Refleksija po profesinės veiklos praktikos


Įvadas. Analitinė dalis. Veiklos sritis – ugdymo turinio modeliavimas. Profesinė kompetencija – interaktyvios pedagoginės sąveikos procese planuoti, organizuoti, vertinti, analizuoti, dokumentuoti vaikų veiklą. Profesinė kompetencija- kurti vaiko fizines ir psichines galias stimuliuojančią aplinką. Profesinė kompetencija - įtraukti šeimą į aktyvią pedagoginę sąveiką. Veiklos sritis-profesinės kompetencijos tobulinimas. Profesinė kompetencija – reflektuoti ir mokyti visą gyvenimą. Profesinė kompetencija – naudoti informacines komunikacijos priemones. Išvados. Literatūra. Priedai.


konfliktus. Atliekant praktiką pastebėjau, kad vaikai susiginčija ir dėl menkiausių priežasčių: dėl nesutapusių nuomonių, dėl žaislų nepasidalijimo, dėl lyderystės, dėl vadinimosi negražiais (necenzūriniais žodžiais).

Taigi, vaikų konfliktų metu, nepuldavau skirti vaikų. Pirmiausia buvo žiūrima, ar patys vaikai išsispręs problemą. Buvo ne viena situacija, kai vaikai patys išsiaiškindavo ir susitaikydavo. Tačiau pastebėjus, kad konflikto eiga vis sunkėja, tada vaikus teko sustabdyti. Sprendžiant konfliktą, pirmiausia buvo išsiaiškinamos konflikto priežastys, prisimenamos grupės taisyklės ir vaikai sutaikomi. Abi nesutarančios pusės, turėjo išsakyti savo mintis ir jausmus ir atsiprašyti nuoširdžiai.

„Nykštukų“ grupėje vaikams yra sudarytos pakankamos sąlygos vaikų užimtumui, poreikių

Pasakų kampelis. Čia vaikai gali vartyti įvairias knygutes, pasakoti iš paveikslėlių. Taip pat šiame kampelyje kartu vaikais skaitydavo pasakas ir kitus grožinės literatūros kūrinius. Pasakų motyvais kūrėme savo pasakas.

Vaidmeninių žaidimų kampelis. Čia kartu su vaikais kurdavome ne tik vaidinimus, bet ir darydavomės įvairius personažus vaidinimui.

Vaikų užimtumas grupėje vykdomas pagal ugdymo planus. Tačiau būtina akcentuoti tai, kad vaikams, pamokėlių metu, leidžiama rinktis įvairias mokymo priemones. Pavyzdžiui, praktikos metu vedžiau saugaus eismo pamokėlę. Pamokėlės metu kartu su vaikais išsiaiškinome, kaip reikia elgtis gatvėje, kaip reikia pereiti gatvę. Taip pat buvo išaiškinta, kam reikalingas šviesoforas, jo spalvų reikšmės. Po to vaikai turėjo padaryti šviesoforą. Vaikams pateikiau spalvotą popierių, klijus, paprastą popierių, dažus, flomasterius, spalvotus pieštukus, plastiliną ir kt. priemones ir vaikai pagal savo poreikius galėjo rinktis norimas priemones.

Pirmos pamokėlės metu vyko pokalbis su vaikais, vartėme knygutes, kuriose pavaizduoti gyvūnai, spalvinome gyvūnėlių figūras. Taip pat vaikai turėjo papasakoti apie gyvūną, kurį laiko namuose. Pasakyti, kas per gyvūnėlis, kokios spalvos, kaip jis „kalba“ ir t.t. Antros pamokėlės metu kalbėjome apie naminius gyvūnus. Vaikams buvo išdalintos įvairios naminių gyvūnėlių figūros ir vaikai turėjo pasakyti: „Kur gyvena naminiai gyvūnėliai?“, „Kokį gyvūnėlį jis išsirinko?“, „Ką jis ėda?“, „Kokią naudą duoda žmogui?“. Toliau žaidėme žaidimą. Visi sustojome ratu, o vidury esantys vaikas, turėjo pasakyti, kokio nors gyvūno „kalbą“, o kiti vaikai atspėti, kokį gyvūną, mėgdžioja.

Trečios pamokėlės metu žiūrėjome paveiksliukus, kuriuose pavaizduoti miško gyvūnai. Visi prisiminėme dainelių apie gyvūnus. Dainavome„Tindi rindi riuška“, „Lapė snapė“, „Oi tu kiški žvairy“. Kalbėjome apie miško gyvūnus. Vaikai turėjo papasakoti, kokius jie žino gyvūnus, kurie gyvena miške, pasakyti kaip jie atrodo, ar jie pykti, ar ne. Šią dieną vyko ir muzikos pamokėlės, kurių metu vaikai taip pat dainavo daineles apie gyvūnėlius.

Ketvirtos pamokėlės metu žaidėme „Naminių gyvūnėlių futbolą“ . Vaikai turėjo pasiskirstyti į keturias komandas „Karvučių“, „Arkliukų“, „Katyčių“, „Avyčių“. Visiems vaikams buvo iškabinti komandos simboliai. Tarpusavyje žaidė „Karvutės“ su „Arkliukais“, „Katytės“ su „Avytėmis“.

Žinių įtvirtinimui, kiekvieną dieną vaikams prieš pietų miegą skaičiau pasakas apie gyvūnus.

Profesinė kompetencija- kurti vaiko fizines ir psichines galias stimuliuojančią aplinką

Kaip jau buvo minėta, į „Nykštukų“ grupę atėjo naujas vaikas, iš dvikalbės šeimos.

Tėvas – rusas, mama – lietuvė. Tėvai norėdami, kad vaikas išmoktų kuo geriau kalbėti lietuviškai berniuką pradėjo leisti į lietuvių darželį. Praktikos metu stebėjau, kuo berniukas skiriasi iš kitų. Vaikas iš kitų bendraamžių skyrėsi tik tuo, kad netaisyklingai tarė lietuviškus žodžius. Tačiau kultūrinių skirtumų nepastebėjau.

  • Microsoft Word 636 KB
  • 2016 m.
  • Lietuvių
  • 30 puslapių (5685 žodžiai)
  • Kolegija
  • Jolanta
  • Refleksija po profesinės veiklos praktikos
    10 - 3 balsai (-ų)
Refleksija po profesinės veiklos praktikos. (2016 m. Lapkričio 28 d.). https://www.mokslobaze.lt/refleksija-po-profesines-veiklos-praktikos.html Peržiūrėta 2019 m. Lapkričio 23 d. 03:03
×
Užduokite klausimą bet kuria mokslo tema