Reklamos ar prekinio ženklo analizė


Reklamos ar prekės ženklo analizė. Tai keletas susijusių.  Kas yra psichonanalizė? Kokius žmonių poreikius ypač akcentavo Z. Froidas? Didžiausias dėmesys Froido teorijoje yra skiriamas seksualinių instinktų energijai – Libido.  Kokius žmonių poreikius ypač akcentavo K. Jungas? Jo nuomone, žmogus turi įgimtą psichologinio augimo instinktą ir nuolat įgyja naujų gebėjimų. Esminių poreikių įtaka reklamos turinio suvokimui? Reklamoje žmogus pastebi tai kas tuo momentu jam atrodo aktualu. Kas yra archetipai ir kaip jie daro įtaką medijų turinio suvokimui? Pirmykščiai mitologiniai vaizdiniai.  Kas yra suvokimas? Suvokimas -Pojūčio fizinė priežastis – materialūs daiktai ir reiškiniai.   Kokie yra klasikinės geštaltinės psichologijos pagrindiniai teiginiai? Visuma yra daugiau negu atskirų elementų suma. Kaip geštaltinės psichologijos atradimai taikomi praktikoje? Geštaltinė psichoterapija yra viena geriausiai žinomų dvidešimtojo amžiaus humanistinės psichoterapijos krypčių. Pasirinktos reklamos analizė. Simboliai LIDL reklamoje. A. Sabonis Ryškios spalvos Reklamoje vaizduojama laiminga šeima.


Reklamoje žmogus pastebi tai kas tuo momentu jam atrodo aktualu. Reklama dažnai skverbiasi į žmogaus inkstinktus ir įgimtus poreikius. Padeda formuotis svajonėms.

Kas yra archetipai ir kaip jie daro įtaką medijų turinio suvokimui?

A. Reklamos šūkis „Taip gyventi verta“. Vaizduojama kaip draugiška ir patraukli apsipirkimų vieta.

  • Marketingas Skaidrės
  • MS PowerPoint 388 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 13 puslapių (514 žodžiai)
  • Universitetas
  • Mindaugas
  • Reklamos ar prekinio ženklo analizė
    10 - 2 balsai (-ų)
Reklamos ar prekinio ženklo analizė. (2018 m. Sausio 13 d.). https://www.mokslobaze.lt/reklamos-ar-prekinio-zenklo-analize.html Peržiūrėta 2018 m. Vasario 23 d. 02:34
×