Reklama


Reklamos apibūdinimas yra sudėtingas. Nagrinėjant jos sąvoką, randame persipynusius tiek ekonomikos, sociologijos, psichologijos, ir estetikos klausimus. Norint sumaniai naudotis reklama, būtina žinoti jos prigimtį, ir funkcionavimo mechanizmą šiuolaikinėje ekonomikoje.

Reklama apibrėžiama ir kaip ekonominė kategorija. Planingai naudojama kaip informacijos priemonė, reklama tampa tarpininku tarp gamybos, cirkuliacijos ir vartojimo sferų.

Reklama atsirado xviii-ame amžiuje sparčiai suklestėjusiose jungtinėse valstijose. Jos atsiradimą iš esmės sąlygojo visuomeninis darbo pasidalijimas ir ypač prekybos bei amatų išsivystymas. Reklamos šaknys siekia žilą senovę. Apie jos praktiką eina kalba jau pačiose pirmuose ra

  • Vadyba Referatas
  • Microsoft Word 11 KB
  • 2010 m.
  • 7 puslapiai (2527 žodžiai)
  • Žydrė
  • Reklama
    10 - 2 balsai (-ų)
Reklama. (2010 m. Kovo 03 d.). https://www.mokslobaze.lt/reklama.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 24 d. 04:28
×