Programavimas Greenfoot’u


Dalis Programavimas Greenfoot’u. Greenfootas kitoks mokymasis. Krabų programavimas. Programos kūrimo planas. Patyrinėkite elgesį patys. Krabų žaidimas. Suteikite krabui judėjimą ir pasisukimą. Krabo elgsena. Kodėl "Act()" yra svarbus. Paredaguokite Krabo act( ) medotą. Krabas act( ). Protingesnis krabas. AtWorldEdge( ). Naudokite atWorldEdge Krabo kode. Kiekvienas Objektas turi savo žinias. Krabai išalko. Pridėkite Worm objektų į pasaulį. Išmokykite krabą suvalgyti slieką. Suprogramuokime krabą valgyti sliekus. Paredaguokite krabo klasę (redaktoriuje). Objektų išdėliojimas krabų pasaulyje. CrabWorld. addObject( ). Daugeli objektų įdėjimas automatiškai. Patikrinkite populate metodą. Tegul pasaulis populate()’inasi pats. Kvieskite populate() metodą CrabWorld viduje. Geriau! Krabų pasaulis pats susikuria. Apibendrinimai Objektiškai – orientuotos prorgamos. Apibendrinimai Java naudojimas. Užduotys savarankiškam darbui.

  • MS PowerPoint 1485 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 33 puslapiai (1314 žodžiai)
  • Kolegija
  • Eligijus
  • Programavimas Greenfoot’u
    10 - 1 balsai (-ų)
Programavimas Greenfoot’u. (2017 m. Gruodžio 08 d.). https://www.mokslobaze.lt/programavimas-greenfootu.html Peržiūrėta 2018 m. Lapkričio 17 d. 14:44
×