Procesų valdymas ir tobulinimas


Tiekimo grandinė. Tiekimo grandinės valdymas. Tiekimo grandinės valdymas apima. Pagrindinės tiekimo grandinės valdymo problemos. Pagrindinės veiklos tiekimo grandinėje. Pagrindiniai aprūpinimo uždaviniai. Tiesioginis ir netiesioginis aprūpinimo būdai tiesioginis. Prekių paskirstymo būdai. Gamybinė vs paslaugų įmonė. Procesų rūšys organizacijoje pagrindiniai procesai. Pagrindiniai procesų valdymo uždaviniai gera kokybė. Teisingos apimtys ir kiekiai. Pagrindiniai procesų tobulinimo tikslai. Produktyvumo didinimo metodai ir įrankiai , orientuoti į procesą. LEAN sistemos tikslas. Vertę kuriantys ir vertės nekuriantys procesai vertę kuriantys procesai. Vertės nekuriantys procesai. Vizualinio valdymo įrankiai. S metodika Surūšiavimas. KAIZEN Kaizen metodo esmė. Priežasčių pasekmių žuvies kaulo diagrama. Kas nėra lean. Lean diegimo iššūkiai4 TEMA KARJERA. Karjeros etapai paruošiamasis. Išėjimas į pensiją. Šiuolaikinė vs biurokratinė karjera. Individų tipai ir profesinės sritys realistinis. Kryptinės struktūros karjeros modelis ekspertinė. Trumpalaikės karjeros konceptas. Linijinės karjeros konceptas. Spiralinės karjeros konceptas. Karjeros judėjimo organizacijoje galimybės vertikalus. Centralizavimas / decentralizavimas.


Tiekimo grandinė- sujungtų ir tarpusavyje susijusių organizacijų tinklas, kooperuojantis, kontroliuojantis bei tobulinantis medžiagų ir informacijos srautą nuo tiekėjų iki vartotojų. ( tai prekių/medžiagų, informacijos bei pinigų srautai: tiekėjų, gamintojų, platintojų bei klientų tinkle)

Tiekimo grandinės valdymas- platus veiklų spektras, apimantis medžiagų/produktų tiekimo srauto planavimą, kontrolę ir sėkmingą vykdymą nuo žaliavų įsigijimo ar gamybos iki produktų paskirstymo galutiniam vartotojui.

Koordinuoti ir nuolat palaikyti ryšį su gamintojais, pardavėjais ir tiekėjais.

Tiesioginis – kai gavėjas įsigyja išteklius tiesiai iš gamintojo (tiekėjo).

Sudaroma tiekėjo ir gavėjo tiesioginės prekybos sutartis, prekės siunčiamos tiesiai gavėjui, tiesiai sumokama tiekėjui.

Detalių, jų komplektų, reikalingų produkcijos gamybai, pirkimas mažina aprūpinimo koordinavimo sunkumus, nes pirkėjas turi kontaktą tik su vienu tiekėju.

Netiesioginis – kai aprūpinimo procese atsiranda tiekimo tarpininkas, didmenininkas, prekybos agentas ir pan.

Aprūpinimo būdą reikia parinkti taip, kad būtų galima sutrumpinti aprūpinimo trukmę ir minimizuoti gabenimo, sandėliavimo, atsargų kaupimo ir kitus kaštus.

Pagrindiniai procesai - keičiamos darbo objektų savybės; kuriama vertė, rezultatas - gatavi gaminiai, paslaugos.

Aptarnavimo procesai - padeda nenutrūkstamai vykti pagrindiniams ir pagalbiniams, juos aptarnauja.

Gera kokybė : produkto kokybė, atsižvelgiant į klientų poreikius. Geriausia kokybė pardavėjui nebūtinai yra pati geriausia klientui. Tai lemia produkto kaina ir techninės charakteristikos, atitinkančios specifinius reikalavimus.

Teisingos apimtys ir kiekiai: Jei bus pagaminama daugiau, nei reikia, kapitalas bus „užšaldytas“ atsargų pavidalu, o jei pagamintas nepakankamas kiekis, tai lems užsakymų neįvykdymą, klientų praradimą ir pan.

Įvykdymo laikas: Pristatymo savalaikiškumas yra vienas iš svarbių parametrų, vertinant gamybos skyriaus efektyvumą. Taigi, siekdamas savo tikslo, gamybos skyrius turi optimaliai panaudoti išteklius tam, kad įvykdytų užsakymą laiku.

Optimalūs kaštai: gamybos išlaidos paprastai nustatomos dar prieš produktų gamybą. Taigi reikėtų stengtis gaminti produktus pagal iš anksto numatytus kaštus, kad būtų kiek įmanoma sumažintas faktinių ir iš anksto nustatytų sąnaudų skirtumas.

Tai proceso permąstymas iš pagrindų, radikalus perprojektavimas, kad būtų pasiektas esminis pagerinimas kritinėse dabartinio proceso vietose: kaina, kokybė, aptarnavimas, greitis.

Sėkmingas reinžineringas reikalauja gilaus procesų supratimo, kūrybinio mąstymo, efektyvaus technologijų, žmogiškųjų išteklių ir informacijos naudojimo.

  • Microsoft Word 191 KB
  • 2020 m.
  • Lietuvių
  • 6 puslapiai (1930 žodžiai)
  • Universitetas
  • Gytis
  • Procesų valdymas ir tobulinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Procesų valdymas ir tobulinimas. (2020 m. Balandžio 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/procesu-valdymas-ir-tobulinimas.html Peržiūrėta 2020 m. Birželio 04 d. 16:17
×
115 mokytojų prisijungę laukia tavo klausimo