacinės technologijos naudojamos. Įmonės veiklos organizavimas ir administravimas. Įmonės licencijos, patentai ir leidimai. Įmonėje sudarytos darbo sutartys. Kasmetinių atostogų suteikimo tvarka įmonėje. Įmonės organizacinė valdymo struktūra. Darbuotojų pareiginių instrukcijų analizė. Įmonės vidaus tvarkos taisyklės. Įmonės veiklos analizė ir kontrolė. Statistinės ataskaitos. Įmonės veiklos finansavimo šaltiniai. Kokybės valdymo standartai įmonėje. Įmonės SSGG analizė. Įmonės įvaizdžio formavimas. Įmonės formuojamas stilius, įvaizdis socialiniuose tinkluose. Įmonės vidinė komunikacija. Įmonėje keliami reikalavimai darbuotojų aprangai, bendravimo kultūrai. Etikos kodas. Įmonės logistikos veiklos administravimas. Įmonės logistinės veiklos grandinė. Paslaugų aprūpinimo ir atliekų organizavimas. Įmonės autoūkis ir jo galimybės logistinėje veikloje. Produkcijos, prekių ir paslaugų paskirstymo planai. Prekių ir gaminių gabenimo teisinio reguliavimo aspektai. Išvados. Informaijos šaltiniai. Priedai. Profesinės praktikos ataskaitos 1 priedas. Profesinės praktikos ataskaitos 2 priedas. Profesinės praktikos ataskaitos 3 priedas. Profesinės praktikos ataskaitos 4 priedas. Profesinės praktikos ataskaitos 5 priedas. Profesinės praktikos ataskaitos 6 priedas. Profesinės praktikos ataskaitos 7 priedas.


Logistika, kaip mokslas, Lietuvoje yra gana nauja sritis, tačiau Lietuvos geografinė padėtis sudarė palankias sąlygas vystytis prekybai ir transporto infrastruktūrai, todėl Lietuvos Respublikos Vyriausybė transporto sistemos vystymąsi laiko prioritetu, reikalaujančiu daug pastangų, milžiniškų investicijų ir laiko. Tiek naujos gamybos, tiek prekybos technologijos verčia plačiau ir giliau pažiūrėti į pačią logistiką ir logistinės veiklos tinklą. Galima sakyti, kad naujos technologijos sudaro galimybes priimti iš principo naujus sprendimus, susijusius su firmų produktų judėjimo logistikos tinkle sekimu ir kontrole.

Išmokti praktiškai naudoti teorines žinias, įgytas mokymo įstaigoje, susipažinti su įmonės, kurioje buvo atliekama praktika, logistikos veiklos savybėmis.

Kaip ir kiekvienoje įmonėje dažnai pasitaiko dokumentų įforminimo klaidų. Ne visos klaidos priklauso įmonėje dirbantiems darbuotojams. Dažnai pasitaiko, jog klientai, pildantys užsakymų blankus, padaro begales klaidų. Dažniausios klaidos, kurias laikui bėgant darbuotojai pastebi ir ištaiso, būna neteisingi adresų pavadinimai, pastatų numeriai, pašto kodai. Dažnai pasitaiko jog klientai supildo blogas krovinio apimtis (plotį, aukštį ar ilgį), bei svorį. Šios klaidos nėra labai svarbios tuo atveju, jei mašina, į kurią kraunamas krovinys, yra tuščia (kitų klientų užsakymų joje nėra). Tokiu atveju nukenčia tik klientas, nes automatiškai kyla pervežimo kaina. Tačiau jei krovinys yra pervežamas kartu su kitų klientų užsakymais ir laisvos vietos automobilyje nėra, nukenčia abi šalys. Įmonė - nes gaištamas, laikas, atidedamas vežimas arba sunaudojamas kuras, klientas - nes sugaištama laiko, padidėja pervežimo kaina.

Taip pat pasitaiko CMR (krovinio važtaraščio) klaidų. Dažniausios klaidos, tai informacija apie krovinio svorį, bei neteisingai nurodytas temperatūrinis rėžimas (jei kroviniui tokio reikia). Klaidingai nurodytas svoris gali sukelti nemažai problemų. Pagal LR įstatymus, sunkvežimiai negali viršyti tam tikro svorio važiuojant Lietuvos keliais. Taip pat ir sunkvežimio faktinis svoris negali būti didesnis, negu yra nurodytas gamintojų. Viršijant svorį, gresia baudos ir nemalonumai. Neteisingai pateikus informaciją apie krovinio temperatūrinį rėžimą, prekės gali būti sugadintos ir krovinys į pristatymo vietą gali atvykti jau niekam nebereikalingas. Tuomet klientai rašo pretenzijas, kurios yra išanalizuojamos ir ieškoma kaltė. Jei klaida buvo iš kliento pusės, pretenzija nėra priimama, tačiau jei klaida įvyko iš įmonės pusės, pretenzija priimama ir klientui išmokama kompensacija už sugadintą krovinį. (Žiūrėti priedą 1)

Dokumentų valdymo atžvilgiu pasiūlymų nėra. Įmonė turi sukūrusi dokumentų šablonus, kuriais naudojasi darbuotojai bei laikosi nustatytų dokumentų valdymo taisyklių įmonėje.

UAB ,,Raben Lietuva“ Kauno filialas organizuoja susirinkimus, iškilusioms problemoms spręsti. Susirinkimai skelbiami kiekvieną mėnesį, nepriklausomai nuo dienos. Kiekvieną mėnesį vykstančiuose susirinkimuose aptariami mėnesio rezultatai. Nemalonūs įvykiai, problemos, jų sprendimo ar šalinimo būdai, išsiaiškinamos priežastys ir ieškoma priemonių pašalinti besikartojančias problemas, ar užkirsti kelią jų atsiradimui. Taip pat aptariami ir mėnesio finansiniai rezultatai, pakilimai veikloje, darbuotojų pasiekimai ir panašiai.

Taip pat pasitaiko, kuomet susirinkimai yra skelbiami vidurį mėnesio, nepriklausomai ar mėnesinis susirinkimas jau vyko, ar dar tik planuojamas įvykti. Tokie susirinkimai dažniausiai renkami atsiradus problemai, kuri turi būti nedelsiant išspręsta.

UAB ,,Raben Lietuva“ nepateikia savo susirinkimų protokolų, todėl prieduose pridedamas teisingas susirinkimo protokolo pavyzdys. (Žiūrėti 2 priedą)

  • Microsoft Word 306 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 41 puslapis (7190 žodžiai)
  • Kolegija
  • Edita
  • Praktikos ataskaita UAB „Raben Lietuva“
    10 - 1 balsai (-ų)
Praktikos ataskaita UAB „Raben Lietuva“. (2017 m. Gegužės 15 d.). https://www.mokslobaze.lt/praktikos-ataskaita-uab-raben-lietuva.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 15 d. 14:54
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema