Prekių pateikimo kanalai


Įvadas. Ab „alita“ įmonės charakteristika. Prekių pateikimo kanalai. Tiesioginis ir netiesioginis prekių pateikimas. Pagrindiniai pateikimo keliai. Kanalų parinkimas. Kanalų ilgiai. Paskirstymo (pateikimo) kanalo dalyviai ir jų funkcijos. Kanalų privalumai ir trūkumai. Išvados. Literatūra.

Tiesioginio pardavimo trūkumai: gamintojas praranda ryšį su vartotojais, taip pat prarandama dalis pelno.

Netiesioginio pardavimo trūkumai, tokie kaip: didelė priklausomybė nuo tarpininkų ir ribotos galimybės kaupti patirtį eksporto (rinkodaros) srityje, kadangi nėra tiesioginio ryšio su galutiniais vartotojais.

Netiesioginio pardavimo privalumai tokie, kad yra lengviau išsilaikyti konkurencinėje kovoje, užtikrinamas prekių judėjimas, užmezgami glaudesni ryšiai su prekybos įmonėmis.

  • Microsoft Word 41 KB
  • 2014 m.
  • 13 puslapių (2064 žodžiai)
  • Universitetas
  • Agnė
  • Prekių pateikimo kanalai
    10 - 2 balsai (-ų)
Prekių pateikimo kanalai. (2014 m. Vasario 17 d.). https://www.mokslobaze.lt/prekiu-pateikimo-kanalai.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 27 d. 11:13
×