Produkcijos pardavimų programa


Anotacija. Įvadas. Trumpa įmonės charakteristika ir situacijos analizė. Makroaplinka. Mikroaplinka. Vartotojų rinka ir elgsena. Prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas įmonėje. Pardavimo programos rengimas. Pardavimo strategijos parinkimas. Asortimentas ir kainodara. Pardavimų kanalų parinkimas. Rėmimo plano parengimas. Pardavimo apimties planavimas. Personalo planavimas ir darbo organizavimas. Pardavimų biudžetas. Pardavimų programos kontrolė. Išvados. Literatūros ir informacijos šaltiniai.

Kiekviena įmonė plėsdama savo asortimentą naujomis prekėmis turi nuspręsti ar reikalinga ir ar apsimoka įvesti naują prekę. Tai padaryti gali padėti pardavimų programa. Ji gali padėti numatyt prekių pardavimų biudžetą, planuoti pardavimų apimtį, parengti rėmimo planą ir panašiai. Turint verslą ir jį plėtojant labai svarbu kruopščiai ir pagrįstai įvertinti savo galimybes, kiekviena įmonė turi užsibrėžtą tikslą ir stengiasi jį įgyvendinti.

UAB „Kosmelita“ praplėtė „Alkmene“ produkcijos asortimentą septyniomis naujomis prekėmis. Norint padidinti šių prekių pardavimą reikalinga sukurti pardavimų programą.

Šio darbo tyrimo objektas - „Eurokos“ parduotuvėje parduodama „Alkmene“ produkcija.

Darbo tikslas – parengti pardavimų programą „Alkmene produkcijai.

Tikslui pasiekti išskirti tokie darbo uždaviniai:

1.Išanalizuoti įmonės aplinką ir rinką;

2.Pateikti informaciją apie „Alkmene“ produkciją;

3.Išanalizuoti finansinius rodiklius.

Įgyvendinant išsikeltus uždavinius, darbe naudojami tokie metodai:

1. Literatūros analizė;

2. Pirminių ir antrinių dokumentų analizė.

  • Microsoft Word 62 KB
  • 2013 m.
  • 25 puslapiai (5282 žodžiai)
  • Kolegija
  • Mantas
  • Produkcijos pardavimų programa
    10 - 2 balsai (-ų)
Produkcijos pardavimų programa. (2013 m. Rugsėjo 09 d.). https://www.mokslobaze.lt/produkcijos-pardavimu-programa.html Peržiūrėta 2018 m. Balandžio 26 d. 18:26
×