Prekės ženklo įvedimas į rinką (2)


Įvadas. Prekė. Konkurentai. Pakaitalai. Rinkodaros strategijos parengimas. Išorinės aplinkos veiksnių analizė (PEST). Vidiniai aplinkos veiksnių analizė (SWOT). Prekės gamybos/pirkimo, paslaugos teikimo galimybių analizė. Pardavimų programos biudžetas. Produkto kaina. Bandomoji rinkodara. Tyrimas. Tyrimo apibendrinimas. Prekės įvedimas į rinką. Pardavimo strategijos formavimas ir valdymas. Paskirtymo proceso dalyviai. Pardavimo skatinimo priemonės. Pardavimo strategijos. Pardavimo planavimo procesas. Pardavimų analizė. Rėmimo strategijos formavimas ir valdymas. Reklamos tikslai. Reklamos kūrimas. Reklamos kampanijos vykdymo grafikas. Reklaminės kampanijos sąmata. Rinkodaros valdymo modelis. Išvados. Santrauka anglų kalba. Literatūra.


Naujovių atsiradimas pasaulyje - nenutrūkstantis procesas. Turbūt kasdien atsiranda kažkas, kas tenkina tam tikros rinkos dalies poreikius. Vartotojų lūkesčiai auga – o verslininkų siekis įsitvirtinti rinkoje didžiulis, tad siekiama sukurti kažką nauja, ko dar nėra pasaulio ar šalies rinkoje. Visos rinkų dalys labai išplėtotos, tačiau dar vis gimsta genealių idėjų, kaip patenkinti vartotojų poreikius. Geriausia orientuotis į tokį gaminį, be kurio nebūtų įmanoma išgyventi žmogui. Gėrimai kaip ir maistas, viena tinkamiausių sferų.

Iš problemos gimsta idėja. Kad būtų palengvinta neapsispręndžiančiųjų kokį gėrimą parduotuvėje išsirinkti problema, mes siūlome naują, ir dar Lietuvos rinkoje nepristatytą gaminį – du gėrimus vienoje taroje. Tai išeitis ne tik neapsisprendžiantiems, bet ir poroms besiginčyjančioms dėl skonių nesutapimo. Produktas visiškai unikalus ir dar negamintas Lietuvoje. Tikimasi, kad jis užkariaus klientų susidomėjimą bei palankumą, taip sėkimingai įsitvirtindamas rinkoje.

Darbo tikslas: pristatyti naują prekę „2OK“ ir jos reikalingumą visuomenei.

Darbo problema: ar tikslinga į Lietuvos rinką idiegti naują produktą „2OK“?

Misija: įtvirtinti savo produktą kaip unikalų, išskirtinės pakuotės gėrimą Lietuvos gėrimų rinkoje.

Vizija: vienintelis Lietuvoje tokios formos butelis, kuris asocijuotųsi ne tik su išskirtine išvaizda, bet ir puikiu dviejų skonių gėrimų deriniu.

Tyrimo metodas: kadangi daugelis savo laisvalaikio metu perka ir vartoja gėrimus, nuspręndėme išanalizuoti ar du skirtingi gėrimai vienoje taroje būtų aktualu Lietuvos gyventojams. Taigi, parengėme klausimyną kurį sudaro 17 klausimų. Surinkome daugiau nei 160 respondentų. Mums buvo svarbu gauti ir išanalizuoti informaciją apie mūsų produkto įsitvirtinimo galimybes Lietuvos rinkoje.

Vanduo - pagrindinis gyvybės šaltinis, be kurio žmogus galėtų išgyventi vos keletą dienų. Kai kur gėlo vandens dar ir dabar yra didžiulis stygius ir žmonės taupo visas vandens atsargas, o kai kuriose pasaulio šalyse gėlas vanduo nebėra šitaip vertinamas ir, kad būtų patenkinti klientų poreikiai – kuriami įvairūs vandens pakaitalai. Dabartinėje prekybinėje rinkoje yra įvairių rūšių bei skonių gėrimų, tačiau ir vėl gi atsiranda problema – kartais sunku apsispręsti kokio gėrimo norisi labiau.

Turbūt kiekvienas iš mūsų yra susiduręs su problema, kai atėjus į parduotuvę sugaištame daug laiko svarstydami kokį gėrimą išsirinkti. Tuo pat metu norisi kažko skanaus, saldinto, kas atitiks mūsų skonio poreikius, tačiau norisi, kad atsigėrę nejaustume troškulio ir vėl – norisi mineralinio vandens. Būtent dėl šios priežasties mes norime pristatyti analogų Lietuvos rinkoje neturintį gaminį – buteliuką, kuriame yra du skirtingų rūšių gėrimai - viename mineralinis vanduo (negazuotas arba silpnai gazuotas), o kitoje pusėje - saldintas „Coca-cola“ pakaitalas. Kol kas Lietuvoje tokio pobūžio produktas dar nebuvo pristatytas.

Išskirtinio dizaino produkto tara gaminama iš plastiko – tradicinės ir daugiausia naudojamos medžiagos skystųjų gėrimų laikymui. Plastikinio butelio forma nesiskiria nuo kitų tradicinių plastiko butelių. Pagrindinis skirtumas tas, kad taroje yra sienelė skirianti jį į dvi dalis, kuriose ir bus skirtingi gėrimai. Vienoje pusėje – jokio skonio neturintis negazuotas arba silpnai gazuotas mineralinis vanduo, o kitoje – saldintas populiaraus „Coca-cola“ gėrimo pakaitalas, tačiau besiskiriantis savo koncentracija bei skoniu.

  • Microsoft Word 679 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 47 puslapiai (6894 žodžiai)
  • Kolegija
  • Mindaugas
  • Prekės ženklo įvedimas į rinką (2)
    10 - 3 balsai (-ų)
Prekės ženklo įvedimas į rinką (2). (2018 m. Sausio 02 d.). https://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-ivedimas-i-rinka-2.html Peržiūrėta 2018 m. Lapkričio 14 d. 22:22
×