Reklaminė kampanija ir jos organizavimas



Reklama pasiþymi tam tikromis savybëmis ( þr. 1 lentelæ), kurios geriau atskleidþia jos esmæ.
1. Ji nëra tik techniniø parametrø apie objektà iðvardijimas. Siekiant átikinti bûsimà vartotojà ásigyti daiktà (aplankyti parodà, renginá), bûtina akcentuoti, kokià naudà þmogus turës, jeigu pasielgs taip, kaip yra kvieèiamas. Pavyzdþiui: supaprastës kai kuriø buitiniø problemø sprendimas, þmogus iðmoks naudotis dekoratyvine kosmetika, gydysis vaistaþolëmis, galës atsipalaiduoti ir maloniai praleisti laikà ir pan. Taigi, be bûtiniausios objektø charakteristikos, reklaminë informacija turi bûti aktyvi.
2. Reklama visada turi kaþkà naujo, dar neþinomo vartotojui. Tas naujumo laipsnis kiekvienu konkreèiu atveju yra skirtingas.
5. Taigi reklama - tai trumpa, originali, turinti konkretø adresatà informacija, kurios tikslas - paskatinti þmogø konkreèiø materialiniø ir dvasiniø objektø vartojimui.
Ðiandien, bet kurioje ðalyje vykstant demokratiðkiems rinkimams á valdþios organus, didþiulis dëmesys skiriamas reklamai, nes tai galingas árankis, galintis formuoti vieðàjà nuomonæ. Ánirtingoje politinëje kovoje pasirenkamos ávairios reklamos priemonës: plakatai su atspausdintomis kandidatø programomis ir ðûkiais, bukletai, þenkliukai, vimpelai, lapeliai, lipdukai, reklaminiai straipsniai spaudoje, uþraðai ant transporto priemoniø, ávairios televizijos laidos ir kt.
Ámonei, kuri savo strategijoje numato veiksmus, susijusius su rinkos dalies didinimu, naujos rinkos uþkariavimu, vienkartiniai, pavieniai reklaminiai veiksmai nëra efektyvûs. Didesná efektà ji pasiekia organizuodama reklaminæ kampanijà, kuri pasireiðkia visuma ávairiø kompleksiniø priemoniø, susijusiø tarpusavyje tam tikru nuoseklumu ir pasiþyminèiø savo poveikio pakopomis.
Priklausomai nuo paskirties, pravedimo trukmës, geografijos, rinkos uþëmimo lygio ir priemoniø panaudojimo reklaminëje veikloje galima iðskirti tokius reklaminës kampanijos tipus :
Reklaminë kampanija nuo atskiros reklamos akcijos skiriasi savo uþmojais, ávairiø reklamos priemoniø kompleksiniu panaudojimu, parengimu ir pravedimu.