Prekės ženklo „Can Can Pizza“ svetainės analizė pagal 7C


Prekės ženklo „Can Can Pizza“ svetainės analizė pagal 7C. C Kontekstas. C Turinio tipas. C Bendruomenė. C Personalizavimas. C Komunikavimas. C Ryšiai. C Komercija.


Prekės ženklo “Can Can Pizza” svetainės dizainas yra paprastai suprantamas, pagrindinis svetaines puslapis turi labai daug informacijos, kuria paprastas vartotojas ras labai naudinga. Iškart vartotojui yra rodomi įmonės teikiamos paslaugos bei prekes, jų kaina ir sudėtis, taip pat iškart galima pamatyti įvairių skyrių, kurie vartotojui padeda lengvai naršyti svetainę. Viskas tai parodo kad įmonė profesionaliai sugeba parodyti savo profesionalumą ir tvarka per internetinę svetainę.

Internetiniame puslapyje dominuoja dvi įmonės spalvos, kurias galima pamatyti įmonės logotipe – žalia ir juoda. Šios spalvos asocijuojasi su gamta ir sveikata – dvi pagrindinės temos, kurios dažniausiai asocijuojasi su prekes ženklu “Can Can Pizza” (restoranai yra žinomi savo produktų natūralumu, produktuose naudojamos švieži ingredientai ir mažiau riebūs ir sveikesni).

  • Microsoft Word 12 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 2 puslapiai (428 žodžiai)
  • Gimnazija
  • Liudvikas
  • Prekės ženklo „Can Can Pizza“ svetainės analizė pagal 7C
    10 - 3 balsai (-ų)
Prekės ženklo „Can Can Pizza“ svetainės analizė pagal 7C. (2020 m. Rugsėjo 15 d.). https://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-can-can-pizza-svetaines-analize-pagal-7c.html Peržiūrėta 2020 m. Gruodžio 03 d. 10:14
×
35 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo