Praktikos ataskaita viešbutyje


Įvadas. Viešbutis „park & spa“. Viešbučio struktūra. Viešbučio veiklos rūšys, siūlomos paslaugos. Viešbučio organizacinė valdymo struktūra. Viešbučio marketingo aplinkos veksniai. Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas. Viešbučio marketingo kompleksas. Viešbučio analizė. Tarpkultūrinė patirtis. Animafest experience. Erasmus praktika. Praktikos įvertinimas. Išvados ir pasiūlymai. Literatura.

Atliekant praktiką dažniausiai siekiama tokių tikslų:

•Ugdyti bendruosius profesinei veiklai reikalingus gebėjimus;

•Susieti teorines turizmo verslo vadybos srities žinias su praktinė veikla;

•Įgyti turizmo paslaugų organizavimui reikalingų praktinių įgūdžių.

•Žinoti profesinės etikos, bendravimo standartus.

Uždaviniai:

1.Pristatyti įmonės veiklą ir jos valdymo-organizacinę struktūrą.

2.Viešbučio ir teikiamų paslaugų apibūdinimas

3.Nustatyti įmonės ekonominę situaciją regione.

4.Išsiaiškinti kokios makro ir mikro aplinkos veikią viešbutį

5.Atlikti pagrindinių rinkų ir klientų segmentavimą.

6.Dalyvauti tiesioginio marketingo veiksmų įgyvendinime, aprašyti juos;

7.Susipažinti su įmonės marketingo kompleksu ir aprašyti pagrindines produkto (paslaugos) savybes, taikomas kainodaros strategijas, rėmimo kompleksą, produkto pateikimą galutiniam vartotojui.

8.Analizuoti konkurentų veiksmus.

9.Bendrauti su klientais ir įvertinti jų poreikius.

  • Turizmas Referatas
  • Microsoft Word 129 KB
  • 2014 m.
  • 23 puslapiai (4817 žodžiai)
  • Asta
  • Praktikos ataskaita viešbutyje
    10 - 4 balsai (-ų)
Praktikos ataskaita viešbutyje. (2014 m. Sausio 23 d.). https://www.mokslobaze.lt/praktikos-ataskaita-viesbutyje.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 22 d. 15:20
×