Premium segmento kava tyrimas


Įvadas. Rinkos segmentavimo požymiai. Pagrindiniai konkurentai. Vartojimą skatinantys veiksniai. Vartojimo intensyvumas. Veiksniai, darantys įtaką vartojimo lygiui.


Šiame darbe aprašiau Premium segmento kavos rinką, kokybę, trūkumus bei privalumus, kainos skirtumus. Šiomis dienomis kavos vartojimas išaugęs gana dideliu mąstu. Daugelis kavą geria ne tik rytais, bet ir dienos eigoje. Daugelis žmonių vertina kokybės ir kainos santykį, aromatą bei skonį. Atlikus apklausą sužinojau kodėl būtent žmonės geria kavą: ji suteikia žvalumo, energijos, didina protinius gebėjimus, o kitiems tiesiog skanu.

Darbo objektas Premium segmento kavos rinka bei jos pliusai ir minusai Lietuvoje.

Darbo tikslas išanalizuoti į Lietuvą importuojamos Premium segmento kavos vartojimą.

Geografiniai požymiai. Tai klimatas, miesto dydis, gyventojų tankumas, regionas. Galima išskirti miesto gyventojų segmento kavos perkamumą, nes mieste premium kavos nuperkama žymiai daugiau nei kaimo gyvenvietėse. Kaimo gyvenvietėse dažniau renkamasi prastesnės kokybės ir mažesnės kainos kava. Kaime mažiau svarbesnė kokybė, nes kokybiška prekė kainuoja brangiau, o kaimo vietovese pajamos mažesnės, atitinkamai ir sau leidžiamų prekių kaina yra mažesnė.

išsilavinimas, užsiėmimas, socialinė klasė. Visa tai lemia žmonių poreikius ir pageidavimus, kuriuos gana nesudėtinga išmatuoti. Atliktoje apklausoje išsiaiškinau kokiu metu dažniausiai žmonės geria kavą. Apklausoje buvo apklausta 28 moterys ir vienas vyras. Didžiąją dalį apklaustųjų sudarė 18-28 metų respondentai. Taip pat buvo išsiaiškinta kokias vidutines pajamas gauna kiekvienas respondentas. Didžiausia dalis 31% gauna mažas (iki 100 eurų) pajamas. Tačiau tik 6,9%, o tai yra 2 respondentai, gauna virš 1000 eurų pajamų. Pagal šią statistiką galima suprasti, jog ne visi sau gali leisti premium segmento kavą, kadangi ji yra žymiai brangesnė nei prastesnės kokybės kava.

Psichologiniai požymiai. Kai kuriems žmonėms yra itin svarbus prekės ženklas, prekės pakuotė ir kaina.

Apklausos rezultatai paodė jog didesniai daliai nei pusei (65,5%) respondentų pakuotės išvaizda nėra svarbi, bet visgi 34,5%, o tai yra 10 iš 29 respondentų premium segmento kavos pakuotė yra svarbi.

  • Microsoft Word 147 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 15 puslapių (1638 žodžiai)
  • Kolegija
  • Agnė
  • Premium segmento kava tyrimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Premium segmento kava tyrimas. (2017 m. Lapkričio 21 d.). https://www.mokslobaze.lt/premium-segmento-kava-tyrimas.html Peržiūrėta 2018 m. Birželio 22 d. 02:59
×