Prekės ženklas „Gucci“


Gucci yra Italų prabangos, mados ir odos prekių ženklas. Kada ir kur atsirado? Kuriama produkcija. Gucci yra trečioje prabangiausių prekių ženklų vietoje. M. Įdomūs faktai. Gucci“ mados namai nesiliauja ieškoję originalių būdų pristatyti kolekciją. Gucci mados renginys kvietimas. Žiūrovą įtrauktį į Gucci šeimos vidų. Idėja. Net ir prasidėjus šou, kai modeliai buvo paruošti. Renginio išskirtinumas. Vintažinio stiliaus įvaizdis. Kolekcijos išskirtinumas. Lokacijos pasirinkimas- bendra. Renginio lokacija - tikslas. Kolekcijos vyrauja vintažinė. Rengio erdvės stilius- spalvos. Renginio akimirkos. Geriausias renginio įvertinimas yra žiūrovų ovacijos. Įvertinimas.


Žiūrovą įtrauktį į Gucci šeimos vidų, leisti jiems ne tik sudalyvauti stebint kolekcijos pristatymą, tačiau patekus į renginį pirmiausią eiti į užkulisius kur vyksta modelių paruošimas, makiažai, rengimas , bei kiti vidiniai renginio dalykai.

Lokacijos pasirinkimas- bendra erdvė, neatskirta podiumu ir sėdimomis vietomis.Tikslas – sutapatint žiūrovą ir modelius. Nesureikšminant atskirties. Sukurti jau- kią atmosferą, kurioje būtų drąsų tiek modeliams tiek GUCCI pristatymo žiūrovams.

Geriausias renginio įvertinimas yra žiūrovų ovacijos, bei atsiliepimai po jo, vieši, ar iš lūpų į lūpas.Žiūrovui labai svarbu pasijausti visko dalimi, pasijausti svarbiam, nustebinti jį.Suteikti galimybe dalyvauti pasiruošime, matyti kaip viskas vyksta nuo nulio. To ir pasiekiame.

  • MS PowerPoint 12799 KB
  • 2021 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (457 žodžiai)
  • Kolegija
  • Enrika
  • Prekės ženklas „Gucci“
    10 - 1 balsai (-ų)
Prekės ženklas „Gucci“. (2021 m. Sausio 18 d.). https://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklas-gucci.html Peržiūrėta 2021 m. Kovo 05 d. 21:04
×
39 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo