Prekinio ženklo vystymo strategija
Prekės ženklas – tai verslininko kūrybos, fantazijos ar išmonės rezultatas, išskiriantis jo prekę iš kitų gaminių. Jis identifikuoja ir leidžia vartotojui atskirti konkretaus gamintojo prekes.
Prekės ženklo įtaka versle yra nemaža, nes kartais tik dėl prasto skonio prekės ženklo verslo sėkmė gali būtų sužlugdyta, arba atvirkščiai – geras, puikiai įstringantis vartotojų sąmonėje firmos ženklas gali žymiai padidinti jos gaunamas pajamas.
Prekės ženklas turi gilias amžių tradicijas, tačiau ir šiuo metu pasižymi tam tikrais subtilumais, kurie svarbūs žinoti įmonei, kuriančiai savą prekinį ženklą. Štai tuo ir paaiškinamas šios nagrinėjamos temos aktualumas.
šio darbo tikslas – išnagrinėti alkoholinių gėrimų gamintojos įmonės prekės ženklo vystymo strategiją. Kad tišios dalys tampriai susietos tarpusavyje, nes be vienos kurios nenagrinėjimo, būtų sunku visapusiškai išanalizuoti temą. Tam, kad ištirti konkrečios įmonės prekės ženklo sudarymo tradicijas, būtina žinoti prekės ženklo teorinę sampratą, žinoti, kaip jo sudarymo tradicijos pasireiškia mūsų valstybėje, ir tik paskui pereiti prie nagrinėjamos įmonės, kuri šiuo atveju yra AB alita .
Darbe buvo panaudota gausi teorinė-bendramokslinė medžiaga iš literatūros bei interneto šaltinių apie prekės ženklus, jų raidą ir konstravimo problemas rašo daugelis autorių. Yra daugybė išleistų knygų ir straipsnių šia tema. Bene išsamiausiai apie prekės ženklų konstravimą rašo h. Grigaitienė straipsnyje ne tik būti, bet ir atrodyti (vadovo pasaulis nr. 9, 1999). Knygose paprastai šiai temai yra skiriami tik atskiri skyriai, kuriuose aptariami teoriniai temos klausimai, tuo tarpu straipsniuose labiau aptariamos dabartinės prekės ženklo vystymo realijos. Netgi internete yra pateikiama nemažai straipsnių apie prekės ženklus. Čia labiausiai dėmesio vertas yra vytauto zuzevičiaus straipsnis internete prekinio ženklo galia (jį galima rasti adresu: http://verslas. Banga. Lt/lt/patark. Full/3c51ae1f7f37e). Apie prekės ženklo realijas Lietuvoje, ir jo raidos etapus, lyginant su užsieniu, išsamiausiai rašoma a. Lisauskienės straipsnyje prekės ženklo raida ir jo reikšmė Lietuvos organizacijų veikloje (organizacijų vadyba: sisteminiai tyrimai nr. 8, Kaunas, 1998).
šiame darbe naudotasi įvairiais informaciniais šaltinais: teik užsienio autorių, tiek Lietuvos autorių knygomis bei straipsniais, be to, šaltiniais iš interneto.
- Microsoft Word 630 KB
- 2012 m.
- 58 puslapiai (15732 žodžiai)
- Universitetas
- Virmantas
-