Profesinės praktikos ataskaita AB Seb banke


Įvadas. Įmonės pristatymas ir valdymo struktūra. Rekvizitai. SEB banko misija, vizija, vertybės. SEB veiklos kryptis. Ryšiai su klientais. Organizacinė valdymo struktūra. Seb banko ssgg analizė. Seb banko darbo tvarkos taisyklės. Susipažinimas su darbu. SEB banko bendrosios paslaugų teikimo taisyklės. Banko struktūrinio archyvavimo organizacinė struktūra. Personalo komunikacinės sistemos. Administratorės pareiginiai nuostatai. Kompiuterinė įranga. Įmonėje rengiami dokumentai bei tvarkymo analizė. Banko vidinė komunikacijos sistema. Darbuotojų motyvavimas. Išvados. Literatūros sąrašas. Priedai.


pritaikyti teorines žinias įgytas studijų metu ir gebėti jas taikyti praktinėje veikloje;

Panaudoti susirinkimų, pasitarimų, ko nferencijų, organizavimo principus, parengti susirinkimo, posėdžio ar pasitarimo protokolą;

SEB banke puoselėjami ryšiai su klientais grindžiami pasitikėjimu, todėl su klientais visuomet elgiamasi sąžiningai, vengiami interesų konfliktų ir nė su vienu klientu nesielgiama šališkai jam siūlydami išskirtines sąlygas. Privaloma visuomet apsaugoti klientų interesus, o ryšiams su klientais negali daryti įtakos jokie kiti išorės veiksniai.

Svarbiausia SEB banke akcininkų susirinkimai, stebėtojų taryba, valdyba, prezindentas – Raimondas Kvedaras. Prezidentui pavaldūs visi banko padaliniai - mažmeninės bankininkystės tarnyba, pagalbos verslui tarnyba bei verslo bankininkystės tarnyba ir kreditų ir rizikos valdymo tarnyba. Kiekvieno skyriaus vadovas atsakingas už visą banke vykstančią veiklą.

Trumpas darbo laikas: dažniausiai dirba tik nuo 08:00 iki 17:00 val.

Sumažinti grynųjų pinigų operacijų kiekį ir klientus įpratinti prie elektroninės bankininkystės;

Didelės klientų eilės – tai dideis minusas, nes klientas nori atėjas iškart būti aptarnautas, tačiau taip būna retai, nes dauguma ateina atlikti ne vieną operaciją ar spręsti kažkokios iškilusios problemos užtrunka ilgai , todėl ir susidaro ilgos eilės ir klientai nesulaukia savo eilės išeina likę neaptarnauti. Taip bankas praranda daug klientų.

Trumpas darbo laikas: dažniausiai dirba tik nuo 08:00 iki 17:00 val. – dirbančiam žmogui kartais sunku suspėti susitvarkyti savo bankinius reikalus, kuris taip pat dirba nuo 08:00 iki 17:00 val., todėl darbo laikas galėtų būti prailginamas.

Sumažinti grynųjų pinigų operacijų kiekį ir klientus įpratinti prie elektroninės bankininkystės – šiuo metu naujųjų technologiju gausa mus veda prie to vis greičiau, nes savo pinigus jau galime valdyti net savo mobiliąjame telefone bei atsiskaitinėti už prekes ar paslaugas banko kortele.

Nuo klientų aptarnavimo pereiti į klientų konsultavimą – reikia siekti, kad klientas taptų savarankiškas, bet kai prireikia pagalbos visada būtų pakonsultuotas reikiamu klausimu.

Konkurentai – „Swedbank“ vienas didžiausių SEB banko konkurentų, tačiau jie stangiasi tarpusavyje bendradarbiauti. Manau SEB bankas galėtų pasiūlyti naują paslaugą arba mažinti mokesčius, kurie reikalingi klientams ir taip nustelbti didžiausią savo konkurentą.

Trūkumas kvalifikuotų patarėjų – stengtis savo darbuotojus siųsti į įvairius apmokymus, tačiau ir nepamiršti keisti savo personalo ir priimti jaunus, perspektyvius darbuotojus.

Atvykus į personalo skyrių pasirašyti praktikos sutarties, buvau supažindinta su darbo saugos bei konfidencialumo taisyklėmis. Taisyklės sudarytos standartinio tipo, kad atitiktų visus įmonės keliamus reikalavimus. Susipažinus su taisyklėmis teko išklausyti ir personalo skyriaus darbuotojos, kuri pasakojo apie praktiką SEB banke.

Atvykus į padalinį praktikos vadovas papasakojo apie esančius darbuotojus, jų pareigas. Buvau supažindinta su būsimomis kolegomis. Pokalbio metu buvo paklausta manęs praktikos lūkesčių bei kaip aš pati įsivaizduoju banke vykstančia veiklą. Apžiūrėjome padalinio patalpas, darbo įrangą (kompiuteriai, spausdintuvai, popieriaus karpymo staklėmis ir kita). Parodė mano darbo vietą, papasakojo ką turėsiu atlikti praktikos metu ir įteikė metodinę medžiagą su kuria iškart teko susipažinti. Banke svarbiausia kokybiškai aptarnauti klientą, todėl jie savo darbo metu vadovaujasi bendrosiomis paslaugų teikimo taisykėmis su kuriomis man teko gerai susipažinti.

  • Microsoft Word 1164 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 21 puslapis (3046 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ringaudas
  • Profesinės praktikos ataskaita AB Seb banke
    10 - 2 balsai (-ų)
Profesinės praktikos ataskaita AB Seb banke. (2016 m. Lapkričio 17 d.). https://www.mokslobaze.lt/profesines-praktikos-ataskaita-ab-seb-banke.html Peržiūrėta 2019 m. Liepos 22 d. 21:48
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema