Prekės ženklo „Neptūnas“ pasiūla, paklausa, objekto aplinka, kokybė ir marketingas


Įvadas. Objekto marketingo aplinka. Mikroaplinka. Makroaplinka. Tikslinė rinka bei taikoma segmentavimo strategija. Produktas. Rėmimas ir Komunikacija (Komunikacijos būdaiReklama. Reklaminės žinutės. Išvados. Literatūros sąrašas.


Produktas - platus spektras apčiuopiamų ir neapčiuopiamų naudų, kurias vartotojas gauna nusipirkęs produktą. Kasdienybėje žmonės savo aplinkoje pastebi įvairias reklamas, kurios reprezentuoja apčiuopiamąs prekes ar paslaugas. Iš tikrųjų, kiekvienas yra vartotojas. Todėl natūralu, jog be tam tikrų dalykų žmogus negali išgyventi. Vienas iš pagrindinių - vanduo.

Mūsų darbo tikslas – remdamiesi marketingo studijų dalyko žiniomis, išanalazuoti lietuviško prekės ženklo „Neptūnas“ pasiūlą, paklausą,objekto aplinką, kokybęir marketingą.

Mikroaplinka - tai veiksniai, kurie tiesiogiai daro įtaką įmonei, tačiau gali neturėti jokio poveikio įmonės konkurentams. Tai sudaro keli elementai: vartotojai, tiekėjai, tarpininkai, konkurentai ir kontaktinės auditorijos.

Prekiaujantys vandeniu žino, kad čia konkurencija vyrauja didžiulė. Dabartiniai nauji akcininkai, įsigiję „Neptūno vandenys“, turi puikią progą jau gerai žinomą ir kokybišką prekę paversti labiausiai žinoma, nes turi didžiulę komandą, kuria gali sukurti puikias reklamas, tobulinti produktą ir išplatinti visą tai už Lietuvos ribų. Sukurta jau net ir „Sport“ vandens pakuotė, atsižvelgianti į mėgstančius sportuotis. Naujovė suteikianti patogumą vartotojams. Tai rodo, jog kompanija yra pasiryžusi teikti naujas idėjas ir plėsti įmonės vardą.

Sportuojantiems vanduo yra labai svarbus, tačiau vanduo yra be išimties būtinas kiekvienam vartotojui. Šios kompanijos tikslinė auditorija yra kiekvienas, galintis nueiti į parduotuvę ir turintis lėšų. Taigi, organizacijos tikslas yra kurti reklamas, etiketes, pakuotes, tobulinti produktą, kad prasiskverbtų pro konkurencijos gniaužtus.

Mokslinė - technologinė aplinka tirianti naujų technologijų atsiradimo galimybę ir jos poveikį, konkurencinį pranašumą, informacinio ryšio panaudojimą. Technologijos poveikis ūkio šakoms yra didelis ir reikšmingas. „Coca-Cola HBC Lietuva“ stengiasi pirmauti technologinės pažangos požiūriu ir deda visas pastangas, kad to pasiektų. Todėl privalo sekti technologinės aplinkos pokyčius ir pritaikyti juos.

Rinka- tai visuma individų ar prganizacijų, kurie nori įsigyti siūlomus pardavimui gaminius ar paslaugas. Yra būtinps papildomos sąlygos, kurias turi tenkinti rinką. Viena iš jų- organizacijos ar individai turi turėti pirkimo galią, kad galėtų nusipirkti siūlomą produktą. Šią salygą galima pritaikyti lietuviško ženklo “Neptūnas” produkcijai. Individas turi turėti norą išreikšti pinigus ar mainyti ką nors kitą vertingą, kad galėtų įsigyti produktą.

UAB “Coca-Cola HBC Lietuva” kuriamas lietuviškas prekės ženklas “Neptūnas”. Mineralinis vanduo “Neptūnas” skirtas tiek vyrams, tiek moterims, tiek vaikams ir net tinka kūdikių maisto gamybai. Visa produkcija koncentruojasi į pačią visuomenę ir yra tinkama visiems. Todėl galima manyti, jog “Neptūnas” priklauso pirmajajm segmento lygiui. Tai segmento marketingas, kuriame skirtingi produktai skirtingiems rinkos segmentams. Skirtumas tarp segment ir nišos yra paprastas. Segmentas- visi segment nariai laikomi identiškai. O nišoje koncentruojamasi į individų grupes segment viduje. Mineralinis vanduo „Neptūnas“ gamina kelių rūšių vandenį: gazuotą, negazuotą, citrinos bei mėtos skonio. Tokiu būdu ši organizacija plečia savo tikslinę rinką ,kad įtiktų dideliam vartotojų skoniui ir poreikiams. Neptūnas naudoja tikslinio marketingo strategiją, jog prisitaikytų prie kiekvieno žmogaus poreikių ir jis rastų norimą produktą.

  • Microsoft Word 400 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (2272 žodžiai)
  • Universitetas
  • Gabija
  • Prekės ženklo „Neptūnas“ pasiūla, paklausa, objekto aplinka, kokybė ir marketingas
    10 - 2 balsai (-ų)
Prekės ženklo „Neptūnas“ pasiūla, paklausa, objekto aplinka, kokybė ir marketingas. (2019 m. Lapkričio 07 d.). https://www.mokslobaze.lt/prekes-zenklo-neptunas-pasiula-paklausa-objekto-aplinka-kokybe-ir-marketingas.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 19 d. 21:58
×
Namų darbų pagalba 24/7